KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دروغ گوی حرفه ای

دروغ گوی حرفه ای


افسر راهنمایی یه اقایی رو به علت سرقت غیر مجازنگه میداره

افسر :میشه گواهینامتون رو ببینم؟

راننده:گواهینامه ندارم بعد از پنجمین تخلفم باطلش کردن.

افسر:میشه کارت ماشینتون رو ببینم؟

راننده:این ماشین من نیست من این ماشینو دزدیدم!!!

-این ماشین دزدیه؟

-آره همین طوره فکر کنم! فکر کنم وقتی داشتم تفنگو رو میزاشتم تو داشتبورد کارت ماشین صاحبش رو دیدم!

- یعنی تو داشتبورد یه تفنگ هست؟


بله همون تفنکی که باهاش صاحب ماشین رو کشتم و بعدش هم گذاشتم تو صندوق عقب.

-یه جسد تو صندوق عقب ماشینه؟؟؟؟؟

-بله قربان همین طوره!!!

با شنیدن این حرف سریعا با مافوقش (سروان) تماس میگیره طولی نمیکشه که ماشین های پلیس ماشین مرد رو محاصره میکنن و سروان برای حل این قضیه پیچیده به پیش مرد میاد.

سروان: ببخشید آقا میشه گواهینامتون رو ببینم؟

مرد: بله بفرمایید!!

گواهینامه ی مرد کاملا صحیح بود!

سروان:این ماشین ماله کیه؟

-ماله خودمه جناب سروان اینم کارتش!

-اوراق ماشین درست بود و ماشین ماله مرد بود!

-میشه خیلی آروم داشتبورد رو باز کنی تا ببینم توش هست یا نه؟

-البته جناب سروان ولی مطمئن باشید که تفنکی اون تو نیست!

-واقعا هم هیچ تفنگی اون تو نبود

-میشه صندوق عقب رو بزنید بالا به من گفتن که یه جسد اون تویه.

-ایرادی نداره.


مرد در صندوق عقب رو باز میکنه و صد البته که جسدی اون تو نیست!

من که سر در نمیارم افسری که جلوی شما رو گرفته به من گفت که شما گواهینامه ندارین این ماشین رو دزدیدین تو داشتبوردتون یه تفنگ دارین یه جسد هم تو صندوق عقبه!!!

مرد : عجب !!! عجب شرط میبندم که این دوروغ گو به شما گفته که من تند هم میرفتم؟


نظرات 9 + ارسال نظر
مـحمـد حسـیـن بـاقــری شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 22:11

:دی

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 23:51

!!

:دی

صابره شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 23:57

مجازی خیلی توپه...هر ماه یه جلسه کلاس حضوری داریم...کلاس انلاینم که دیگه برنامش کاملا مرتبه...

کیاناز صنایع رشته کامپیوتر یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 08:05


حالا اگه پلیس منو می گرفت مگه جرات داشتم؟
اونجا بندری می زدم از ترسم

سید عباس ال طعمه یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 10:28


نتیجه اخلاقی داستان:دروغ خوبه
ممنون جالب بووووود

به شرطی که مثله این آقا حرفه ای باشه
خواهش میکنم قابل نداشت

امیر پورنصرت یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 11:15

عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود.

مرسی

سپهر سارجانی یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 16:08 http://3pehr-kntu.dom.ir/

یادتون نره افسر راهنمایی هیچوقت نمیتونه یه نفر بخاطر سرقت دستگیر کنه...

جالب بود...طرف کلکی بودا..

بله دیگه :دی

حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 17:24

افسر راهنمایی یه اقایی رو به علت سرقت غیر مجازنگه میداره ....

در واقع سرعت غیر مجاز!!!!

اشتبا ه تایپی بو د
مرسی عزیزم

غریبه -صنایع یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 17:39

خیلی جالب بود.ممنون

خواهش میشود:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد