KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نمی دونم چمه

 

نمی دونم چمه  

فقط می دونم حالم خوب نیست 

حالم خرابه 

انگار یه بغض نشکسته 

داره قلبم رو  

پاره پاره می کنه  

انگار غریب افتادم 

توی این گوشه دنیا 

انگار هیچ کس جز تو  

آره تو  

نمی تونه من رو بفهمه 

انگار 

انگار 

ای بابا   

چقدر سخته گفتنش 

اما  

دوست دارم 

و فکر می کنم  

این تمنای وجودمه 

این دلیل خیره شدن هام به تو 

و خوش بودن هام با تو هستش  

 

مهم نیست که با من باشی 

مهم اینه که هر جا هستی سلامت باشی 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 22:33

اگه یه دس به آب بری خوب خوب میشی مطمئن باش

چشم - امر دیگه ؟

حمید توکلی، فناوری اطلاعات پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 07:27 http://wWw.knToosi.cOm

نمی دونم چمه!

من می دونم تو چته بازم زن می خوای حتما بابا بسه دیگه ۸۰ تا بس نیست ؟

:) پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 14:11

من میدونم چته ولی کاش میتونستم بهت کمک کنم
(:

ممنون - ولی نگفتی تو کی هستی ؟ چرا نمی تونی کمک کنی ؟

حسین رنجبر ٬ نرم افزار پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 18:51

با آغاز بهاری دوباره عشق به طبیعت [:S032:و خدا ٬ عشقی است که همیشه با همه است .

حسین رنجبر ٬ نرم افزار پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 20:56

راستی سال نویت مبارک ! رادیوی عشق

ممنون - به به بالاخره یکی یادش بود رادیوی من رو - موج خوبیه همش در مورد عشقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد