KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

۱ سوال؟؟؟

 من 1 سوال داشتم از فرمانده!!! یا هر کی که جواب رو بلده 

*

کسی که قدرت دیدن تغییر رنگ موهای خود را ندارد و سپیدی آنها را به رنگ میسپارد چگونه سخن از تغییر میزند؟؟؟ 

بالاخره سواله دیگه؟؟؟

نظرات 27 + ارسال نظر
؟ جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:08

این یعنی آخر هنجار شکنی و تغییر در میان رجال سیاسی ایران
بیشتر از این تغییر ؟

تحول به قول یاروووو تو ریش نیست که تو ریشه است...!!!!

رنگ مو جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:10

به تو چه مرتیکه ( ۲ نقطه دی )

اگه عمو محسن نباشه که من فروش ندارم...

اینم حرفیه بالاخره...

<فاضل> جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:17

رنگ کردن مو خیلی بهتر از عوض کردن عقاید و اعتقادات است

----------------------------

به روش رفسنجانی جواب میدم
سوال در برابر سوال .....

اگر بحث سر رنگ کردن مو و ریش است
آقای ریش قشنگ عبا شکلاتی رنگ نمی کنند و نمی کردند؟

پس خوب شد فهمیدیم که این 8 سال که گند زدند در مملکت و .... و رفتند به خاطر همین رنگ کردن ریش این ها بود ؟؟؟ که ریشه خود را از دست دادند ؟؟؟

نویسنده جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:23

باید بگم فاضل جان سخن از تغییر است نه اصلاحات آن هم در این دوران ... بنده همانند ریاست جمهور محترم مرده و زنده قرون گذشته رو ردیف نمی کنم بحث آزاد من حمایت از میر حسین و انتقاد از رضاییست نه نبش قبر دیگران....

طاهره کیانی جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:24

همه میدانند که بنده طرفدار چه کسی هستم و طرفدار آقای رضایی نیستم.

در شرع اسلام حرفی از رنگ مو زده نشده و بهتر است که به سلایق افراد احترام گذاشته شود.

این سوال یک اشکال اساسی دارد.
قیاس رنگ مو وبرنامه های بنیادین کشور قیاس مع الفارق است!

نویسنده جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:27

سوال کردن چی؟؟ آیا از نظر شرعی مشکل داره یا نه؟؟

ینده روحیات را با تصمیمات مقایسه کردم نه رنگ مو رو با قانون اساسی...

[ بدون نام ] جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:29

موهاش رو رنگ کرده موسوی خودش را رنگ کرده
و بازیچه دست دیگران کرده حرفاش کاغذهایی که دیگران براش پر کردند تازه وسط خوندن گیر هم می کنه
چند بار جناب آقای رضایی گفتند اهدافتون را بگید اما هیچ حرفی برای گفتن نداشت و فقط کاغذاشو نگاه کرد
در جواب تمام حرف ها همون حرف های تکراری دیشب بزارین این بندها رو براتون بخونم ما خودمون کتاب داریم می ریم می خونیم شما زحمت نکشید

عزیزه طرفدار لطف کن اگه می خوای حرفی بزنی با اسمت بگووو.
اگه دقت کافی رو داشتی جواب های مهندس رو هم میشنیدی ... بعدا اگه ذره ای فکر کنی میبینی همون کاغذ از پیش نوشته خودش برنامس ... بالاخره از --- حرف زدن بهتره

[ بدون نام ] جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:35

آخه میخواد چیزکنه که چیز بشه

الیار عاصمی زاده جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:35 http://kntoosi.net

سلام و صد درود بر همه عزیزان

همکلاسی عزیز بزرگوار جناب آقای فاضل

سیاوش عزیز فقط یک سوال پرسید شاید از منظر مزاح و شایدم سوالی بود که برایشان پیش آمده بوده؟؟؟

به صورت واضح مشهود است چه شما دوست عزیز به عنوان حامی اندیشه های دولت نهم و پرچمدار این دولت از حمایت سرمایه های انقلاب از مهندس میر حسین موسوی به شدت ناراحت هستید و برای بیان این ناراحتی از هر واژاه ای استفاده می کنید .....!

اولا روش سوال در برابر سوال روش دولت عدالت محور برای فرار از پاسخ به سوالات بوده و هست

فرمودید رفسنجانی ...آیت الله هاشمی رفسنجانی شخص کوچکی نیست که شما این گونه بیان می کنید یا همان آقای ریش قشنگ عبا شکلاتی که مظورتان دکتر سید محمد خاتمی بوده از ریشه داران انقلاب ما هستند و خطاب این گونه یعنی نادیده گرفتن تاریخ کشور و عظمت افرادی که در تاریخ پرافتخار انقلاب عزیزمان

شما و همه دوستان را به تفکر در باب سخنانمان دعوت می کنم

هانی جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:36

بهتر بود به گونه ای بهتر مطرح میشد

طاهره کیانی جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:39

*سوال کردن چی؟؟ آیا از نظر شرعی مشکل داره یا نه؟؟*

نخیر بنده سوال شما رو متوجه شدم و جوابم این بود.

قیاس شما قیاس مع الفارق است.

باز هم نیاز به توضیح دارد؟!

هانی جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:40

عوامل تخریب جنبه چنین سوالی رو ندارن!
بهتر بود مزاح رو گنده مینوشتی اول پست!

هانی جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:42

البته رنگ موی کسی به خودش ربط داره !

نویسنده جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:43

از تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو ضیحات شما بسیار خرسند شدم... چشمک.

بنده چون اولین پست و کلام جمعیمه درست نمی تونم حرفامو بیان کنم بچه ها می دونن. این دفه هم چشمک با چشای سبز.

نویسنده جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:44

حرف بالا جواب دوست عزیزم خانم کیانی بودا.....

مدرس جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:48

نه این وری، نه اون وری!

خضاب (رنگ کردن مو و ریش) جزو مستحبات اسلامیست.

<فاضل> جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:58

جناب الیار عاصمی

من نه حامی دولت و نه جناب احمدی نژادم که بارها هم گفتم که طرفدار هیچ کدام از این بزرگواران نیستم

و بعد از آن

منظورشان که معلوم شد مزاح نبوده و سوالی لسیار بنیادی بوده
که منم عرض کردم جناب خاتمی که الان پرچمدار اصلاحات هستند بسیار مشهودتر در این زمینه عمل می کنند

و بعد از آن

بهار است یا تاریخ را تورق کنید و با از بزرگترها بپرسید که جناب هاشمی چگونه سوالات را با سوال های بی اساس و بی ربط جواب می دادند تازه من که سوال مرتبطی کردم

و در ضمن جناب احمدی نژاد با طرح سوال می خواند بفهمونند که هر کسی لایق این سوال رو پرسیدن نیست (تو که از من سوال می کنی خودت و یا خودتون تو ی زمینه چه کار کردید؟)

و خیلی بهتر از سوال های بی ربط جناب هاشمی است

یادم نرفته دور قبل جناب هاشمی جواب سوالی اساسی و سیاسی را با جواب اینکه چرا یقه شما اینجوری است جواب داد


و بعد از آن ما نگاه نمی کنیم که ببینیم چه کسانی چه کردند پس الان بهترینند

مثل اینکه اساس نظام بر پایه حال می باشد
یادمان نرفته است جناب آیت الله منتظری را که با آن همه سوابغ و تاییدات امام و همه نظام چگونه ظلمی بر ایشان وارد کردند فقط به واسطه شرح حالشان

و بعد از آن من به این پست های دینی سیاسی به هیچ وجه ارزشی قائل نمی شوم

می گویید آیت الله هاشمی
مرجع عالی قدر جناب وحید خراسانی هم به سطوح امدید از این همه پست های بی دلیل و مدرک

می گویند که آیت الله و مجتهد کسی است که 20 سال درس خارج ( درس خارج به غیر از درس عام طلبگی می باشد و در سطح عالی است ) باید بخواند و 20 سال هم تحقیق کند و ان وقت می شود مجتهد و آیت الله

که به مانند جعل مدرک دکترا جعل عنوان ایت الله ی هم از دیگر دستاوردهای این دوران است

و می گویید جناب خاتمی
ایشون اگر ریشه در نظام و انقلاب دارند درست

ولی این انقلاب برای شکم و اقتصاد انقلاب نکرد بلکه برای فرهنگ و احیای دین انقلاب کرد
که همین جناب خاتمی چه بلاها که بر سر دین نیاوردند کما دُول سابق

پس مقدس پروری نکنیم

و جناب خاتمی را بر طبق عادت دکتر خواندید

که اینم نوعی دیگر است از آیین کردانیسم

شما و همه دوستانتان را به بیشتر دیدن و کمتر شنیدن و بیشتر فکر کردن و کمتر دیکته نوشتن و بیشتر کند و کاو کردن و جستجو کردن و کمتر گزیده خواندن دعوت می کنم

طاهره کیانی جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 01:02

ممنون از نویسنده محترم من از روی منطق حرف زدم

و بنده هم مثل شما سبز هستم

محسن یوسفیان دوست سیاوش جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 01:16

هنوز پرونده های بسیاری هست که رو میشه ان شاءالله...چی کار دارین به مو...کم اوردین بحث عوض میکنین؟!!!!!!!!دیگه چقدر پررو هستین...از رو نمیرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

الیار عاصمی زاده جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 01:20

ممنون از پاسخ شما دوست عزیز جناب آقای فاضل

دوست عزیز نظرات و متن هایی که در باب تخریب مهندس میر حسین موسوی که به واقع ار بزرگان و ریشه داران انقلاب است ( البته اگر سوی دوستان این نکته هم انکار نشود) به نظر از حامیان دکتر محمود احمدی نژاد میامیدید اگر اشتباه از جانب من بوده پوزش می طلبم!!!!

در طی صحبتی که با سیاوش عزیز داشتم خاطر نشان کردم که زندگی شخصی - نوع پوشش و.. هر شخص به خود ان شخص مستقیما در ارتباط است و نباید این گونه سوال پرسید البته چه از جهات مزاح!!!

بسیار جالب بود که دکتر محمود احمدی نژاد طرف مقابل خود را در حد سوال کردن نمی دانند ؟
و این به معنای شان و منزلت کذایی برای خود دانستن است ....چه طور هنگامی که از پیامبر و معصومین یا حتی از بزرگان دینی ما حتی کودکان سوال می پرسیدند با متانت کامل پاسخ گو بودند حال احتمالا ایشان منزلت دیگری دارند که پاسخگو نیستند!!!!!

من نامه حضرت آیت الله خامنه مدظله عالی را بعد از انتخابات 4سال پیش دارا هستم که آقای هاشمی رفسنجانی را با همین عنوان خطاب کردند حال دیگر می توان از ایشان پرسید؟

فرمودی مقدس خواندم من این چنین نگفتم یا احتمالا یک جانبه به قاضی رفتید گفتم مسئولین نظام از ابتدا تا کنون تلاششان سربلندی انقلاب بوده چه بزرگوارانی که از قبل انقلاب فعال بودند و از بزرگان انقلاب هستند و چه عزیزانی بعد از این دوران متصدی مسئولیت های سنگین شده اند پس زیر سوال بردن بدون مدرک و دلیل مسئولین نه تنها کسی را بزرگ نمی کند بلکه نظام و مشروعیت انقلاب عزیزمان زیر سوال می رود

به توصیه شما قبل از اینکه بزرگواری شما شمال حال بنده حقیر باشد گوش فراداده ام

<فاضل> جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 01:38

با تشکر از جنابعالی بابت پاسخ به پاسخ پاسخ بنده جناب الیار عاصمی

من هم با نظر اول و طرح پرسشم عمل ایشان را زیر سوال بردم که عملی اشتباه و بی معنا بود


دکتر احمدی نژاد کسی را پایین تر از خود نمی داند

بلکه به این اعتقاد دارد که ابتدا باید فهماند به طرف که تو خودت در این زمینه اگر فعالیت داشته ای فعالیتت چگونه بوده و بعد توضیح میدهند
به مانند شب گذشته که ایشان اول بیان می کردند که 3 دولت قبل چه کردند و بعد جوابیه خودشان را می دادند و من منظورم این بود و نه چیز دیگری

و گرنه ایشان منزلت خود را در حد یک مسلمان می دانند که در باطن غیر قابل قیاس است و در ظاهر بی ریا


ناب آقای خامنه ای برای بنده ملاک نیستند ایشان هم مسلمان هستند و عالم

و ملاک من سابقه آقای رفسنجانی است که گویای همه چیز خواهد بود

من هم عقیده دارم که هدف این انقلاب و اصل نظام مقدس بوده است

و هر کس که مخالف آن هدف عمل کند دور شده از اهداف انقلاب است

حال این ها به کنار من معیارم برای ارزش گذاری همان است که دین می گوید
کسی ارزش بیشتری دارد که دیندار تر( معنای اصلی کلمه و نه دین ظاهری) باشد و به دین بیشتر کمک کند و نه آنکه به دین ضربه زند به واسطه خیلی از علایق ....

و در آخر باید گفت چرا ما همش دنبال مدرک و سند می گردیم ؟

یادمان رفته است که مدرک و سند برای ان است که چیی که چشمانمان ندیده است برای ما سندیت و صداقت پیدا کند

پس به دیده ها اعتماد کنید که دیده ها بالاترین سند است

ببینید و نه آنکه مناظره کنیم همان طور که گوش می کنیم و نمی شنویم

الیار عاصمی زاده جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 01:49

قدردانی از همکلاسی عزیز

حرف بدون سند قابل استدلال نیست

امروز بسیار فریادهای دروغ کر کننده می شنوم که نمی توانم باور کنم پس چگونه به دنبال سند نباشم وقتی به سادگی همه نظام را زیر سوال می بریم نیاز به سند نداریم ...!
آقای احمدی نژاد دیشب مقایسه نمی کردند داشتند اساس سه دولت قبل را زیر سوال می بردند ...!!!!

جالب بود امروز از مقابل ستاد اقای مردمی نژاد می گذشتم دوستان فعال بنده در آن ستاد یک نشریه به نام مردمک به من دادند که برای کنجکتویم که بود مطالعه کردم نوشته ای با دست خط دکتر منتشر کرده بودند که ایشان اعتقادی به سند - آمار و ارقام ندارند بلکه خودشان دلسوز هستند و می دانند درد مردم چیست این از یک فرد تحصیل کرده آیا قابل قبول است؟؟؟؟

بسیار تاسف اور بود تماشای عکس خروج دیر.ز ایشان از سازمان در پشت وانت ایا این شان رئیس جمهور ماست؟؟؟

من با سندیت سخن و رفتار یکی را قبول می کنم شاید از دیدگاه شما اشتباه باشد اما عقلانیت آن را می پذیرد

<فاضل> جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 02:06

همکلاسی عزیز من کسی رو تایید نمی کنم و یا خیلی از چیز های دیگر ایشان را

وگرنه به ایشان رای می دادم

ولی
قسم حضرت عباس را باور کنیم و یا دم خروس

آیا گلچین کردن و یا نشان دادن قسمتی از یک اتفاق سند است
آیا این سند قبل و بعد ندارد؟

دیشب به تعداد زیادی از دوستداران آقای احمدی نژاد جلوی در اصلی جام جم منتظر دیدار احمدی نزاد بودند

که حتی پلیس امنیتی هم مانع ورود آنان شده بود

و حتی با اعلام این خبر که ایشان از در دیگری خارج شده باز هم جمعیت متفرق نشد

که اقای احمدی نژاد دوباره برگشتند و بر روی بلندی یک وانت ایستادند و با مردم صحبت کردند و از ایشان خواستند که متفرق شوند

و این را هم بگویم که اعداد و ارقام و این ها درست است که مشکل را نشان می دهد و کمک می کند به ارائه راه حل
ولیکن وقتی چهره به چهره با مردم باشی متوجه میشی که دردشون چیه حتی متوجه هم نه احساس می کنی که دردشون چیه اونوقت می تونی با کمک اطلاعات و بقیه سعی در رفع معضل داشته یاشی

------

در ضمن باید بگم من خیلی از کارای آقای احمدی نزاد رو نفی و نقد می کنم ولی آقای موسوی به نظرم جای نقد بیشتری دارند

کسی که فقط معضلات را می گوید و می گوید برنامه دارم ولی برنامه ها را رو نمی کند جای نقد بیشتری دارد


در مناظره امشب هم الحق والانصاف جناب رضایی سر بود چون با منطق و استدلال دیدگاهاش رو ارایه می کرد

محمد کیتاش جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 08:24 http://frigate.blogfa.com

بد بختی ما اینه که آقا غیر از رنگ کردن مو کار دیگه ی بلد نیستند . و به جای مسائل مهم و ارائه برنامه مشغول رنگ کردن مو هستن.

سلیمه IT جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 10:32

رنگ کردن مو که اشکالی نداره، میرحسینم بد نبود موهاشو رنگ میکرد تا مردم کمتر متوجه کهولت سنش میشدن و همه اشتباهاشو میذاشتن به حساب سن بالاش!

رویا جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 16:24

خطاب به سلیمه it

آقای احمدی نژاد هم بد نیست هرچند ماه یکبار حمام بروند و موهایشان را شانه کنند تا مردم کمتر متوجه علاقه شدیدشان به کثیف بودن بشوند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد