KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ای بابا یادمون رفت کلاه قرمزی رو ببینیم!

With High quality

کیفیت بالا هم اضافه شد





در ایام نوروز و از 29 اسفند ماه سال 1387 سری جدید کلاه قرمزی که برنامه مورد علاقه ماها در سن کودکی بود از شبکه دو پخش میشه


اما به هرحال پیش میاد دوست داریم ببینیم و به هر علتی یادمون میره ببینیم خب چیکار کنیم؟


راهش اینه که از اینجا قسمت های مختلف رو دانلود کنید.

من سعی میکنم تا اون موقع که تهران هستم و نمیرم مسافرت براتون سریال های شبکه های مختلف رو بذارم اما باید از 5 ام به بعد رو یه نفر زحمت بکشه اینجا بذاره.


من لینک های دانلود رو از سایت http://www.iranproud.com  میذارم که فیلتر هست.


منتظرم که یه نفر اعلام آمادگی کنه. برای پنجم تا 11 ام.






قسمت اول




High Quality

----------------



Direct Link


MegaUpload


FileFactory


-----------------------------------------


Low Quality

---------------




Direct Link


FDC UPLOAD


MegaUpload


Uploaded.To


RapidShare


FileFactory



آمار بازدید






نظرات 7 + ارسال نظر
سپیده شیخ الاسلامی پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 23:30 http://www.numericsworld.blogfa.com/

من دیدم!

فاطمه پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 23:34

منم دیدم
جالبه!!

حمید توکلی، فناوری اطلاعات پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 23:40 http://wWw.knToosi.cOm

من ندیدم!

محمدحسین باقری جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 01:26

خب دانلود کن ببین

محمدحسین باقری شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 19:08

قرار دادن فیلمها و همچنین کلاه قرمزی منتفی شد چون من از 13 روز 9 روز نیستم و هرکسی هر قسمتی رو خواست اینجا بگه اگه باشم برای میذارم دانلود کنه

حسین رنجبر ، نرم افزار شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 21:41

چی گفتی ؟؟؟
میخوای بری نون بیگیری ؟
میخوای بری تیلویزیون ؟ پاتو بزار روو دنده
فک کنم کودک درونمون با این برنامه دوباره بیدار شه آققایه مجریهه ما دیدیم خیلی هم خندیدیم .
من تبریک میگم مجدداً عیدو به شما و یه خسه نباشید میگم به همه زحمتکشان عزیز ...
سفرتون به خیر و سلامت __موفق باشید .

محمدحسین باقری یکشنبه 2 فروردین 1388 ساعت 00:55

شما هر سریالی میخوای خب بگو میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد