KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بستن خیابان با بشقابهای غذا / تحصن دانشجویان یاسوجی

ظهر امروز دوشنبه، دانشجویان یاسوجی که خبردار شده بودند رییس دانشگاه همراه جمعی از مدیران قرار است از سلف غذاخوری سرکشی کند، برای اعلام اعتراض صنفی با قرار دادن بشقابهای ناهار خود روی زمین، خیابان ورودی دانشگاه را بستند.
عدم برگزاری انتخابات انجمن صنفی، کیفیت پایین غذای سلف، ایجاد جو امنیتی در دانشگاه و نصب دوربین های مخفی در محوطه و کلاسهای دانشگاه از مسایل مورد اعتراض دانشجویان بود.
یکی از دانشجویان در این تحصن خطاب به مسوولین حراست گفت: چطور در دانشگاه یاسوج چوپان را با گوسفندش راه می دهند ولی دانشجو با تاکسی اجازه ورود ندارد و حتما باید کارت شناسایی و کارت ماشین تحویل داده شود.

دانشجوی دیگری به خبرنگار ما گفت: یکی از مسوولین مذهبی دانشگاه روی کلاس با اشاره به دوربین های نصب شده در محیط آموزشی دانشگاه ادعا کرد: در دانشگاه هیچ نقطه کوری وجود ندارد.
وی ادامه داد: حتی در کلاسهای درس هم دوربین های سوزنی نصب شده است و گاها که دانشجویی به حراست برده می شود فیلم و عکس خود را روی پرونده اش مشاهده می کند.
برپایه اخبار ارسال شده از دانشجویان ، رییس این دانشگاه که قرار بود هنگام ناهار در سلف غذاخوری سرکشی کند با اطلاع از اعتراض دانشجویان و بدون اینکه اعلام شود حضور خود را لغو کرد.
دانشجویان که با بی توجهی مسوولین دانشگاه روبرو شده بودند و گاها می دیدند اساتید با اتومبیل خود با سرعت زیاد از میان جمعیت و روی بشقابهای غذا رد می شدند تا لحظه دریافت خبر تحصن خود را ادامه داده اند.

نظرات 4 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 16:04

مثل اینکه نصب دوربین در دانشگاه داره کم کم همه گیر میشه!!!!

امیر پورنصرت سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 18:17

وحشتناکه. نباید با دانشجو این طور رفتار کرد. بابا یکی نیست بگه آینده رو اینا می سازن ؟
البته خب باید قبول هم داشته باشیم دانشجو موجودی ایده آل گراست ولی با همه اینا باید به خواسته هاش توجه کرد.

حمید توکلی، فناوری اطلاعات سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 18:39 http://wWw.knToosi.cOm

ابومسلم خراسانی چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 05:14

بهاران خجسته باد

من بانشسته هستم برای تبریک روز دانشجو به درب دانشگاه آمدم . کسی را ه نمی دادند حتی دانشجوئی که کارت دانشکاه را نداشت راه ندادند . هرچه آدم غول چماق دار نگهبان درب داشگاه بودند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد