KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شهریار شاعر ترک

یاشاسین آذربایجان                    


یاشاسین شهریار                                

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را
که به ما سوا فکندی همه سایهٔ هما را
دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین
به علی شناختم من به خدا قسم خدا را
نظرات 9 + ارسال نظر
سیدحسین هاشمی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 02:42

من ازش در حد سریال شهریار میدونم
جوونیهای شهریار رو دوست داشتم
از آهنگ فیلم شهریار خیلی خوشم می اومد

شهریار یکی از بزرگترین مشاهیر ترک است و من با تمام وجود شهریار دوست دارم
یاشاسین آتا شهریار

ایار عاصمی زاده چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 13:05

یاشاسین آذربایجان

ر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 15:38

من فکر ایلیم کی آذری با ترکی فرقی وار! ترکین ترکیسی دیلر ترک و بیزیم شهریمز دیلر آذری .
ساقولاسوز
شهریار رو زیاد دوست ندارم ولی ه شعر داره که خیلی قشنگه .مطمین نیست باسه خودشه ها!
من گلمیشم سیز گوناخ جیران منه باخ و ...

حمید توکلی، فناوری اطلاعات چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 17:07 http://wWw.knToosi.cOm

یاشاسین شهریار!

مصطفی کاظمی-نرم افزار86 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 20:37

یاشاسین آنایوردوم آذربایجان

یاشا مارال.

الیار عاصمی زاده چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 21:51

ترکون دیلی تک سوگولی ایستگلی دیل اولماز

یاشاسون آنا یوردوم

حسین محمدی نصرآبادی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 01:14 http://www.kntu.blogsky.com/?postid=6969

e
اینجا شبکه ی دو است
ببخشید اشتباه اومدم D:

<فاضل> پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 11:42

سلام

یه پیشنهادی داشتم

یه سری بچه ها از جمله خود من خیلی دوست دارند آذری یاد بگیرند
در حدی که بتونند صحبت کرد

می تونید کمک کنید؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 16:05

بچه ها یه شبکه وسه خودتون بزنین یه بخش اموزش هم داشته باشه ما هم یاد بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد