KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کلاس فردای برنامه نویسی پیشرفته

با سلام ؛

دانشجویانی که  قصد شرکت در کلاس منظم برنامه نویسی پیشرفته را دارند فردا صبح ساعت  9:30 در دانشگاه هوا فضا، حضور به هم برسونند تا آقای عاصمی زاده        شماره کلاس رو بهشون  اعلام کنه ؛

خواهشی که از دوستان دارم اینه که حواسشون باشه  ساعت شروع کلاس ما با کلاس باقی دانشجویان یکی نیست ..

در کل،امیدوارم که برنامه مفیدی بشه .

عصر دوشنبه همگی خوش

نظرات 10 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 15:48

چه اسمایلایی که گذاشتید نازن ...

حمید توکلی، فناوری اطلاعات دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 16:05 http://wWw.knToosi.cOm

ممنونم!
راستی به الیار بگو پروفایلشو به روز کنه، الان دانشجوی ترم چهارمه!

خودت بگو ؛ من چه .. همین که لینکش کردم مردم بشناسن عاصمی کیه ؛ کلی بهش حال دادم :دی ;)

استاد برنامه نویسی دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 16:20

حضور = حظور ؟؟؟؟؟؟؟؟

تشکر ؛ اصلاحش کردم .. مرسی.

com دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 16:23

ایا باید پول بدهیم؟؟؟

خیر دوست گرامی ؛
یه حرکت دوستانه هست ، همین ..

[:S040:] دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 16:57

می تونید جاشو عوض کنید مثلا برق یا جای دیگه

ntm دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 17:31

یا مکانیک

خیر ؛ دوست گرامی ..
دیگه برنامه اش چیده شده ..

آدم بره پشت کوه ، ولی منت کسی رو نکشه ..
پ.ن : بماند که هوافضا از پشت کوه هم دور تره ..

رویا IT دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 18:11

تشکر برای این حرکت دوستانه!! !!

چه اسمایلی هایی!

حوریه جعفری - کامپیوتر دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 19:01

تشکر برای این حرکت دوستانه!! !!

چه اسمایلی هایی!!

عارفه خوشبخت - دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 20:25

تشکر برای این حرکت دوستانه!! !!

چه اسمایلی هایی!!

حسین رنجبر٬نرم افزار سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 ساعت 01:56

من نیز به نوبه ی خود از تو دوست خوبم تشکر می می کنم؛
و سعی می کنم هر وقت تهران بودم برای رفع اشکال درس مبانی این شالله مزاحمتون بشوم؛ !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد