KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نت بهار

 «نت بهار»

« نسرین موحدیان »


آخرین برگ تقویم سال 

شاخه های سپید پوش

آدمک های برفی

خداحافظ.

موسیقی رود


نت بهار ...


وقت لبخند ماهی های در تنگ

چشمک زدن بنفشه های رنگی

شکفتن تبسم جنگل

نازیدن زمین با تن پوش سبز

در اعتدال دریا و آسمان آبی

خورشید و شب مهتابی

اولین برگ تقویم امسال...

سلام.


خانم موحدیان یکی از شاعران سپید گوی با تجربه هستند که تصادفا مامان بنده نیز تشریف دارن.

من یکی که خیلی از سپیدهای ایشون خوشم میاد (البته نه به خاطر اینکه مامانمه ها) امیدوارم که شماها هم جذب این اشعار بشین چون از وقتی اومدیم اینجا (رشت) می بینم که خیلی از جوونهای هم سن و سال خودمون با این اشعار حال می کنن و خوششون میاد. منم سعی کردم حداقل اشعار ایشون رو تو بلاگ و فضای مجازی هم به نمایش بذارم و اون دسته از اشعار ایشون که چاپ میشن رو بعد از چاپ تو بلاگ قرار میدم. (البته با اجازه خودشون!) تا در اختیار دیگران هم که از شعر سپید لذت میبرن قرار بگیره.
نظرات 8 + ارسال نظر
فائزه غ دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 22:30

بسیار زیبا بود، ممنونم.

شقایق انصاری-com دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 22:44

ممنونم!

زیبا بود!


اولین برگ تقویم امسال... سلام.

خیلی ممنون حمید جان خوشحالم که خوشت اومد
همینطور مامان از راهنماییت استفاده کردن و به من گفتن که از شما تشکر کنم
سال خوبی داشته باشی
همیشه زندگیت سبز و بهاری باشه

الیار عاصمی زاده دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 23:07

بسیار زیبا بود ممنون

از اینکه خوشتون اومد خوشحالم
تشکر

رویا IT دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 23:43

قشنگ بود!! !!

وری نایس!!

ممنون که توجه کردید

سپیده شیخ الاسلامی سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 15:39 http://www.numericsworld.blogfa.com

!
ممنون!

حسین رنجبر ٬ نرم افزار پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 19:17

بسیار عالی بود. و قشنگ ...
با آرزوی سالی پر از عزت و سربلندی برای شما و دوستان...من یه ترم و نیم آموزشگاه گیتار رفتم.نت خوانی رو بلدم.چنگ چنگ سیاه سفید گرد و ... همکلاسی از امسال یادگاره بهاره کپیشو بکوبید به دیوار قشنگ میشه ...

آماده بهار دوباره ایم

به امید سالی خوب برای همه برای آمدن دوباره بهار کودک شوید و دوباره هورا بکشید.

چرا همکلاسی؟؟؟!!!
بابا بی خیال ...

بازم ممنون
الان که داریم با خانم موحدیان (مامان جان خودم) این پیام ها رو میخونیم خیلی خوشحال هستیم که خوشتون اومده.

اینو از طرف خودم میگم من خودمم خیلی با شعرای ایشون حال میکنم دوستانی هم که اینجا هستن (رشت) همین عقیده رو دارم.
البته مامان میگه اینا رو ننویسما ولی من مینویسم.
یه جورایی میخوام بشم مدیر برنامه های ایشون
خوبه نه؟؟؟

سال خوبی داشته باشید
با آرزوی بهترین ها برای شما

حسین رنجبر ٬ نرم افزار سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 03:41

خیلی خوبه آرمین جان !
مامان من هم فوق لیسانس هستند.
مهندس هستند در رشته ی منابع طبیعی؛ولی از دانشگاه آزاد مدرک گرفتن!
یک کتاب هم در همین زمینه درباره ی سرزمین مادریشون نوشتن که اگه اجازه دادن اون رو به صورت نسخه الکترونیکی درمی آرم و یه روزی در همکلاسی منتشرش می کنم.ما در اهواز زندگی می کنیم و شما در رشت !
ما جنوب شما شمال !
سلام گرم برسونید خدمت مامان و عید رو تبریک بگید به ایشون و به رشت و شمال سرسبز خیلی دوست دارم بیام آخرین بار چند سال پیش اومدم.شما هم به اهواز سفر کنید.مامان بنده خیلی به طبیعت علاقمندن و اخیراً در دانشگاه پیام نور اهواز مشغول تدریس شدند.
موفق باشید.

مرسی حسین جون
ممنون از لطفت

پیشنهاد می کنم حتما اون کار رو انجام بدی چون جوونای الان یه جورایی کمتر سراغ کتاب میرن و بیشتر تو اینترنت و مطالب الکترونیکی مطالعه دارن انتشار مطالب چاپ شده تو اینترنت میتونه خیلی تو این زمینه مفید باشه

ببین حتما شمال تشریف بیار چون خیلی خوشحالمون میکنی و اگه تونستی و افتخار دادی یه سر هم به همکلاسی مجازی قدیمی خودت بزن
اتفاقا ما هم میخواستیم عید بیایم جنوب اما خب کم شانسی آوردیم و نشد
امیدوارم هم تو و هم مادر محترمت سالی پر از موفقیت داشته باشید
با آرزوی بهترین ها برای شما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد