KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

وصیت خواجه نصیر الدین طوسی

 وصیت خواجه نصیر که دستور داد بر سر قبرش که اکنون پای مزار دو امام است چنین بنویسند:

 

بر سر قبر من بنویسید که به من  پدر بشر و القاب بسیار می گفتند اما بدانید این ها همه هیچ اند تنها چیزی که برای انسان می ماند تمسک به اهل بیت است 

 

 

یکی درد یکی درمان پسندد**یکی هجر یکی هجران پسندد  

 

من از درد و درمان و هجر و هجران **انچه پسندم که جانان پسندد

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر پورنصرت پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 23:27

خیلی جالب بود. مرسی

حمید توکلی، فناوری اطلاعات پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 23:51 http://wWw.knToosi.cOm

خیلی جالب بود. مرسی

سپیده شیخ الاسلامی جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 00:50

!

سلیمه IT جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 09:18

خوبه باز یه نفر یه کلام مفید از صاحب نام دانشگاهمون برامون نقل کرد! خیلی جالب بود!

م.ر جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 12:12

خواجه نصیر بهت افتخار می کنم
ممنون از پستتون.

حامد شاهسوندی جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 13:02

احســــــــنت ..
ممنون محمد جان

زهرا -نرم افزار شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 13:08

ممنون از ژستتون ...
حالا مزار خواجه نصیر کجاست

عراق کاظمین

سابین شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 13:49

ممنون
مزار خواجه نصیر کجاست حالا واقعا؟طوس؟

حسین رنجبر شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 21:10

قبلاً شنیده بودم توو طوسه ولی بعدن شنیدم فهمیدم توو طوس نیس !
حالا هر جا هس خوش باشه روحشو میگم . !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد