KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

و باز هم ما و ورزش خواجه نصیر.

اول یه کم نا امید شدم ولی تا من نتونم با دوستام یه تیم خوب شنا واسه دانشگاه تشکیل بدم کوتاه نمیام. پس دوستایی که تا حالا زحمت کشیدن و همراهی کردن بازم آمادگیشون رو با نوشتن مشخصاتشون در قسمت نظرات اعلام کنن تا ما هم دلگرم تر با مسئولین دانشگاه صحبت کنیم تا به ما امکانات تمرین رو بدن. با تشکر از شما که مثل همیشه حضورتون پررنگ و قویه.

          

                                                                                                  یا حق

نظرات 9 + ارسال نظر
حسین مالکی سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 00:52

سعید جون رو من یکی همون قرد که رو خودت حساب می کنی حساب کن

ممنونم
رو تو همیشه حساب میکردم

احمدIT سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 01:00

منو که میشناسی.
اعلام آمادگی خفن میکنم.
تایم تمرین هارو یه جور بذار که نابود نشیم.
مثلا بعد از ظهرا
البته این فقط یک پیشنهاد است

خوشحالم. در مورد پیشنهادت هم دانشگاه باید به ما تایم بده ولی تا جایی که بتونیم سعی میکنیم با همه هماهنگ کنیم

حمید توکلی، فناوری اطلاعات سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 02:32 http://wWw.knToosi.cOm

سعید، حسین، احمد و... موفق باشید!

لادن السادات موسوی صنایع ۸۴ سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 10:57

منم می خواااااااااااااااااااااااااااام
اگه مربی هم خواستین من هستم:

ایمان زندیه سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 12:10 http://آهنگ.بلاگ اسکای .کام

من شناگر حرفه ای نیستم
ولی غرق هم نمی شم.
آب بازی رو دوست دارم
منم هستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم


)ایمان_زند_پرو2000@یاهو.کام(

مهندس سلمان سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 13:28

اینجانب نیز تشریف خواهم آورد احتمالا .
اما از الان بگم که اگر مختلط باشه تمرین من نمیاماااااا

نغمه قاسمی سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 23:52

منم مربی شنام
ژایه ام واسه این موضوع
به من زنک بزن لادن

کیا مسعودی چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 00:23

kiamasoudi@yahoo.com

sharareh-IT چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 16:06

khanoomaye alaghemand be shena nam,name khanevadegi va shomare tamaseshoono be email man beferestand(mibakhshid aghaye esmaili inja goftam...akhe didam khanooma bejaye goftan too poste shenaye khanooma inja daran migan)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد