KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اندکی تامل پس از انتخاب

سلام دوست من   

 

میدونی که فقط 2 روز دیگه به انتخابات مونده ؛ حتما تا حالا انتخابت رو کردی

حالا وقت یه بازبینی دیگه است

مطمئنی انتخابت بدون غرض ورزی و تعصب بوده ؟؟!!

حتما یادت هست که چقدر در برابر انتخابت مسئولی . . . یه مسئولیت بزرگ و سرنوشت ساز  

موفق باشی .

نظرات 14 + ارسال نظر
محمدحسین باقری سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 23:57

منم همین اندیشه شما رو دارم و امشب حرفهای اقای موسوی رو هم 2باره گوش کردم اگه آقای موسوی توی مناظره هاش اون طوری نمیکرد شاید رای همچنان من رای ام آقای موسوی بود ولی مطمئنا به احمدی نژاد رای میدم

(همین بالایی) سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 23:58

من شکر بعد تمام شدن مناظره ها انتخابم رو کردم و تا الان هم راضی هستم . به امید موفقیت کاندیدای مورد علاقه ام ( و کارهایی که قراره برای کشورم انجام بده)
موفق باشین

به امید موفقیت کاندیدای اصلح
ممنون از نظرتون

مهشید علیمحمدی چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 00:02

سلام دوست عزیز من!

ممنون از یاد آوریت!

مهم نیست کی انتخاب میشه.. مهم اینه که بهترین باشه و به حرفاش عمل کنه!

به امید سربلندی برای ایران و ایرانی!

سلام مهشید جان
خواهش دوست من
به امید موفقیت بهترین کاندید

محسن یوسفیان چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 00:08

با این حضوری که من در مصلی دیدم و حضور مردم در مشهد-تبریز-اصفهان-ساری به نظرم اقای محمود احمدی نژاد رای میاره....ان شاءالله حق به حقدار برسه

به امید پیروزی حق ( هر که باشد )

علی رستمی - فناوری اطلاعات چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 00:12 http://Blog.ITnevis.com

سبز باشی دوست من

موفق باشید

فرخ شیخ اخمدی چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 00:23 http://tagheer.ir

من که حتما به کروبی رای میدم
دلایل محکمی ام واسش دارم
دچار جو سبزم نشدم

موفق باشید

سلیمه IT چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 00:29

فقط از صمیم قلبم دعا میکنم که دکتر در مرحله اول انتخاب بشه و انتخابات دو مرحله ای نشه، که دیگه مردم خیلی خسته شدن از این بازیای مسخره

به امید پیروزی حق

فاطمه نوبخت چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 00:44

بلههههههههههههههههههههههههههه:دی
بدون غرض ورزی:ایکس
زنده باد دکتر

بدون غرض ورزی و تعصبD:
موفق باشی دوست من

<فاضل> چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 01:46

دکتر ان شا ء الله تو دور اول با رای قاطع انتخاب میشه

ولی تا 2 ماه جو مخالف داریم تا همه چی عادی بشه

خدا به خیر کنه

من فکر می کنم به دور دوم کشیده بشه
هر کی انتخاب بشه اولش یه سری موافق و یه سری مخالف داره
به امید بهترین لحظه ها برای ایران و ایرانی

siavash_pce چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 09:15

عزیز فاضل...نه فاضل عزیز
ما هم از عقده بازی ۴ سال دیگه طرفداران دکتر می ترسیم چون رای صندوق ها سبزه.. اینو میبینین....
و محسن جان دوست خوبم برو فیلم های زمان شاهم ببین مردم واسه اومدن شاه هم همینطور بی تابی می کردن و الانم همینه و با بعدی هم همین رفتارو میکنن ُ این جو مردم عامیه...
و از نویسنده متن هم بابت یاد آوری بی طرفش ممنونم....

سپیده شیخ الاسلامی چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 10:35 http://www.numericsworld.blogfa.com/

ما برای پرسیدن نام گلی ناشناس چه سفرها کرده ایم ما برای بوسیدن خاکستر قله ها چه خطرها کرده ایم ما برای آنکه ایران خانه خوبان شود رنج دوران برده ایم ما برای آنکه ایران گوهری تابان شود خون دلها خورده ایم!
به امیدبهترین انتخاب!

امیر پورنصرت چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 15:00

سلام. منم انتخابم رو کردم.
پناه بر خدا دیگه هر چی شد.
خانم یوسفی ؟ من یه نمه اضطراب دارم. هرچی بیشتر به انتخابات نزدیک می شیم اضطرابم بیشتر می شه. من در مقابل مملکت مسئولم و انتخابم سرنوشت سازه. نمی دونم چی کار کنم.

فائزه نعیم چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 16:46

امیدوارم فرد منتخب لایق باشه..

مصطفی پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 00:34 http://www.powerstudents.blogfa.com

سلام.
طی نظرسنجی معتبری که قوه ی قضائیه قبل از تایید شدن 4 کاندید انجام داده بود 70درصد مردم به دکتر احمدی نژاد رای می دادند.
اما بعد از ثبت نام کاندیداها و تبلیغات آرای دکتر احمدی نژاد به 47درصد و موسوی به 43درصد رسیده بود.
اما با مناظره های توفانی آقای دکتر دوباره آرا به 58درصد و موسوی به 40درصد تغییر کرد.
من میگم که من ابتدا تحقیق کردم و وقتی کاندیدای اصلح رو که آقای دکتر بود انتخاب کردم حال می خواهم متعصبانه بر سر هدف خد بایستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد