KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اندر احوالات امشب تهران.

با تو در خیابانهای تهران که راه می افتم سه رنگ چهار راه ها هم دیدنیست..
عطراسفندهای پسرک ...
خیس گلهای دخترک...
تو که عجله ای نداری ...؟؟ بیشتر می مانی ...؟.
امشب را بی خیال تا صبح بر من ببار
باران می شنوی؟
می دانم به شیشه که می زنی دلم یک فنجان چای می خواهد و من بی قرار؛ قرار تورا ، کوچه ها را دیده ای !؟ ...سنگها…برگها علفهای هرز… ریشه ها ... دیوار ها ....حتی سایه ها را شسته ای …

باران می شنوی؟
با تو حرف دارم.. قدر تمام روزهایی که پیش من نبودی ؛ بیشتر بمان

________________________

پ.ن : به راستی که بهار است ؛

زندگیتان غــــــزل باران - کــیارش

نظرات 6 + ارسال نظر
سپهر سارجانی یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 23:02 http://3pehr-kntu.dom.ir/

چقده قشنگ بود کیا جان عشق کردیم
کیا می شنوی ؟!
آسمان را هوس بوسه زدن بر خاک است باران بهانست

محمدحسین باقری دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 00:48

ممنون زحمت کشیدید

رام دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 08:51

یار را زیر باران باید یوسید
زیبا بود چون از باران بود

حمید توکلی، فناوری اطلاعات دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 18:25 http://wWw.knToosi.cOm

هانی دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 18:52


با تو حرف دارم.. قدر تمام روزهایی که پیش من نبودی ؛ بیشتر بمان

حسین رنجبر سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 22:46

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد