KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خوش رسمی ما ایرانی ها

 بازم یکی از بزرگان دار فانی رو وداع گفت

     باز شروع کردیم به شناختش بعد از مرگش

         باز شروع کردیم به تعریف و تفسیر و تمجیدش

             باز شروع کردیم به گفتن اینکه کی بوده چی کرده




واقعا چه مردم مرده پرستی هستیم ما


تا وقتی حتی خونه ای نداشت واسه زندگی کردن // وقتی که شب ها نون و کشک بود افطارش


اون موقع ها چرا کسی ازش حرف نمی زد

واقعا واسه خودم و همه ایرانی ها متاسفم .......... متاسفم

نظرات 10 + ارسال نظر
سلیمه IT یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 19:51

الیار عاصمی زاده یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 20:22

همکلاسی عزیز جناب آقای موسوی به رسم خوبی اشاره فرمودید ..!
اما فکر کنم به عنوان یک مقلد ایشان در احکام شرعی از زندگی نامه و شرح حال ایشان آگاه بودم و در سفرهایی که به شهر مقدس قم داشتم به رسم ادب سعی بر دیدار ایشان داشتیم اگر چنین پستی را حال در همکلاسی زدم چون یکی از دوستان فرمودند ایشان که بوده آیا یک رجال سیاسی بوده یا مذهبی که بر آن شدم تا زندگی نامه ایشان را نقل قول کنم از سایت خبر گزاری جمهوری اسلامی ایران !

من باب تذکر تشکر می کنم

فاضل یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 20:55

جناب عاصمی من منظورم شما نبودید من منظورم همه ی جامعه بود



یه کم صبر کنید مصداق های صحبتم رو تو جامعه بهتر درک می کنید

هر گردی که گردو نیست

مسعود افشار یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 21:46

در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش زجفا
چون مرد به عزت ببرندش سر دست

مـحمـد حسـیـن بـاقــری یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 21:49

متاسفانه اینبار در این حد هم نیستیم تلویزیون سریال طنز نشون میده و از عزای عمومی هم خبری نیست

ناصرـکام یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 22:26

خدا رحمتش کنه هزار تا چرت و پرت مثل جومانگ و.... نشون میده ولی .....واقعا برای این دولت متاسفم

رام یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 22:40

خوبه که هممون تافته ی جدا بافته ایم

مـحمـد حسـیـن بـاقــری یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 22:43

ناصرـکام به دولت چه؟

سیدحسین هاشمی دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 04:59

متاسفانه تا بوده همین بوده

من 2-3 بار ایشون رو دیده بودم
سالها پیش یه بار پشت سر ایشون نماز خونده بودم -دوران نوجوانی-

از وقتی یکم بزرگ شدم دیگه نرفتم
2-3 سالی میشه میخواستم یه بار برم مسجدی که نماز می خونه توش ولی
هر دفعه به زمانی دیگه موکول کردم

برای خودم متاسفم

خودمو تنبیه خواهم کرد

ولی چه فایده!!!

تا وقتی زنده هستند نمی شناسیمشون وقتی که میرند میشینیمو واسشون زانوی غم بغل می گیریم

نباید تنبیه کرد

بلکه باید سعی کرد که مشغولیت ها و این سرکاری ها حواسمون رو ژرت نکنند

تا چشم هامون بازتر و تیز بین تر بشه

محمد رشیدی - فناوری اطلاعات دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 14:11 http://www.ksna.ir

متأسفم .. ...... کاملا حق گفتید. درود بر شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد