KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

برنامه روز نجوم در رشت

برگزاری نمایشگاه نجوم در رشت 

با حضور گروه های نجومی استان گیلان 

 

 و با حضور گروه نجوم آسمان گیل (گروه خودمون)

 

 زمان : پنج شنبه و جمعه دهم و یازدهم اردیبهشت  

مکان: رشت - پارک ملت (روبروی گلسار)  

  خدا رو شکر اینجا (رشت) که کارا خیلی خوب داره پیش میره. امیدوارم بقیه بچه هایی هم که تو تهران یه زمانی با هم بودیم و الان اینطور که به نظر میاد ما رو فراموش کردن تو کارشون مشکلی براشون پیش نیاد و کلا دست به دست هم بدیم و یه روز نجوم مشتی داشته باشیم 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1388 ساعت 02:03

رشت ...

در کودکی مدتی اونجا زندگی کردم

دلم تنگ شده

خوش بگذره

ای کیوسان ریموآری رنجبر ! پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1388 ساعت 04:19

خوش بگذره به برو بچه گیلان !

مرجانIT جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 20:50

ای من رشت زندگی میکنم.حیف سه روز نبودم و این مطلب رو تازه الان خوندم

سمانه/حقوق جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 23:54

من امروز اونجا بودم جالب بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد