KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نمودارها

 دوستان اگر فرصت داشتید یک نگاهی هم به این آمار و نمودارها بیندازید (البته یکم تخصصیه و فهمش مشکل!):

 
منبع: بانک مرکزی
نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا-صنایع۸۴ یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 20:34

اگر این آمار درست بود چرا کروبی یا موسوی ازش استفاده نکر دبعنوان دلیل حرفش...یعنی نمی دونست اینا رو یا شایدم مثل همیشه که هیچی نمیگه متانت به خرج داد و نگفت...عجب آدمیه که از این آمار خبر نداره...زودی به دستش برسونید که یه وقت کم نیاره

<فاضل> یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 21:22

متن پستتون خیلی جالب بود

مهم اینه که دوستان هر چیزی که دلشون بخواد رو می بینند و تفسیر می کنند

پدرام دیپلم یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 23:43 http://night-of-fire.blogsky.com

با سلام من بزودی 3gp این امار ها رو upload میکنم سایت من بازدید کننده نداره اگه لطف کنین و لینک من رو قرار بدین ممنون میشم راستی لینک دانلودش رو هم براتون میفرستم فقط الان شارژ اینترنتم کمه پس bye تا بعد( من طرف داره موسوی هستم و برای موسوی رای جمع میکنم)
راستی اگه خواستین چیزی رو تجزیه تحلیل کنین به من هم خبر بدین ممنون میشم
09358390564

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد