KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مـــادر 50 ســـالــه خــودش را شــبـــیــه دخــتــرش کــرد !

    اگـــه گـــفــــتـــیــد

  

      کــدوم مـــادره    ؟

  
       کـــدوم دخــتر   ؟ 
جانت 10 هزار پوند برای جراحی های متعدد زیبایی خود هزینه کرده که این جراحی ها در کرواسی انجام شده است.
جانت با بیان اینکه وی سال ها احساس می کرد شبیه یک «کیسه کهنه» است می گوید: "ما اکنون شبیه دو خواهر دوقلو شده ایم و در مرکز توجه مردم قرار داریم."
شاید اندکی احمقانه به نظر برسد که من برای شبیه شدن به دخترم جراحی زیبایی کرده ام اما او زیبا و جذاب است و چه کسی دوست ندارد شبیه جین شود؟!"









عصر ایران- یک زن 50 ساله انگلیسی هزاران پوند برای جراحی پلاستیک هزینه کرد تا خود را به شکل دختر 28 ساله اش درآورد!

به گزارش عصر ایران (asriran.com) نشریه دیلی میل انگلیس با انتشار این خبر نوشت: "تصاویر «جانت گالیف» و دخترش «جین» نشان می دهد آنها اکنون شباهت ظاهری بسیاری از نظر وزن، رنگ مو و چهره پیدا کرده اند و شاید تفاوت آنها در رنگ چشم و اندکی اختلاف قد باشد."

براساس این گزارش جانت 10 هزار پوند برای جراحی های متعدد زیبایی خود هزینه کرده که این جراحی ها در کرواسی انجام شده است.

جانت با بیان اینکه وی سال ها احساس می کرد شبیه یک «کیسه کهنه» است می گوید: "ما اکنون شبیه دو خواهر دوقلو شده ایم و در مرکز توجه مردم قرار داریم."

وی می افزاید: "شاید اندکی احمقانه به نظر برسد که من برای شبیه شدن به دخترم جراحی زیبایی کرده ام اما او زیبا و جذاب است و چه کسی دوست ندارد شبیه جین شود؟!"

مادر 50 ساله اضافه می کند: "ما در حال حاضر به جای یک دختر و مادر شبیه دو خواهر دوقلو شده ایم. مردم در خیابان ما را اشتباهی می گیرند و می پرسند آیا شما خواهر هستید؟"

جین دختر این زن انگلیسی با ابراز خوشحالی از سیمای جدید مادرش می گوید: "ما اکنون از هر زمان دیگری به هم نزدیک تر شده ایم. مادرم از مدونا (خواننده آمریکایی)ی 50 ساله نیز بهتر است."

وی می افزاید: "تنها اختلاف در رنگ چشم و سایز کفش است. رنگ چشم من قهوه ای است و مال مادرم آبی. اندازه کفش های او نیز بزرگ تر است."
نظرات 9 + ارسال نظر
nima شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 00:18 http://jabeabzar.com

motmaenan age harfi vase goftan dashtio matalebe ba arzeshi vase enteshar dashti jorat mikardio site mizadi.

nima شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 00:19 http://jabeabzar.com

javabe javabi ke too post ghabli dade boodio dadam.
vaghean chi fek kardi.
tarze post dadanet vaeghan tamaskhor amize.

محمدحسین باقری شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 02:25

من قبلا هم گفتم بعضی ها که به همکلاسی حسودیشون میشه از هر فرصتی استفاده میکنند که این جا جو رو خراب کنند جنجال درست کنند

و اگه قرار باشه باهاشون بحث بشه اونا لذت میبرند.

الآن هم فرقی نداره شما اصلا از همون اول نتونستی با احترام صحبت کنی نمیدونم شاید با احترام صحبت کردن رو بلد نیستی

همین اشخاصی مثل شما ها هستند که میرن استادیوم فحاشی میکنند و گریه مایلی کهنی که من خودم خیلی ازش بدم میاد رو درمیارن



مظالب من هم کاملا روشنه که از سایت های بسیار معروف قرار داده میشه و منم منبعش رو میزنم تا تونجا که بدونم

و بچه ها هم خیلی استقبال میکنند از مطالب من و بازدید یکی از مطالب من از بازدید کل سایت شما بیشتره و

اگر هم بچه ها از مطالب من ناراضی باشند

نمیان مدام نظر بدن و تشکر کنند.

محمدحسین باقری شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 02:28

حتما شما مطالب با ارزشی داشتی که سایت زدی
ولی احتمالا گذاشتی برای بعد که همه رو غافلگیر کنی.


اکثر بچه هایی که توی همکلاسی مطلب میزنند سایت دیگه ای ندارند و همه اینجا رو سایت خودشون میدونند.

سیاوش شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 16:28

نیما میتونم بوی تعفنی که میدی رو از همین جا حس کنم

nima شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 23:08 http://jabeabzar.com

siavash nemishnasamet vali age bahse bi ehterami bashe hame midoonan dahane man chefto bast nadare bas lal sho ta dahane galato khodam nabastam.

محمدحسین باقری شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 23:12

فکر کنم همین طور که خودت میگی همه میشناسنت

مظفری یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 12:33

من با بحث شما و نمیا و فولانی کار ندارم ولی صاحب پست ،اون کامنتی که توش به جعبه ابزار بی احترامی کردی رو همین الان پاکش کن ؛ تا سو افهمی پیش نیاد !

خیلی هم کار زشتی بود که کامت قبلیمو دیلیت کردی .

حسین رنجی یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 21:09

اون آلمانیه قشنگ تر بود !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد