KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یک اس ام اس روح دار که سادگی بیانش از هر عبارت ادبی قشنگ تره...

    تا این لحظه چند تا اس ام اس در مورد تبریک عید نوروز دریافت کردی؟

    فک میکنی این اس ام اسا چه سودی داره!؟

    منم مثل خیلی های دیگه تو این چند روز به خصوص امروز اس ام اسای زیادی دریافت کردم، همشون متشکل از جمله ها و عبارت های قشنگن اما از لحنشون پیداست که فرستنده خودش اونو تایپ نکرده و وقتی یکی دیگه براش فرستاده، خوشش اومده و برای چندین نفر ارسال کرده!

    گاهی چند نفر اس ام اسای مشابه میفرستن، من هنوز نمی دونم سود این کار رو ولی به نظرم این اس ام اسا روح نداره، نه دوستای من نوشتنشون و نه برای من نوشته شده!  یکی که نمی دونم کیه برای یکی دیگه که بازم نمی دونم کیه ارسال کرده و حالا از هزار موبایل گذشته و به دست من ِ غریبه رسیده!

    اس ام اسی که روح نداره سودش فقط برای مخابراته، من که هنوز منتظر یه اس ام اس ساده و معمولی هستم که یه دوست برام تایپ کرده باشه، یه عیدت مبارک ساده، یه اس ام اس روح دار که سادگی بیانش از هر عبارت ادبی قشنگ تره...

نظرات 10 + ارسال نظر
ناصر-کام پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 20:30

۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

حسین رنجبر ٬ نرم افزار پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 20:44

یک اس ام اس روح دار

درسته
کمبود جن و پری تو هم از دریچه می پری توو گوشی !

|امسال سال گاوه امیدواریم در سال جدید قیمت گوش بالاتر نره |

|عیدت مبارک با پیامک های بیشترتر و شادتر|
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی


محمدحسین باقری پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 21:42

خب عیدت میارک

رویا IT پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 21:43

تو کار احضار روح هستین؟!

با حرفتون موافقم!!

ولی حالا روح هم نشد، ما که به ارسال شیاطین هم راضی ایم!! !

رودسرابی پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 23:05



آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

سپیده شیخ الاسلامی پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 23:31 http://www.numericsworld.blogfa.com/

اگر یاداوردوستی باشد پسندیده است!
برای نزدیکی بیش تر!

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 00:34

مشابه متن شما را خیلی قبل تر از کسی خواندم و بعد از آن تصمیم گرفتم که عزیزانم را با جملات هرچند ساده ی خودم گرامی دارم!

فرزانه محمدی یکشنبه 2 فروردین 1388 ساعت 05:58

شکست قانون کپی رایت روح نمی شناسد !

parisa-88 پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 01:33

من همه رو خودم تایپ کردم این یعنی احترام.عیدتون هم مبارک.

ا جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 11:11

تو این دور و زمونه؟!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد