KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تیم والیبال دختران تمرین نخواهد داشت...

سلام به خانمهای ورزشکار

متاسفانه این هفته تیم والیبال تمرین نخواهد داشت.

طی تماسی که با خانم فقیه داشتیم گفتن در حال حاضر سالن آماده نیست(یعنی این هفته دادن به کس دیگه ای) اما برای هفته بعد حتما تمرین خواهیم داشت.

دوستانی که مایل هستن در تمرینات شرکت داشته باشن می تونن با یکی از این افراد در میون بذارن:

نرگس توکلی:n_ta24

صابره درخشنده:humble_6990

ممنون از اعضا به خاطر همکاریشون

نظرات 5 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 19:59

!!!!

واااااااای!!! چه بد!!!!! حالا من چی کار کنم؟؟!!!!

من بدون تمرین والیبال میمیرم!!!!!!

تو که میدونی من چقدر ورزشکارم!!

چطوره تو حیاط دانشگاه تمرین کنیم؟؟
******
جدا از شوخی ممنون از اطلاع رسانی عزیزم!

من موافقم...مطمئنی نمیندازنمون بیرون؟
خواهش می کنم عزیزم.
منم تو همین مدت کم خیلی وابسته شدم به تیم و والیبال و ..... اسمایلی گریه...

محمدحسین باقری چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 20:06

منم به نوبه خودم ابراز همدردی میکنم باهاتون به امید اینکه بار آخرشون باشه

ممنون به همون امید...آآآآآآآآآآآآمییییییین

مهسا 86IT چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 22:01

موفق باشید

ممنون تشریف بیارین شما هم...

نرگس .ت چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 23:24

عوضش هفته دیگه همه می ریم و یه دست والیبال تووووووپ بازی میکنیم

بالاخره یه دست والیبال یا یه دست توپ بازی؟:دی

سپیده شیخ الاسلامی پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 00:04

حال کردم حقته!
من گفتم سالنو بهتون ندن!

شما که نمی خوای تشریفتو بیاری دانشگاه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد