KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

وقت فکر است ، نه رفتن یا ماندن...!!!

بارها خواستم بگویم ، دوستت دارم ، که نشد. 

 

ادامه مطلب-->>

بارها خواستم بگویم ، دوستت دارم ، که نشد.

بارها خواستم بگویم نفس های به شماره افتاده ام از عشق توست ، که نشد.

بارها نیازمند گوشه ای از نگاهت بودم ، در حالی که بی تفاوت گذر کردی.

خواستم خریدار نازت باشم در حالی که رفتارت خالی از ذره ای ناز بود.

دوست داشتم نگاه دارم دستانت را ، زمانی که دیگر دستی نبود.

عاشق گرمای عشقت بودم ، آنگاه که وجودت از سردی موج میزد.

قدرت لمس نگاهت را با سختی یافتم ، آنگاه که دیگر نگاهی نبود.

به اوج می رسیدم با شنید آوایی از صدایت ، آن وقت که دیگر صدایی نبود.

آنگاه که از تو پرسیدم << که را دوست داری؟>> خواستار شنیدن <<تو>> بودم که نبود.

نیازمند بال هایت برای پرواز بودم ، آن زمان که سقوط کردم ، چون بالی نبود.

توان رو به رویی با جسمت را یافتم ، آن زمان که دیگر جسمی نبود.

بار ها شوق نشستن کنارت را داشتم  ، در حالی که فاصله ها بینمان بیداد می کرد.

نیاز داشتم باشی تا کنارت باشم ، آنگاه که تو بودی ولی دیگر <<من>> نبود.

تصمیم ، رفتن باشد یا ماندن ، هر دو قابل اجراست . حرمت عشق ما را می خواند به دوباره ها ، به گذشت ها ، به ایستادن ها و به بودن ها .... شاید باز هم این قدرت جادویی برایمان فرصتی بیافریند.

SIAVASH_PCE

نظرات 9 + ارسال نظر
فکر... پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 13:32

عشق .... وقتی ضربه ها دیدم از او... فکر کردنم چه حاصل... ولی باز هم فکر می کنم شاید....

گاهی تو بزرگتر از اونی که نتونی گذشت کنی... پس فکر کن.

محمد کیتاش . مکانیک سیالات پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 14:10 http://frigate.blogfa.com

می دونم که می دونی کسی بهتر از من تو رو درک نمی کنه .

نمیگم محمد ، نمیگم پسر عمه ، نمیگم رفیق ... بلکه میگم خودم...مرسی محمد.بریم.... بازی :d

yam.m پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 14:59

oon shabayee ke bidarii boodo baroon na baroone poshte shishe , baroone rooye goone ha va in ast jadooye eshgh ke ba baran goftii khoda hafez.

مر.. خانوم . راهی نبود جر خداحافظی با گریه یا اشک . سخت یا آسون ... این اون چیزیه که ساختیم.

حمید توکلی، فناوری اطلاعات پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 15:50 http://www.KNToosi.com

!

شاید سکوت بهترین است....

الیار عاصمی زاده پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 21:04

فقط می توام بگویم تجربه سختی است .!!!

و چه بهایی داشت این تجربه؟؟؟؟

سارا it 87 پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 21:40

چند سال از امشب بگذره تا من فراموشت کنم...تا با یه دریا تو خودم خاموش خاموشت کنم...تنهایی هامو بعد از این با قلب کی قسمت کنم...واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم....!
خیلی قشنگ بود..tnx..

بابت نظر قسنگت ممنون .... دوست ۸۷ ای من ...:)

زیبابود!

لبخند تلخ جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 15:56

گاهی وقتا با اینکه میدونیم چقدر زوددیر میشوداما ...نمیدونم...

بعداز چند ماه اومدم تا برای دومین بار کامنت بذارم.متن هاتون قشنگه وبه دل میشینه.تشکر

نویسنده شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 01:12

واقعا ممنون... کاش نامت یا آی دیت بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد