KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

انتخابات


دانلود مستند های انتخاباتی بصورت  کم حجم شده

۱-دکترمحمود احمدی نژاد  

 ۲-مهندس میرحسین موسوی   

 ۳-دکتر محسن رضایی  

۴-  آقای مهدی کروبی


جدول پخش برنامه های تبلیغاتی صدا و سیما  


و  نقدی جالب از یک هموطن

 در ادامه مطلب

منبع : alef.ir


بعضی از کاندیدها چنان تعریفی از زمان خودشون میکنند که فکر میکنند تمام کارهایی که کردند شامل مرور زمان شده و کسی آن دوران را بخاطر نخواهد آورد. بطور مثال آقای موسوی از امید کارگران به زندگی در دوره هشت ساله ایشان و اینکه حتی قیمت سیگار در زمان ایشان ثابت و نازل بوده و داستانهایی از این قبیل. من اون دورانرو خوب بخاطر میارم, چون خاطرات بچگی و نوجوانی همیشه در ذهن یک انسان حک میشود. برگردیم به سالی که نیمه دوم نخست وزیری ایشان شروع شده بود. در آنزمان قیمت یک شلوار جین ادوین سه خط در بازارکویتی ها و چرچیل 4 هزار تومان, شلوار جین ادوین معمولی سه هزار تومان, یک شوار جیبدار ارتشی آمریکایی پنج هزاز تومان, یک قوطی پپسی واردتی صد و بیست تومان و ... البته بوتیک های بالای شهر که جای خود را دارند. این در حالی بود که حقوق یک کارگر ساده چیزی نزدیک به دو هزار تومان در ماه بود آنهم در قسمت بالای شهر تهران. یعنی حقوق یک کارگر ساده چیزی به اندازه قیمت چند قوطی پپسی بود. پدر بنده سیگار بهمن میکشیدند. قیمت این سیگار از بیست تومان به صد و بیست تومان رسیده بود و پیدا هم نمیشد. قیمت دولتی سیگار جدیدی به نام تیر هفت تومان بود که آنهم فقط به صورت آزاد پاکتی پنجاه تومان در دسترس بود. احتکار کلمه ای بود که تا قبل از ایشان به گوشی کسی آشنا نبود. از بقال گرفته تا پارچه فروش همه و همه اجناس را احتکار کرده و بعد به چندین برابر قیمت و به صورت آزاد به مشتریان خود ارائه مینمودند. حتی اجناس کوپنی مثل گوشت و روغن و تخم مرغ به صورت اتفاقی و در زمانهای نامعین و در صفوف طولانی به مردم عرضه میشد.

صدا و سیما تنها یک یا دو کانال تلویزیونی داشت که آنهم چند فیلم قدیمی دستچین شده را به همراه چند کارتون به طور تکراری و مرتب پخش میکرد. بطور مثال فیلم های نورمن ویزدم, لورل هاردی, بینوایان به طور دوره ای و همزمان در سینماها و تلویزیون دوباره و دوباره پخش می شد.
جمعیت کشور چیزی در حدود نیمی از جمعیت حال کشور بود. نه اینترنتی بود و نه اینهمه پل و جاده و استادیوم ورزشی و اینهمه بریزو بپاشهای امروز. زیرساختهای آنروز کشور شاید به سی در صد زیرساختهای امروز کشور نمیرسید و به همین ترتیب میزان هزینه نگهداری آنها.
گشت ارشاد امروز فرشتگانی در مقابل گشت ارشاد آنروزها ( گشت ثارا... و دیگر گشت ها) هستند.
جالب است بدانید که بر اساس قیمت طلا درآمدهای نفتی در دوره اول نخست وزیری آقای موسوی چیزی بین نیم تریلیون دلار تا هفت صد میلیارد دلار (معادل دو و نیم برابر در آمد فعلی دولت نهم) و در دو دوره نخست وزیری آقای موسوی چیزی بین یک تریلیون دلار تا 1.4 تریلیون دلار بوده است.
بالاترین میزان مهاجرت به خارج از کشور در دوران آقای موسوی صورت گرفت.
همانطور که میدانید در زمان طاغوت ما بزرگترین خریدار اسلحه از آمریکا و قدرت اول نظامی در منطقه بودیم.
آقای رضایی اخیرا تاکید فرمودند قرار بود که از آمریکا سلاح بخریم که آنهم منتفی شد و ما بدون هیچ کمکی از خارج جنگ را به پیش میبردیم.

سوال اینجاست که این ثروت افسانه ای به بهانه جنگ به جیب چه کسانی رفته است و آقای موسوی این ثروت افسانه ای را خرج کجای کشور کرده اند؟

نظرات 4 + ارسال نظر
نعمت الله سرافراز چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 13:12

بنده ۳۹ سال سن دارم و همچین چیزایی یادم نمی آد مطمئنید این شخص در ایران تشریف دارن؟

ادم ها تو ی بعضی زمان ها بصورت غریضی دچار فراموشی میشن :دی

نه دوست من سخت نگیر تو اون زمان تو اون قاراش میشی نبود سیستم اطلاعاتی این اطلاعات دقیق از وضع کل کشور کمی بو داره ولی پر بیراه هم نمیگه چه به نفع چه برضد موسوی

رویا چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 13:24

عجب اظهار نظر عالمانه ای!

والا پدر مادرای ما عکس حرف های ایشون رو یادشون میاد!

احمدی چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 14:35 http://ahmadi.javanblog.com

مطالبی که نوشته بود عین واقعیته..بنده قبل از انقلاب به دنیا آمدم...در زمان جناب موسوی احتکار بیداد میکرد..همه این چیزارو به خوبی به یاد دارم..
اگر موسوی بیاد سر کار ۳۰ سال به عقب برخواهیم گشت.
موسوی بازاریه و مملکت دوباره به دست یه مشت بازاری بیسواد میفته..
انصافا بشینین و کلاه خودتونو قاضی کنین و درست فکر کنین
فریب تبلیغاتو نخورین..
با اینکه احمدی نژادو قابل انتقاد میدونم ولی با طناب موسوی به چاه نرید..

سلیمه IT چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 15:04

منم این چیزا رو قبلا شنیدم و درسته ولی متاسفانه مملکت دست اینا افتاده و چشم هم ندارن ببینن کسی غیر از خودی هاشون سر کار میاد! چون اینجوری دیگه نمیتونن همه سرمایه های کشورو به تاراج ببرن و بار خودشونو ببندن!
موسوی و کروبی خیلی پیر هستن برای اینکه چنین کشور جوونی رو با این همه استعداد و توانایی، اداره کنن و بعید میدونم بتونن کاری برای ما بکنن که وضعمون بهتر از قبل بشه!
احمدی نژاد معصوم و بی عیب نیست! ولی در حال حاضربهترین گزینه است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد