KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سختی شیرین


خدایا اگه من این دنیات رو تحمل می کنم به وعده ای که دادی امیدوارم

خدایا یادت هست قول دادی بعد این دنیا من رو می بری یه جای قشنگ

یادته گفتی اونجا دیگه کسی نمی تونه روی دروغهاش نقاب مهربونی بزنه

اینو می دونم که اگه جای من وسط جهنم اون دنیات باشه قشنگتر از اینجاست

دیگه خسته شدم پس کی منو از اینجا می بری...!

تا کی باید در حسرت اون دنیا قشنگت بمونم

نکنه تو هم مثل آدمهای این دنیا قول هایی رو که دادی از یاد ببری ؟



اثرحمیدرضاپورنصیری


می گن خدا هر کسی رو که بیشتر دوست داره، بیشتر تو دنیا بهش سختی می ده!


 



منبع


وبلاگ حمیدرضاپورنصیری

نظرات 5 + ارسال نظر
رویا IT شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 12:19

<خدا هر کسی رو بیشتر دوست داره ... >

من این رو خیلی قبول دارم! ولی بیشتر برای تاثیری که سختی ها روی آدم میگذاره ,و شخصیتی که ازشون میسازه، نه ثوابی که با تحمل کردن میبره و اینا!

مثل سفالی که هرچی بیشتر تو کوره میسوزه قشنگ تر میشه!

یا مجسمه ای که هرچی بیشتر تراش بخوره بیشتر به یک شاهکار نزدیک می شه!

مرسی قشنگ بود سپیده جون!

ایول گل گفتی مثال های قشنگی زدی ممنون!

هرکه در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش می دهند!

درسته!

چقدر خوب ذکر منبع می کنید!
ارائه ی بلیت....

ممنون!
چند دفعه فراموش کردم!

رامین شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 22:14

خداش دیگه...همه چیزش قشنگه..ولی بعضی چیزا!بعضی غمها..غم شیرینه ولی به غیر اونجور غمها یه غمهای تلخی هم هست که بی جوابه ..البته باسه ما آدمها بی حوابه

شاید اگرنگاههمون رو عوض کنیم شیرین بشه! البته تغییر نگاه سخته! ممنون!

رامین شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 22:15

*خداس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد