KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تصاویری از سلسله جلسات دکتر شاهین فرهنگ با موضوع ازدواج


سلسله جلسات دکتر شاهین فرهنگ


سلسله جلسات معیار های ازدواج با موضوع ازدواج موفق برگزار می شود


منبع: همین.آی آر

نظرات 9 + ارسال نظر
حمید توکلی، فناوری اطلاعات سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1388 ساعت 15:53 http://wWw.knToosi.cOm

دکتر فرهنگ خیلی پرطرفداره و خوب هم صحبت میکنه!
البته من این جلسات رو نرفتم!

سپهر سارجانی سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1388 ساعت 20:57 http://3pehr-kntu.dom.ir/

ببین به اینا هم میگن دانشجو حمید خجالت بکش چرا نرفتی آخه....

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1388 ساعت 22:01

یک بار صحبتهای آقای دکتر رو گوش دادم!خوب صحبت میکردن!!

امیر پورنصرت چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 12:49

دکتر شریعتی یه چیز جالب می گه :

می گه خدایا تو به من چگونه زیستن بیاموز من خود چگونه مردن را خواهم آموخت.
حالا من این طور اصلاحش می کنم. "خدایا تو به ما یه زنی بده ، ما خود چگونه رسم زندگی و چگونگیشو خواهیم آموخت !"

عکس رو نگاه کردم دقیقاً تعداد پسرها و دخترها برابر بودن. کاش همونجا همه رو به عقد هم درمیاورد تا خودشون چگونه زیستن باهم رو بیاموزن !

مسعود شصت چی چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 16:35

خوبه عاقد نشدی!وگرنه تو هر عروسی به جز عروس و داماد افراد دیگه ای هم صیغه براشون جاری می شد(شوخی کردم نظرت خیلی با مزه بود)

امین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 22:20

اقای رستمی هم شرکت کرده ؟[

رام پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 10:05

بابا این دخترا همشون ژیر ژاتال بودن تو عکس ولی ژسرا جوون بودن نظرتون چیه؟

رام پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 10:05

منظور م پیر پاتال بود

ابراهیم کیایی یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 09:02

اقای فرهنگ کلاه برداره و داره فرهنگ انگشتر بازی و خرافه پرستی رو رواج می ده اکثر امارهایی که می گه اگه توی اینترنت دقت کنید اشتباه می گه از کم سوادی مردم داره واسه خودش سواستفاده می کنه وای به حال مردم که اینقدر ساده لوح هستن یه خورده درشخصیت ایشون و شخصیت بیشتر دقت کنید بعد .........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد