KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

۷۱۰

چند روز پیش برای عوض کردن روغن ماشین به مکانیکی رفته بودم ..که دختر خانومی 26 -27 ساله با کبکبه و دبدبه
 وارد شد و گفت ببخشید آقا یه 710 میخواستم میشه لطف کنین بدین؟؟
مکانیک گفت:710 تا چی؟؟
دختر خانوم گفت :710 تا هیچ چی ...710 ماشین من گم شده ..اگه میشه یه دونه بدین
مکانیک گفت :710؟؟؟حالا این 710 چی هست ؟؟
دختر خانوم که عصبانی شده بود گفت :آقا مگه من باهات شوخی دارم میگم یه 710 بده ..چون خانومم فکر میکنی
حالیم نیست ؟؟نه خوبم حالیمه ..
مکانیکه گفت :خدا شاهده خانوم چسارت نکردم ..ولی من نمیدونم شما چیو میگین؟؟
بابا جون عجب مکانیک بی عرضه ای هستی تو ..همونی که وسط موتور ماشینه ..کارش نمیدونم چیه ولی همه
 ماشین ها دارن این قطعه رو و مال منم همیشه بوده ..حالا من گمش کردم و یکی لازم دارم
مکانیکه که کلافه شده بود یه کاغذ داد به خانومه و گفت میشه شکل این قطعه رو بکشی این جا؟؟
دختر خانوم هم با کلی ژست انگار که الان داوینچی میخواد مونالیزا رو بکشه یه دایره کشید و وسظ اون نوشت

710

 مکانیک یه نیگاهی به شاهکار نقاشی انداخت و یه نگاهی هم به موتور ماشین من که درش باز بود کرد و گفت:
خانوم این قطعه رو که میگین تو این ماشین هم هست؟؟ دختر خانوم باخوشحالی جیغی کشید وگفت
آره اوناش...!!!! میدونین چی رو نشون داد؟؟


این رو..عکسش رو گذاشتم ببینین
 !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! !

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر

احسنت

م شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 22:00

حالا واقعا این کجای ماشین ههست؟

رویا IT شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 23:13

اینکه ششصد و دهه! !!

حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 00:18

من تازه فهمیدم این چی هست!!!!!!!

!!

خوب بیچاره همیشه برعکس نگاه میکرده!!

هانی یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 01:39

اینکه oil .....!
عجب!
بابا تجربه اس دیگه خوب

سوسن sanaye یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 15:07

مگه 710 نیس‌؟!
آخی ی ...

مرجانIT یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 15:58

به تجربم اضافه شد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 17:49

عکس باز نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد