KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کروبیون همکلاسی! لطفا طرفدار شیخ مهدی باشید! نه طرفدارنما!!

به نام آنکه مارا جدا از سیاست آفرید


* اشکهای شهردار ورشکسته تهران نشانه عوام فریبی بود یا آن دو موتورسوار فیلم مستند کاپیتان احمدی‌نژاد که معلوم شد بازیگران شبکه استانی هرمزگان بوده‌اند یا فیلم سبز میرحسین؟ ( کدام عقل این را می‌پذیرد؟؟)


* فریاد کروبیون (‌ طرفدار نماهای شیخ مهدی) در این وبلاگ بلند نیست... اگر بلند می‌شنوی چون ما ساکتیم!! که صدها دلیل برای سکوت داریم...  دلایلمان ناگفته می‌ماند ( چون این نیز بگذرد..)


* مشغول به طرفداری از نامزد انتخاباتی خود باشید.


                                                                             با آرزوی توفیق روزافزون

نظرات 9 + ارسال نظر
حمید توکلی، فناوری اطلاعات سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 11:26 http://www.KNToosi.com

متن جالبی نبود...
سکوت را ادامه دادن در برابر برخی مسائل بهتر است!

صادق عباسی سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 11:59

حمید جان!
با کدام میزان جالب بودن متنها سنجیده می‌شود؟

سکوت در برابر بردن آبروی گروهی یا شخصی چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟

استفاده از هر کلمه ای برای هر شخصی جالب است؟

بی پاسخ ماندن بعضی اهانت ها باعث جهت دادن به ذهن بعضی خوانندگان می‌شود..

با آرزوی توفیق روزافزون

علی ب سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 12:45

متاسفانه همکلاسی به جایی برای تخریب کاندیداها و طرفداران انها شده و از مسیر اصلی خود که اگاهی سازی و روشنگری بدون تعصب باشه خارج شده

محسن یوسفیان سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 13:39

اقای کروبی حرفهای قشنگی میزنه و اگه بتونه عملیشون کنه خیلی عالی میشه اما فکر میکنم اگه اقای احمدی نژاد باشن بهتره....اقای کروبی میتونه به اقای احمدی نژاد همه جوره کمک کنه....حالا حتما باید رییس جمهور بشه؟

تقدسی سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 14:43

اون قسمت از فیلم موتورسوران، عینا حدود ۱ سال پیش از تلویزیون پخش شد. بعد از سفر آقای دکتر احمدی‌نژاد به بندرعباس. یه فیلم مستند از اون سفر ساخته بودند و پخشش کردند. من خودم از تلویزیون دیدم! حالا اونا هر کی میخوان باشند، ولی اون قسمت به نظرم کاملا واقعی بود نه بازی! چون ۱ سال پیش در همون سفر آقای احمدی‌نژاد گرفته شده بود. در ضمن اگه قراره به این شایعات توجه بشه، میگن فیلم آقای موسوی هم بازیگر داشته!
هر چیزی را که برای خود نمیپسندید برای دیگران نیز نپسندید!
خدا هر کسی رو که شایعه درست میکنه، هدایت کنه! چه اینوریا، چه اونوریا!

صدق عباسی سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 15:04

آقای تقدسی!

ممنون به خاطر نظرتون ولی منظور من این نبود که اون دو نفر بازی کردند یا نه!

می‌خواستم بگم اگه قراره به شایعات توجهی بشه شایعه ریاد وجود دارد..

ک سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 20:48

من طرفدار موسوی هستم ولی فیلمش واقعا فاجعه و مزخرف بود.

ساناز سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 22:49

همیشه حق به حقدار می رسه
100% رئیس جمهور دولت دهم دکتر محمود احمدی نژاد هستند
درود بر ایشان

پویا صفری٬ IT چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 13:46 http://www.kntoosi.info

درود بر صادق عزیزم...

صادق عزیز٬ با شهامت و شجاعت روزافزون از آقای کروبی و برنامه‌های بی‌بدیلشان و حامیان مقتدرشان حمایت می‌کنیم٬ و امیدواریم که اندکی شما دوستان عزیز هم این مچ‌بندهای سبز را گشوده و با تأمل بیشتر سخن گویید...
دوست من٬ در نقدی نسبت به فیلم آقای موسوی هرگز سخن نگفتم از آن فجایعی که در این فیلم رخ داد!
هرگز نام از آن بازیگر خانم مازندرانی نگفتم که آنچنان مصنوعی و ... زبان گشوده و سخن می‌گفت...!!!
واقعا تأسف‌آور است چنین فحاشی‌هایی دوست من...
ما پیش از هرچیز با یکدیگر دوستیم و آرمان‌های خود را دنبال می‌کنیم٬ به واقع نه قدرتی لااقل نصیب من می‌آید و نه به گمانم تو دوست عزیزم٬ پس روا نیست اینگونه یکدیگر را تخریب نماییم و چه نیک که با اندیشیدن و در راه رسیدن به اهدافمان گام‌ها را برداریم و نه...!!!
دوست من٬ به واقع اشک آور است این وضعیت کشورمان با این ثروت عظیم و گم گشتن ۳۰۰میلیار دلار حاصل از نفت و ۱۲میلیون زیر خط فقر بودن...
به واقع اشک آور است این همه زندانی سیاسی٬ دانشجوی ستاره‌دار٬ محرومان از بتدایی‌ترین مواهب زندگی و ...
شاید تو دوست عزیزم بر آن ساده‌نگری٬ ولی ما به واقع اشک می‌ریزیم و نمی‌توانیم همچون آقای موسوی ۲۰ سال سکوت پیشه کرده و احساس خطری ننماییم و بنگریم این همه فجایع کوی دانشگاه قتل‌های زنجیره‌ای و اعدام‌های ۶۷ که خود در رأس امور بوده‌اند...
دوست من نگذار تا این این سبز را به مانند دیشب فاشیستی ببینم که پوسترها و برنامه‌های آقای کروبی را ربوده و پاره می‌کنند...
بگذار باور کنم هنوز هم راه و آرمانمان یکی است...
و نگذار باور کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد