KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

معرفی یک سایت

                                               هوالحق 

 

 

اگه میخواید از برخی خبرهای خیلی مهم انتخاباتی و...  

اطلاع داشته باشید ، 


به این سایت مراجعه کنید . 

 http://www.entekhab10.net/

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرداد باقری چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 10:38

فکر نمی کنید رجانیوز منبع موسخ تری باشه؟

شما به هر منبعی دوست دارید مراجعه کنید
مهم درست بودن خبر است!
اگه منابعی که از نظر من و امثال بنده معتبره برای شما معتبر نیست
می تونید بعد از خوندن خبر درباره صحت اون از افراد مورد وثوقتون که مطلع هستند سوال کنید.
موفق باشید.

محمدحسین باقری چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 10:38

ممنون اینجا بعضی ها چشم ندارند این سایت ها رو ببینند

خواهش می کنم
موفق باشید

نویسنده متن چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 10:48

در این سایت به طور کاملا واضح نوشته شده پویش مردمی حمایت از محمود احمدی نژاد.
لذا دوستانی که این منبع رو قبول ندارند می تونند فقط خبر رو بخونند و بعدا صحت ماجرا رو جویا شوند و یا اصلا به سایت مراجعه نکنند(دوستان افراطی که تمامی طرفداران احمدی نژاد را دروغگو می پندارند)

سلیمه IT چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 10:57

ممنون ولی برای من این پیغامو میده و نمیذاره بازش کنم
Bandwidth Limit Exceeded

سلیمه IT چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 10:59

ظاهرا ترافیکش بالاست و به هیمن دلیلم فعلا نمذاره وارد بشم، ولی بالاخره من وارد میشن! هاهاهاها

متاسفانه تا این پست رو زدم اینجوری شد:D
امیدوارم بتونید وارد بشید .
موفق باشید

حمید توکلی، فناوری اطلاعات چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 11:20 http://www.KNToosi.com

ممنون ولی برای من این پیغامو میده و نمیذاره بازش کنم
Bandwidth Limit Exceeded

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد