KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

قضیه استیضاح وزیر کشور چی بود؟

نظرات 14 + ارسال نظر
تقدسی پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 11:21

یکی‌از حاضران در جلسه:فیلم هاله نور مونتاژ است

یکی از حاضران در دیدار آیت الله جوادی آملی با رییس جمهور که در آن موضوع هاله نور مطرح شده است، در گفت‏و‏گو با خبرنگار خبرگزاری رسا توضیحاتی در این مورد بیان کرد.

به گزارش رسانیوز، یکی از حاضران در جلسه دکتر محمود احمدی نژاد با آیت الله جوادی آملی ضمن اظهار تاسف از مطالبی که در روزهای گذشته در مورد این دیدار در رسانه ها و توسط برخی کاندیداهای ریاست جمهوری بیان شده است گفت: فیلمی که از این ماجرا در سایت‌ها و میان مردم منتشر شده، گزیده ناقصی از این جلسه بوده و در آن با مونتاژ سعی شده است که مطالبی غیر واقعی به آیت الله جوادی آملی و نیز دکتر احمدی نژاد نسبت داده شود.

وی ضمن اشاره به آنچه که حتی در همان فیلم گزینشی نیز مشخص است تاکید کرد: آیت الله جوادی آملی وقتی رییس جمهور مطلبی را در مورد فضای معنوی ایجاد شده در جلسه سازمان ملل، با گفتن مرتب جمله الحمدلله سخنان دکتر احمدی نژاد را تایید می کردند و در پایان سخنان دکتر احمدی نژاد نیز با گفتن این جمله که «صاحب کار کس دیگری است» نظر خود را نسبت به این سخنان بیان کردند.

این مقام آگاه پیرامون سخنان آیت جوادی آملی که در این فیلم آمده است گفت: متاسفانه برخی سعی دارند با مونتاژ غیر واقعی سخنان آیت الله جوادی در پایان جلسه را به توضیحات دکتر احمدی نژاد ربط دهند در حالی که توصیه‌های آیت الله جوادی مبنی بر دوری از دروغ و فریب مربوط به بخش پایانی سخنان ایشان و بعد از بیان مطالبی در مورد حقوق بشر غربی و نقد آن است نه سخنان دکتر احمدی نژاد.

وی همچنین از کسانی که دم از اخلاق می زنند اما در عمل آن را رعایت نمی کنند انتقاد کرده و افزود: از این افراد تعجب می کنم که با شیوه هایی غیر اخلاقی به دنبال احیای اخلاق در جامعه هستند!

این فعال دینی و سیاسی در پایان به تحریف کنندگان و سازندگان قطعه فیلم مورد نظر توصیه کرد که در صورت صداقت، تصویر کامل این دیدار را منتشر کنند تا مردم خود در این مورد قضاوت کنند.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=30962

دوست عزیز این جور که از مطلبتون برمی آد مطمئنا فیلمی که الآن گذاشتم رو ندیدید . چون اصلا به هاله نور مرتبط نیست .

توصیه می کنم در مورد هر چیزی اول کمی فکر کنید بعد آن را تکذیب کنید
در ضمن آیت الله جوادی آملی 2 شماره ذکر کردند تا کسانی که به صحت فیلم شک دارند زنگ بزنند و مطمئن شوند

سوال دیگه شما صحبت های آقای جوادی آملی رو قبول ندارید اونوقت می گویید یک مقام آگاه همچین اظهاراتی کرده و منبع اون هم رجا نیوز هست؟ به نظرتون کمی خنده دار نیست؟
لطفا اسم مقام آگاه رو بفرمایید .

تقدسی پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 11:48

صحت فیلم با مونتاژ بودن فیلم فرق داره! کسی نگفته احمدی‌نژاد این حرف رو زده، بحث سر اینه ک هاول و آخر فیلم رو زدند!

خوب چرا از دفتر آیت الله آملی نمی پرسید؟
اول تکذیب می کنید بعد می گویید مونتاژ است .
100 ها مقام آگاه این فیلم رو تایید کردند حتی خود جناب آملی اونوقت شما ااین چنین حرف می زنید.
لطفا اگر بحثی دارید در پست مربوط به هاله نور بفرمایید. چون این مطلب موضوع دیگریست.
راستی این فیلم هم مونتاژ است؟

گرچه ناامیدم از دست نبردن توی آرا پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 12:02

ببینید من در نظرات یک پست دیگه ای هم گفتم دیشب هم آقای احمدی نژاد گفتند یک سری سی دی از دروغ های من میلیون ها منتشر کردند و بریده بریده حرف های من رو گذاشتند که اثبات کنند که من دروغ می گم ببنید یک مقدار فقط یک مقدار وقتی تامل کنیم می بینیم که وقتی یک حرفی زده می شه که خوب زده شده و وقتی اصل همون مطلب بعدا از جانب همون طرف نقض می شه و رد می شه این یعنی دروغ مطلق یه مثال می زنم
مثلا من به یک نفر بلا نسبت مثلا می گم البته بلا نسبت می گم بی شعور و حالا بعدش هم می گم نه ببخشید اشتباه گفتم و یا حالا چند تا دیگه هم می ذارم روش ولی وقتی بعدا از من بپرسن که جریان بی شعور گفتن شما چی بود؟ نمی گم من کی این حرف رو زدم کی گفته این حرف رو ؟ من تعجب می کنم از شما ؟!!!! من خودم جریان رو از بقیه شنیدم و از این جور حرفای .........
جریان هاله نور هم همین طوره ایشون این حرف رو زدن چه تجربه شخصی بوده و چه در جلسه خصوصی گفته شده (البته من زیاد هم به خصوصی بودن جلسه اعتقاد ندارم وگرنه نه عکس گرفته می شد و نه فیلم برداری می شد) این قضیه رو مردم فهمیده بودن که ایشون هاله نور رو گفتن پس دیگه تکذیب اون وقتی این رو گفته معنی نداره می تونستن بگن آره گفتم ولی تجربه شخصی بوده یا اصلا کسی به من گفته من نمی دونم من فقط این رو که به من گفتن بیان کردم حالا راست و دروغ پای خودشون یا از این جور جوابا!!! نه اینکه به راحتی رد کنم این مساله رو
البته این مساله خیلی واضحه من نمی دونم چرا بعضیا دوست دارن چشماشون رو حقایق ببندن با تعصب بگن فقط همینه و غیراین نیست چرا قبول نکنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

م.ب پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 12:21

http://www.farsnews.com/media.php?nn=8803201451

film / video / در پی توزیع نسخه بدلی 90 سیاسی
90 سیاسی حقیقی را ببینید


دروغ گو خائن است... خائن ترسو!!!!!!

زنده باد احمدی نژاد



حناتون رنگی نداره۱!

... پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 12:28

ممنون

م.ب۲ پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 12:34

م.ب مخفف مثل بوق

فائزه نعیم پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 12:42

جالب بود!

م.ب پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 12:49

خطاب به م.ب۲:

((رقیب عرصه را باخته و به دنبال ایجاد تنش است!!!))

همین برات کافیه! بیشتر از این برام ارزش وقت گذاشتن نداری!
ضمنا مراقب کلامت باش! آخه برای شمایی که از ادب دم می زنید این کارا بعیده!

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 14:03

دوستان میگویند اگر جریان هاله صحت داشته باشد این یک جلسه خصوصی بوده و ....
ولی گویا آقای احمدی نژاد بسیار علاقه دارند که مردم زندگی خصوصی شان را ببینند! نمونه اش عکس هایی که از سفره ی ایشان که محتوای آن نان و پنیر بود و یا وقتی که بر روی زمین خوابیده اند و ... در خبرگزاری های حامی ایشان مکرر منتشر شده است!!

امین پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 14:12

به امید خدا با رای ۹۵ درصدی مردم به دکتر محمود احمدی نژاد ثابت خواهیم کرد که حق پیروز است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 16:31

اقایز باقری چرا دوکلام حرف منطقی میزنیم بعدش میای نظر مارو پاک میکنی ؟ اگر نظر منو شما پاک کردی جواب بده !

دوست عزیز اول اینکه من نمی دونم شما کی هستید چون اسم ندارید.
و دوم اینکه نه خیر نظری رو پاک نکردم . شاید خودتون اشتباه کردید و جای دیگه نظر دادید.

سوم اینکه آماده شنیدن هر نظری هستم . می تونید دوباره نظر بدید

محسن یوسفیان پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 19:32

یک یا علی تا احمدی

[ بدون نام ] جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 00:28

چرا وقتی حرف منطقی مینویسم و خوشت نمیاد پاکش میکنی ؟شایدم حمید توکلی پاک میکنه

من پاک نکردم شاید حمید پاک کرده . به هر حال اگه حمید پاک کرده باشه حتما مشکل داشته

بنده نظرات توهین آمیز رو طبق قوانین حذف میکنم، به خصوص نظرات بی اسم و هویت را!
منطق نباید آلوده به توهین باشد!

در همکلاسی حرفهای منطقی زیاد است، و زیادتر از آن نویسندگانی هستند که با آنها اختلاف نظر دارم، اما می بینید که متن آنها حذف نمی شود!
موفق باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد