KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پیام میرحسین موسوی پس از کنار کشیدن خاتمی از کاندیداتوری


بسم الله الرحمن الرحیم


برادر عزیز جناب حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی

با سلام  پیام دلسوزانه شما را مطالعه کردم و از اظهار لطفی که به این فرزند کوچک مردم و دوست قدیمی خود نموده بودید منفعل شدم. برای سال‌ها به عنوان یک شهروند از این که شخصیت عزیزی چون شما ریاست این جمهوری را بر عهده گرفته است لذت می‌بردم و به آن افتخار می کردم.  زمانی که نسل نوخاسته تلالو آرمانهای خود را در آن چهره ملاقات می‌کرد و به هیجان می‌آمد به همراه آنان خود را جوان می‌دیدم. این احساس همچنان که هنوز با آنان باقیمانده است با اینجانب نیز هست و ذخیره‌ای است برای اسلام و انقلاب و سعادتی که مردم ما به راستی مستحق آنند. بسیار تاسف خورده‌ام که مخالفان چگونه می‌توانند نقشی را که در بزنگاهی خطیر از انقلاب اسلامی برای اصلاح‌طلبی بر عهده گرفتید نبینند و یا موافقان با امید افزایش مطالبات از تاکید بر دست‌آوردهای بزرگی که داشته‌اید چشم‌پوشی کنند، تا جایی که فضا برای غفلت از آنها باز شود؛ غفلت نه فقط از کامیابی‌های دوران‌سازی که درکشان به مرور زمان و یا نگاه‌های عمیق نیاز دارد که حتی حقیقت روشنی چون نقش دولت شما در انشای پیشرفت‌های بدست آمده در زمینه انرژی هسته‌ای و یا ارتقای موقعیت جهانی نظام وکشور.


خود می‌دانید که اینجانب چون شما راه درست را اصلاحات همراه بازگشت به اصول، و نیز پیرایش و نوزایی در این مسیر تلقی می‌کنم و اگر مختصات زمانه ایجاب نمی‌کرد برای تداوم این طریق کسی را مناسب‌تر از پایه‌گزار آن نمی‌دانستم. همچنین و همان‌گونه که در ملاقات حضوری عرض کردم دقت و صحت برآوردی که از این مختصات دارم را برگشت‌ناپذیر نمی‌بینم و اگر  فارغ از رودربایستی‌هایی که تاریخ بر ما نخواهد بخشید و ملاحظاتی که در مقایسه با منافع ملی جا دارد نادیده گرفته شوند، رای دوستان و غالب بر همه نظر شما این ارزیابی مرا تایید نکند بر آن اصرار نمی‌کنم. همچنین فرصت و فسحت مجال را برای اتخاذ بهترین تصمیم و   وصول وحدتی که نیروهای همفکر و همسنگر بدون تردید به آن می‌رسند هنوز گسترده می‌دانم  و تاخیر خود یا شما یا هریک از دیگر دوستان را در خروج از صحنه مفید به شورانگیزتر شدن فضای انتخابات می‌شناسم.


در عین حال اگر تصمیم شما قطعی است انتظار تمامی مردم ایران و در میانشان اینجانب از تعهد اسلامی و انقلابی که در آن جان عزیز سراغ گرفته‌ایم این است که نقش شما در تحقق آرمان‌هایی که پیشارو داریم همچنان ادامه یابد. به ویژه برای توسعۀ جامعه مدنی که دغدغۀ عصری نیروهای فهیم و دلسوز کشور است نیاز به سرمایه‌گذاری‌های جدی چون تلاش و تکاپوی مشخص شماست.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

میر حسین موسوی

منبع: نسیم 88



به احترام این مرد(خاتمی) تمام قد بایستید


نظرات 6 + ارسال نظر
الیار عاصمی زاده چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 00:10

بسیار خوشحالم که کشور عزیزمان سران بزرگی همچون میر حسین موسوی دارد

جناب مهندس موسوی برای شما توفیقات روز افزون را آرزومندم

حمید توکلی، فناوری اطلاعات چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 00:17 http://wWw.knToosi.cOm

سپیده شیخ الاسلامی چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 00:21 http://www.numericsworld.blogfa.com/

بدم میاد از سیاست!

محمدحسین باقری چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 01:03

کنار کشیدن ممد پیرپکاجکی عیدی بود که در آستانه سال جدید خداوند به ایرانیان اعطا کرد.

میرحسین موسوی هم که در حدی نیست که رای بیاره


حسین رنجبر٬ نرم افزار پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 18:47

من ایستاده ام چرا نشستی همه واسه ی پیشرفت ایران بایستی پا شوند .

ابومسلم خراسانی سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 09:13

ما از کدام جمهوری اسلامی صحبت می کنیم ؟ مساله مهم این است . آیا روشنفکران و فرزانگان و مردان سیاسی آلوده نشده ما ، که در تجربه تلخ رفرادوم ، بسختی بکنارزده شده و مایوس شده اند ، قادرند این بار قالبی درست ومردمی برای یک حکومت صالح و صدیق و منطقی و امروزی اسلامی ارائه دهند ؟ بعقیده من همه کوششها از این پس ، باید در این مسیر سمت گیری شود ، مساله عمده ،در قانون اساسی و پا گرفتن نهاد های قدرت در جامعه آینده ما است ، اما اگر در مساله قانون اساسی هم حرف کسی ، به گوش هیچ کس ننشیند و چون ماجرای رفراندم ، همان طرح های از پیش تدوین شده ، حتی در بدترین شک ممکن با لجاجت و سختگیری و دیکتاتوری ، به تصویب برسد ، چه باید کرد ؟ آیا پاسخی بر این پرسش ، میتوان یافت ؟ این جامعه ، به هزار یک دلیل ظرفیت روبروئی با چنان رفراندومی را داشته است ، اما به هزار و یک دلیل دیگر ، تحمل پذیرش هر آنچه که بنام اسلام باو تحمیل شود ، ندارد . باور کنید زمان ، نمی تواند به عقب باز گردد . وصایای شیخ فضل الله نوری ، چون وصیت پطر کبیر ، جز بیک خواب ،و جز بیک رویا (تلخ یا شیرین ) نمی تواند تعبیر شود . ما ، و دنیا ی ما نمی تواند 75 سال ، و 1400 سال به عقب باز گردد . هر کوششی در این رجعت ، جز ارتجاع کور معنی نمی دهد ، و سر نوشتی جز شکستی تلخ نخواهد داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد