KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یادداشت داریوش مهرجویی در مورد انتخابات..

به نام خدا


داریوش مهرجویی: در شرایط بد کنونی، اصلا جای نازکردن، قهرکردن و کنارکشیدن نیست، نباید دوران خوب یادمان برود و جوان‌ها باید بدانند که در این شرایط کنارکشیدن به ضرر همه ما و پذیرش شرایطی است که دوستش نداریم! از شما می‌خواهم با کمی فکر و اندیشه میان دو کاندیدای جبهه خودمان، یعنی آقایان کروبی و میرحسین موسوی یکی را انتخاب کنید و برای آمدنش تلاش کنید؛ آمدنی که شاید دنیایمان را رنگی‌تر کند. همه ناگزیریم برای این انتخاب؛ این انتخابات شاید ویژه‌ترین انتخابات برای من و شما باشد که تشنه تغییریم. همه را برای آمدن به پای صندوق‌های رأی ترغیب کنید، همان‌طور که من همه را به آمدن، به انتخابات، به تلاش و تفکر ترغیب می‌کنم. در غیر این صورت ناچار به پذیرش یک سیستم مدیریتی هستیم که همه از آن ناراضی‌اند و برای تغییرش شاید دیر باشد. فکر می‌کنم همه اینها که گفتم، برای آمدنتان به پای صندوق‌های رأی کافی باشد. نگویید نیست، که می‌دانم هست...

نظرات 3 + ارسال نظر
* شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 15:31

میر حسین موسوی

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 15:41

آمدنی که شاید دنیایمان را رنگی‌تر کند......!!

سیدحسین هاشمی یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 01:51

ایشون هم اومده بود مراسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد