KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اتهام به بسیج!

در خلال این انتخابات (انتخابات نهم)، برخى کارهایى انجام گرفت که بنده به عواملى که این کارها را انجام دادند، بدبینم؛ این تخریبهایى که صورت گرفت. بعضى از تخریبها البته از روى بى‏توجهى بود؛ بعضى از آقایان و نامزدها یا طرفداران آنها با محاسباتى، حرفهایى نسبت به نظام زدند که واقع‏بینانه نبود؛ خیلى از مثبتات نظام، از کارهاى بزرگ نظام نادیده گرفته شد و سیاه‏نمایى شد ... 

 مقصران اصلى بایستى مشخص شوند، که مطمئناً دست دشمن در کار است. بعضى اظهارات، متأسفانه عزیزترین قشرهاى این کشور، جوانانِ مؤمن و بسیجى، را زیر سؤال برد! این‏جور نیست، بلکه دستهاى دشمن است که در کار است براى فتنه‏انگیزى و براى ایجاد فساد.  مقام معظم رهبری   منبع 

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 17:55 http://may07.blogsky.com

با عرض سلام:
دوست عزیز،دوست عزیز شما وبسایت زیبایی دارید و هرکسی را به خود مجذوب میکند.
از شما تقاضا دارم تا با توجه به این که وبسایت پر بازدیدی که دارید وبسایت من را نیز با نام جوکستان شبان لینک خود کنید.
مطمئن باشید که لینک وبسایت شما در وبسایت بنده قرار گرفته است.
با تشکر فراوان.

سلیمه IT یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 18:59

بله درست میفرمایید. با مطلب قبلی هم موافقم
من در ستاد میرحسین در میدون فاطمی رفت و آمد دارم. باید ببینید گه طرفداران میرحسین با چه لحن تند و بی ادبانه ای در مورد احمدی نژاد صحبت می کنند و هر توهین و تهمتی را به ایشان و طرفدارانشان نثار میکنند!
قطعا کسی که میخواهد با خراب کردن دیگران و بی حرمتی و تهمت و افترا به آنها سر کار بیاید با شکست مواجه میشود. و اگر هم با کلک و دروغ سر کار بیاید قطعا شاهد عدم موفقیت او و نارضایتی مردم خواهیم بود

متاسفانه علیرغم تذکر رهبری مبنی بر عدم تخریب کاندیداهای دیگر، بسیاری از کاندیداها و حامیانشون به جای بیان راهکارها و برنامه‌هاشون، رو به تخریب دولت نهم آوردند و ادامه دولت نهم رو خیانت و یا سقوط به پرتگاه میدونند!! و البته دم از اطاعت از رهبری هم میزنند!
مردم ما در سال ۸۴ نیز نشون دادند که به این تخریبها توجه چندانی ندارند. هیچوقت هفته بین مرحله اول و دوم انتخابات ۸۴ یادم نمیره که بسیاری از احزاب و افراد میخواستند با تخریب احمدی نژاد، کاندیدای دیگر رو مطرح کنند. این اتفاق حتی در صدا و سیما هم افتاد. (جلسه مناظره آقایان نوبخت و خوش چهره که یادتونه!)

سید حسین هاشمی یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 19:57

فاطمه رجبی پرچمدار ادب حامیان احمدی نژاد

همه به خاطر داریم در انتخابات گذشته حامیان شخص محبوبتان با رفسنجانی چه کردند

رفتار حامیان یک شخص هرگز به معنی این نیست که آنها زیر نظر او اینکار را میکنند. کما اینکه اگه ما میخواستیم آقایان خاتمی و هاشمی رو با حامیانشون بسنجیم چه بسا در مسلمون بودنشون هم شک میکردیم!! خانم فاطمه رجبی، فاطمه رجبی است و هیچ ربطی هم به احمدی‌نژاد نداره. اجازه بدید وارد حامیان کاندیداها نشیم که از درج بسیاری از رفتارهای حامیان آقایان خاتمی و هاشمی به علت غیراخلاقی بودن، معذورم! ؛)

مهدی برق صنعتی شریف یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 22:57

باسلام .
اقای تقدسی چندوقتی است که ازشما خبری نیست؟
به نظرمن دراینکه نه تنهاحق هربسیجی است که درفعالیت های انتخاباتی شرکن کند بله وظیفه انها نیز هست اما باید به این نکته توجه کنیم ایا براستی فعالیت انتخاباتی دربسیج که یقینا خیلی ها انرا نظامی میدانند باعث نمی شودکه میان مقامات نظامی اختلاف بوجوداید.اختلافی که دامن خیلی ازکشورهارا به خودگرفته است.
خلاصه من این مباحث رامثبت ارزیابی می کنیم چون خیلی وقت که هیچ بحث سیاسی یادینی دراین وبلاگ صورت نگرفته بودمن ازشمااقای تقدسی تشکرمی کنم.

سلام
یه مقدار سرمون شلوغه :)
اگر ارگان نظامی بسیج بصورت سازماندهی شده عمل کنه، حرف شما کاملا درسته. ولی بحث بر سر فعالیت یک فردی است که حالا در بسیج هم عضو است. که بسیاری از آنها هم اصلا غیر نظامی هستند ـ مثل بسیج دانشجویی ـ. سخنان اخیر سردار جعفری رو اگه نخوندید، بخونید.

سلیمه IT سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 10:17

بله متاسفانه من در ستاد آقای میرمحسین الفاظ رکیک و بسیار ناپسندی را از زبان مردم و گاها وزرای محترم!! شنیده ام که اگر بخواهم به آنها اهمیت بدهم و آنها را به شخص میرحسین ربط بدهم باید از ایشان متنفر شوم!
امام به قول شما سخنان حامیان یک شخص لزوما سخنان او نیست و بعضیها تندروی میکنند
من تنها چیزی که می دانم کسی نمی تواند با تخریب شخص دیگر سر کار آدمه و مدت زیادی دوام بیاورد چون قطعا کسی که زیاد عیب جویی میکند خودش منبع همه عیوب است و نمیداند!!!

کاملا درسته. خوشبختانه مردم تو این سالها نشان دادند که به این تخریبها توجه چندانی نمیکنند و انشاءالله اینبار نیز همینطور خواهد بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد