KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

گل بی‌خوار خداست!!

به نام خدا



رجانیوز موضع خود نسبت به مهندس را تند و تندتر کرده است.


کیهان هم جز احمدی نژاد همه را می نوازد.






نویسنده: ابوالفضل فاتح


با آنکه مهندس تازه از یزد برگشته و بعد از ظهر عازم زنجان بود، جلسه کمیته تلوزیون در حضور وی تشکیل شد. آقایان زنگنه، محمد بهشتی، بهزادیان، محمدرضا بهشتی، علیرضا بهشتی، حیدریان و علیرضا بهشتی روزنه آمده بودند. تاخیر تلوزیون دراعلام جدول برنامه ها تنگنای شدیدی را برای اجرای برنامه های دیگر به وجود آورده است به گونه ای که لاجرم بسیاری از برنامه ها و سفرهای مهندس لغو می شود. جو بی اعتمادی به تلوزیون و سیاست های انتخاباتی اش سنگین و جدی است.

  آقای مجید انصاری می گفت که موضوع انتشار سی دی ها و فیلم های تخریبی علیه  مهندس موسوی به شکل سازمان یافته در حال جریان است. همین طور آقای شجاعی از مسئولین یاری نیوز خبر از طراحی و انتشاریک فیلم علیه آقای خاتمی می داد. دوستان هم از میدان ولیعصر خبر می دادند که امروز بولتن های تخریبی در تیراژ وسیع میان مردم توزیع شده است. ظاهرا بازار تخریب در حال گرم شدن است. گرچه بعید است موثر افتد. رجانیوز موضع خود نسبت به مهندس را تند و تندتر کرده است. کیهان هم جز احمدی نزاد همه را می نوازد. از نظر کیهان گل بی خار احمدی نژاد است و آن همه فرمایشات امام در دفاع از مهندس موسوی کوچکترین اهمیتی ندارد.

 به نظر می رسد عده ای تلاش دارند بازار مناظره بین نمایندگان آقای کروبی و مهندس موسوی را داغ کنند. نظیر مناظره ی آقایان عبدی و جلائی پور یا خانم کدیور و کولایی.  بسیاری از دوستان معتقدند هدف چنین مناظره هایی  مشغول کردن ما به یکدیگر است،  نهایتا به نفع جریان خط امام نخواهد بود و اذهان را از مسئله و رقیب اصلی منحرف خواهد کرد. خاصه آنکه تلوزیون بعضا اقدام به فیلمبرداری این مناظره ها و پخش گزینشی آن می کند.

ستاد به شکل حیرت انگیزی شلوغ شده است. چهره های آشنا و گمنام فراوانی علاقمند به پذیرش مسئولیت و همکاری در این مسیر هستند. از هنرمردان تا پیشه وران. دیگر کمتر کسی گلایه می کند تلاشهای مهندس و دیدگاههایش فضای عمومی جامعه را باز ومثبت کرده است. امروز مکرر از مراجعه کنندگان میشنیدم که می گفتند اوضاع بسیار مثبت و امیدوار کننده است. بازار مراجعات که گرم می شود حاکی از حس مثبت جامعه است.

دیروز آقای طالقانی و امروز آقای داور نظری از دوستان روزهای  دور و نزدیک تحکیم آمده بودند. انگیزه بسیار خوبی برای کار و تحلیل مثبتی از اوضاع داشتند. پیشنهادات و انتقاداتی هم مطرح کردند که حائز اهمیت بود. به پیروزی قاطع می اندیشیدند.

 دوستی که به زنجان رفته بود از تبلیغات بسیار وسیع بیلبوردی آقای محسن رضایی خبر می داد.  برنامه مهندس تبلیغات وسیع نیست.

 در پیامکی آمده بود که امروز داماد آقای احمدی نژاد به ایسنا رفته بود. این در حالیست که بودجه ایسنا را تا یک سوم تقلیل داده اند.
نظرات 5 + ارسال نظر
سیدحسین هاشمی چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 19:14

درود بر موسوی

همه با امید پای در این راه گذارده ایم
22 خرداد را سبز می کنیم

رامین چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 19:23

گل بی‌خار خداست!!

. چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 20:48

http://fa.wikipedia.org/wiki/عملکرد_محمود_احمدی‌نژاد_در_دوران_شهرداری_تهران

الیار عاصمی زاده چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 22:14 http://www.kntoosi.net

درود بر موسوی

همه با امید پای در این راه گذارده ایم
22 خرداد را سبز می کنیم

هانی چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 22:33

امید سبز ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد