KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

گردهمایی طرفداران احمدی نژاد دانشگاه شریف

مردم نشون دادند که دیگه هیچ دروغی اون ها رو از تصمیمشون برنمیگردونه

تخصیص وقت جدید به دکتر محمود احمدی نژاد برای پاسخ به توهین ها

ساعت ۲۲:۳۰ شبکه ۳ امشب

مالک اشتر علی تو انتخاب اولی

حتما لینک های قسمت سوم و چهارم رو انتهای پست ببینید به خاطر دیر لود شدن صفحه امکان قرار گیری بیشتر عکسها نیست ولی حیفه که دیده نشه پس حتما قسمت سوم و چهارم رو فراموش نکنید.













 ادامه تصاویر حماسه برانگیز


قسمت اول   قسمت دوم

قسمت سوم                                       قسمت چهارم







دروغ گوها ترسو هستند  ترسو ها اسمشون رو نمیگن  بیش از ۵۰ درصد کامنت های مخالف دکتر بدون اسم هستند و تقریبا همه ی کامنت های طرفداران با اسم .  خودتون میتونید قضاوت کنید یا کمکتون کنم.!!!









نظرات 19 + ارسال نظر
سلیمه IT چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 17:44

آخی! خود دکترم اومده بود!
منم میخواستم برم اما خونواده ترسیدن درگیر بشه و خطر و دختر تنها و...
خوش به حالتون
و ممنون از اینکه عکسا رو گذاشتید که ما هم ببینیم چه خبر بوده.

سلیمه IT چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 17:46

یه سری از صحبتاشو خونده بودما اما نمی دونستم بین مردم هم رفته و...
جا داشت این دو تا عکس آخری رو اول میذاشتید!

حضور مردم پررنگ تر بود بخاطر همین اول گذاشتم میشه احمدی نژاد با مردم و داخل مردم بوده نه مثل موسوی که تازه دیشب با چه تبلیغاتی معنی کن ترس وارد مردم شد

<فاضل> چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 17:48

محسن تو یه روز کاری اونم صبح واقعا محشر بود

حتی بچه ها از برج آزادی هم پرچم تکون می دادند

من یه سری عکس دارم که نشون میده حتی تا آزادی ملت کیپ کیپ بودند و از اون ور هم تا دکتر قریب من عکس هاشو دارم ولی واقعا به ایرانی بودنم افتخار می کنم


تو این همایش همه قشری بود
مثل همایش قبل

احمدی بت شکـــــن بت بزرگو بشکن


ولی محسن اشتباه کردی زود رفتی من از صبح درگیر بودم و تا 1 بعد از ظهر هم اونجا بودم

این همه همبستگی واسه هدفی واحد رو دیدم واقعا نفسم بند اومده بود

میدونم ولی جات خالی از میدون انقلاب تا شریف راهپیمایی کردیم با ۲۰ نفر از انقلاب راه افتادیم وقتی رسیدیم شریف دیگه غیر قابل شمردن بود ولی من افسوس میخوردم که ساعت اداریه و کسی نمی یاد ولی بعدا دیدم که خیلیا اومدن حالا فکر کن تو ساعت غیر اداری میذاشتن چی میشد.

ولی در کل افتاب بدی بود ما هم از انقلاب اومده بودیم خسته تشنه تحت فشار گرما دیگه مجبور شدم برگردم

! چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 17:48

کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد؛ کسی که خودشو زده به خواب ...

دوست عزیز، مگه کسی منکر جمعیت زیادی که اومده بودن میشه؟!
مسأله اینجاست که چقدر از این مردم با اختیار خودشون اومدن!!!
فکر نمی کنم جمعیت 3 تا روستا و 4 تا پادگان و تعداد اندکی طرفدار(!) از این بیشتر بشه!!!
کاری ندارم موسوی خوبه یا نه! ولی خود من پریشب تجریش بودم! شاید بشه گفت تقریبا نصف این جمعیت اومده بودن! ولی کاملا مشخص بود که همه خودشون خواسته بودن که بیان!

به نظرت کدوم با ارزش تره؟!

کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما کسی رو که خودشو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد اما یه سری هستن خودشونو به خواب زذن به دیگرا هم میگن بخوابید این بد تر نیست


در ضمن یا شما نمیدونی نصف به چی میگن یا چون تاریک بوده دچار توهم شدی

مردم رو روستایی و سربازای پادگان می نامی.... شرمندتونم عکس ها واضحه نیازی به توضیح نیست

<فاضل> چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 18:00

یه پیر مرد با نوش یه جانباز با ویلچرش و تعداد زیادی از افراد همه به زور آمدند

وقتی از ته دل فریاد حمایت سر می دادند این زوریه ؟؟؟


واقعا برای مردم ایران متاسفم ، متاسفم که در مورد چیزی صحبت می کنند که هیچ علمی بهش ندارند


خانوم ها و یا آقایون فشن رو هم حتما از تو پادگان ها آوردند


خدا رو شکر که هیچ اتوبوس و چیزی هم نیود


من خودم از انقلاب تا آزادی رو پیاده رفتم و پیاده برگشتم چون نمی گذاشتند اصلا ماشینی بیاد

اینهایی هم که حتما ایم مسیر رو رفتند مجبور بودند


چرا ما اینطوری شدیم که هر کس که غیر حرف من رو بزنه میشه بد و دروغ و هرکی حتی حرف دروغ من رو بزنه میشه درست


<فاضل> چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 18:03

و باید گفت که بله دوستان برای شنیدن اهنگ های رپ تو میتینگ ها ( که خودم تو ستاد سید خندان شاهد بودم ) و یا بزن و برقص با جون و دل هم میاند چرا که نیاند

ببینید اونا واسه چی میاند وساه کاندیداشون یا عشق و حالشون

وقتی جلوی ماشین یه خانوم رو بگیرند و جلوش برقصند مگه بده مگه جذابیت نداره ؟

و خیلی کارای دیگه اینجا نمیشه گفت

دوربین خبر ساز رو دیشب میدید بد نبود

محسن رحمانی چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 18:14

احمدی چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 18:42 http://ahmadi.javanblog.com

تخصیص وقت جدید به دکتر محمود احمدی نژاد برای پاسخ به توهین ها

ساعت ۲۲:۳۰ شبکه ۳ امشب

هنوز چنین برنامه ای تایید نشده است
میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید و لیست برنامه های امشب شبکه سه را ببینید:
http://ch3.iribtv.ir/

! چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 18:44

"در ضمن یا شما نمیدونی نصف به چی میگن یا چون تاریک بوده دچار توهم شدی"

یا شما نمیدونی ساعت 5 هوا روشنه یا بهتون گفتن که خورشید ساعت 4 غروب میکنه و اسنادش هم موجوده!!!



" یه جانباز با ویلچرش ..."
اون جانباز که من دستش رو می بوسم و کلی برام ارزش داره...که اگر الان بدن سالمی داشت، من ایران را نداشتم؛ نمی دانم در این 4 سال خدمتی دیده است؟! رسیدگی بیشتری؟! یا او را هم قرص خواب داده اند...


"وقتی از ته دل فریاد حمایت سر می دادند این زوریه ؟؟؟"


فکر نمی کنم آورده بودنشون اونجا که فریاد مرگ بر احمدی نژاد سر بدن!!!


"و باید گفت که بله دوستان برای شنیدن اهنگ های رپ تو میتینگ ها ( که خودم تو ستاد سید خندان شاهد بودم ) و یا بزن و برقص با جون و دل هم میاند چرا که نیاند "

میدونم چه صحنه های زشتی شما تو این مدت دیدید! اولا باید درک کرده باشید که عده ای از افرادی که این کارها رو انجام میدن، جزء افراد معمولی نیستند! کمبودهایی در زندگی شخصی دارند و فقط دنبال فرصت هستند... و این افراد را می توان بین طرفدارهای همه ی کاندیداها دید!
دوما مگر می توانم حرف دوست پدرم رو که در نیروی انتظامی خدمت می کنه ، باور نکنم وقتی با بغز میگه افرادی رو اجیر کردند که چنین فعالیت هایی رو انجام بدن! وقتی این افراد رو دستگیر می کنیم و بازجویی، معلوم میشه که طرفدار چه کسی هستند! ولی دیگه کسی از این قضیه با خبر نمی شه و همه دستبند سبز این افراد رو می بینن! (قضیه ی زنانی که ... حتما شنیدید!)

سوما شکر خدا ، من هم مثل شما دو گوش و دو چشم دارم! خدا رو شاهد می گیرم که در میدان تجریش ، آهنگ رپی نشنیدم! فقط شعار بود...
درضمن چرا با خود فکر نمی کنید چه بر سر مردم آورده اند که از چنین فرصت هایی برای شادی کردن و لحظاتی غم و غصه رو فراموش کردن استفاده می کنن؟!

باز هم میگم، کاری ندارم موسوی و بقیه کاندیداها خوبن یا بد! ولی لطفا بیدار شیم! نگذاریم 4 سال دیگر ... وضع مملکت از این هم بدتر شود! وقتی ایشون نتونستن تو این 4 سال کاری بکنند، عقل حکم می کنه که فرصت رو در اختیار دیگران بگذاریم!نه؟!

<فاضل> چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 20:13

"اون جانباز که من دستش رو می بوسم و کلی برام ارزش داره...که اگر الان بدن سالمی داشت، من ایران را نداشتم؛ نمی دانم در این 4 سال خدمتی دیده است؟! رسیدگی بیشتری؟! یا او را هم قرص خواب داده اند..."

اون جانباز نمی تونه ببینه وطنی که دوستاش واسش جون دادند خودش واسش صدمه دیده بیفته دست کسایی که با باج دادن ها و وطن فروشی ها تمام هزینه هایی که داده رو به باد بدند و حرومش کنند ( قرار داد ها و تفاهم ها و ... را یادمان نرفته است )

اون جانباز اگر دنبال رفاه و خیلی چیز ها بود نمی رفت جونش رو به خطر بندازه عزیز من

""وقتی از ته دل فریاد حمایت سر می دادند این زوریه ؟؟؟"


فکر نمی کنم آورده بودنشون اونجا که فریاد مرگ بر احمدی نژاد سر بدن!!!"

فریادی از ته دل با فریاد فرق داره عزیز گفتم که به .... تا نباشی نمی تونی حرفی بزنی پس لطفا قضاوت نکن


"میدونم چه صحنه های زشتی شما تو این مدت دیدید! اولا باید درک کرده باشید که عده ای از افرادی که این کارها رو انجام میدن، جزء افراد معمولی نیستند! کمبودهایی در زندگی شخصی دارند و فقط دنبال فرصت هستند... و این افراد را می توان بین طرفدارهای همه ی کاندیداها دید!
دوما مگر می توانم حرف دوست پدرم رو که در نیروی انتظامی خدمت می کنه ، باور نکنم وقتی با بغز میگه افرادی رو اجیر کردند که چنین فعالیت هایی رو انجام بدن! وقتی این افراد رو دستگیر می کنیم و بازجویی، معلوم میشه که طرفدار چه کسی هستند! ولی دیگه کسی از این قضیه با خبر نمی شه و همه دستبند سبز این افراد رو می بینن! (قضیه ی زنانی که ... حتما شنیدید!)"



دوست عزیز دقت کن اولا که تو میتینگ من شرکت کردم و من مثل شما ندیده و حس نکرده حرفی نمی زنم

بله به جای اینکه برند و با برنامه های کاندیدا آشنا بشند میشینند با هم دوست می شند و آهنگ گوش می دند و حالشو می برند و آخرم شیرینی و ساندیس می دند



و در خیابان ها هم که دیدیم دیگر
نمونه اش گردهمایی ولیعصر
یادمون نرفته هنوز که جناب آقای موسوی تو گفتگوی حبری چه موضعی نسبت به این اعمال و رفتار ها گرفتند


ارجاعتون می دم به پست جناب مقدسی


پس بهتر ببینیم و با دقت تر بخونیم و بهتر فکر منیم







محسن یوسفیان چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 20:27

اگه شما ببینید مردم از ته دل چه جور شعار میدن این حرف ها رو نمیزدید......تازه اگه پادگان ها رو هم بگید خب طبق امار ۹۷٪سپاه و بسیج و ۸۸٪ارتش میخوان به موسوی رای بدن....پس دیگه چی میگین...

حامد صفایی چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 21:03

من و دوستان من که ۶-۷ نفر بودیم با اختیار رفته بودیم.تمام افرادی هم که من دیدم اعم از موتور سوار و ماشین دار و پیاده از مردم عادی بودن و نه سرباز بودن و نه روستایی که آورده شده باشن.اما فکر میکنم طرفداران موسوی دچار توهم شدن.خیلی از جمعیتی که برای موسوی میاد رو جوانانی تشکیل میدن که نمیدونن این آقا کیه و چه گذشته ای داره.بیچاره این مردم که منادی آزادیشون موسوی شده

حامد صفایی چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 21:11

جمعه هم وقتی شکست خوردن طرفداران اصلاحات بحث تقلب و چیزهای دیگرو مطرح میکنند و احتمال زیاد آشوب بر پا میکنند.بالاخره هر کس دوست داره دنیا اون طوری باشه که اون میخواد دیگه!!!!چشماتونو باز کنید هواداران آقای کروبی اکثریت با شما نیست.حالا باز آزادین هر جور میخواین حرف بزنید

<فاضل> چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 22:07

ما خود را از همین الان برای مقابله با شورش های بعد از اعلام نتایج آماده می کنیم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 02:15

مالک اشتر علی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 02:16

بیچاره مالک اشتر

التماس دعا پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 03:44

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به این که این شب‌ها شب ارتباط با خداست گفت: این شب‌ها شب عمل به آیه « وابتغوا الیه الوسیله و جاهدوا فی سبیله لعلکم تفلحون» است . باید با تمام توان هوشیاری را حفظ کرد.
ایشان تاکید کرد: تقویت دولت ،‌پیشگیری از فتنه‌ها انشاالله کمک به افزایش رای آقای احمدی‌نژاد است. این را به عنوان یک جهاد فی‌سبیل الله و با قصد قربت باید انجام داد.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: توسل به حضرات معصومین (ع) خصوصا وجود مبارک حضرت زهرا(س) ،‌امام حسین (ع) ، شهدای کربلا و امام زمان ارواحنا فدا کارساز و نتیجه ساز است.این‌ها را باید انشاالله در این شب‌ها هر کسی می‌تواند انجام دهدو ارتباطی با این انوار الهی برقرار کرده و دعا کند تا با تقوا که زمینه مقبولیت است نتیجه نهایی حاصل شود. انشاالله دور از هوا و هوس برای دین و آرامش مردم و برای عزت شیعه و برای خشنودی نائب ایشان خواهد شد.
ایشان تاکید کرد: رهبری عزیزمان هم مرجع و هم رهبر است و رضایتشان هم رضایت خداوند متعال خواهد بود. این‌ها را باید به یکدیگر گفت و تاکید نمود که این عمل به عنوان یک جهاد قربة‌ الی الله محسوب می‌شود . امشب و فردا شب، شب توسل و شب جهاد است و شب توبه و تقواست. خداوند درهای رحمتش باز است و دعا کنید تا نصرتش را نازل بفرماید.

م.ب پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 03:51

آره بیچاره مالک اشتر که کسی مثل تو براش اظهار تاسف می کنه!!!

مالک اشتر علی تو انتخاب اولی

امین پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 10:49

زنده باد حق و زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد