KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تیم فوتبال دانشگاه

سلام تا الان ۱۰ نفر واسه تیم فوتبال اسم دادن اگه کسی هست که هنوز اسمش رو نداده ... بده که می خوام زمین بگیرم 

رفقای ۸۷ هم بدونن که امیر رباط و یکی دیگه از بچه ها اسم دادن شمام اگه حال میکنین بیاین. فقط خواهش میکنم اگه نمیخواین بیاین نگین که ما رو راه نمیدین چون این متن خودش یه جورایی دعوت نامه رسمیه. 

ممنون 

راستی به شماره های زیر یه sms بدین. چون ممکنه زیاد نیایم اینجا رو نگاه کنیم 

۱۰۰ ۵۰ ۲۲ ۰۹۳۵ امیررضا قاضی پور 

۴۲ ۱۷ ۴۳۹ ۰۹۱۹ سروش فرنودی

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر رباط سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 18:33

بهبه چه آدم مهمی عضو تیم شده
منو میگه ها

رامین سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 19:00

کاشیرو

رویا IT سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 19:28

سوباسا

یک دختر سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 19:29

نمیشه ما دخترا هم بیایم.من خیلی فوتبال دوست دارم

پویا ضیایی کندری سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 20:52

آقا من هم هستم!
هر موقعی که بگین میام! صبح - بین صبح و ظهر - سر ظهر - عصر - شب (قبل از ۹۰) - شب (بعد از ۹۰) نصفه شب- یه کمی مونده به صبح
خلاصه هر موقعی باشه من هستم!

سید حسین هاشمی چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 02:33

ایشالا اگه بشه منم هستم

صادق عباسی پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 08:22

من هستم اگه موندنی شدم

مسعود ابراهیمیان / مهندسی مواد سرام پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 10:13

اگه بشه اسم من هم بنویس

حسین رنجبر ، نرم افزار پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 11:18

صادق جان خوبی ؟!جریان موندنی شدن چیه دادا ؟
رضا یاکوزای عزیز !
حالا اسم منم بنویسید اگه تونستم و خدا خواست میام!قول نمیدم! ترم های پیش که متاسفانه سعادت نشد در خدمت صادق جان و بقیه باشیم.

حسین پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 12:06

فقط چیزی که هست اینه که من اثن عکس با شورت ورزشی ندارم

امیررضا پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 20:42

عکسم میگیرم ازت حسین جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد