KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کلاس حضوری نجوم !

به نام خدا


با توجه به اطلاعیه های قبل همانگونه که اشاره شد انجمن الکترونیکی نجوم قصد دارد کلاس حضوری به منظور آشنایی با کلیه فعالیت های انجمن از جمله کلاس های الکترونیکی،گشت رصدی و ... و معرفی آنها و همین طور رفع اشکال پرسش و پاسخ و حل نمونه سوال های دوره های گذشته مسابقه سراسری نجومی جهت آمادگی بهتر شرکت کنندگان در مسابقه مورد بحث قرار می گیرند.

زمان و مکان برگزاری کلاس:


یکشنبه 30 فروردین ساعت 14 الی 16


یوسف آباد-خیابان 21-پارک شفق-فرهنگسرای دانشجو


حال از علاقه مندان خواستارم اگر مایل هستید در این کلاس شرکت کنید لطفا در قسمت نظرات حضور خود را اعلام فرمایید.

نظرات 5 + ارسال نظر
سابین جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 21:19

اونوقت اگه اولین بارم باشه مشکلی پیش نمیاد؟
سابین ثانی!!!!

نه...اصلا!
انشالله که همه تشریف بیارن!حتی کسانی که جدیدا آشنا شدن و بار اولشونه!
ممنون!

مهشید علیمحمدی شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 10:46

به احتمال زیاد میتونم بیام!

امیر۳۱۷۳ شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 13:14

من ساعت ۵ صادقیه کلاس دارم ولی سعی میکنم بیام

A.A یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 00:58

بابا ناسلامتی دانشجوی دانشگاه خواجه نصیرید
خواجه نصیر خودش ستاره شناس و منجم بزرگی بوده حد اقل راه ایشون رو ادامه بدید حیف نیست یکی شرایط رو فراهم میکنه ولی ما اصلا حمایتش نمیکنیم!!

ببخشید اگر تند صحبت کردم

امیررضا یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 12:07

ببخشید دوست عزیز من خیلی با آسمون حال میکنم فقط چون کارام زیاده دارم برنامه ریزی میکنم تا بتونم تو کلا سا شرکت کنم فقط یه چیزی اونم اینکه پارک بهتر از شفق نبود؟ اونجا پخش کننده اصلی مواد مخدر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد