KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چند نکته جهت افزایش جذب آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری دهم

اگر نامزد ریاست جمهوری شده اید، مطالعه ی متن زیر برای شما مفید خواهد بود:




شعارهایی که باید مورد استفاده قرار دهید:


آوردن نفت بر سر سفره ی مردم کافی نیست، نفت را باید لقمه کرد و در دهان ملت گذاشت!

(نکته: اگر بگویید نفت را بر سر سفره مردم می آورم رای نمی آورید چون مردم خوب میدانند معنی این شعار را...)


من هوای زنان را دارم، اگر نیمی از کابینه زن باشد امور بهتر پیش می رود!

(نکته: اینگونه شعارها باعث جذب رای خانم ها می شود، می تونید برای تاکید بیشتر یه کلیپ تبلیغاتی در حال سبزی خورد کردن هم از خودتون بسازید، اینجوری هم زنها توجهشون جلب میشه هم مردم سالارا ازتون متنفر نمیشن!)


جوانان ما باید آزاد باشند، روز ولنتاین یک روز ملی است، من خودم هم این دوران را گذرانده ام...

(نکته: نگویید مشکل ما پوشش جوانان نیست، مشکل ما چیز دیگریست! معنای این شعار آن است که حل مشکل جوانان را باید به نیروی انتظامی و طرح امنیت اجتماعی سپرد!)


سرعت 56 مگابیت برای روستاهای کشور کم است!

(نکته: این شعار که قبلا به آن پرداخته نشده به شدت جذاب بوده و باعث جذب آرای دانشجویان، شرکت های فناوری اطلاعات، وبلاگ نویسان، اهالی فرفر، چت بازان، طرفداران بازی آنلاین و ... خواهد شد)


به هر جوان ایرانی ماهی نود و هشت هزار و دویست و بیست و شش تومان و سه ریال می دهم!

(نکته: دور قبل یکی گفت پنجاه تومن، به اندازه ی بزرگی فقر ملت ایران رای آورد، وقتی این آمار رو دو برابر کنید خادم جمهور شدنتون قطعی میشه و اما وقتی عدد رند نباشه مردم میگن طرف با دقت حساب کرده، اهل حساب کتابه!)


اعضای کمیته ی فیلترینگ باید حبس ابد شوند!

(نکته: وای، خدای من....)


عطر دعای ندبه دیوانه ام می کند!

(نکته: این یکی خیلی جواب میده، یه چفیه هم بندازید گردنتون تا همه بگن این آقا مهربونه، احیا کننده ی ارزشهای اسلام ناب محمدی و ارزشهای انقلابمونه!)




شعارهایی که نباید به کار ببرید:


من متعلق به همه ی ملت ایرانم، من نامزد خادم جمهوری ام، من کف پای شما ملت هستم، من ....

(نکته: تکراری است و بی اثر شده...)


همه باید مدرک داشته باشند، من کنکور را حذف می کنم!

(نکته: تکراری است و بی اثر شده...)


جوانان ما تشنه ی مهرورزی اند، باید آنان را بوسید!

(نکته: مهرورزی یعنی توقیف و بازجویی و احضار و ...، بوسیدن یعنی اوین!)


دبیرستان ها باید مختلط شوند!

(نکته: شعار داغی است و خیلی ها را جذب می کند اما باعث می شود خیلی ها بر علیه شما تظاهرات راه بیاندازند، این شعار مدرن را برای انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری پیشنهاد می کنم!)

نظرات 8 + ارسال نظر
حسین رنجبر ، نرم افزار یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 14:09


تبریک به هم بگید و شادی کنید
بخندید عید شما مبارک تا می تونیین توو باغچه یاسه بنفش بکارین.موسم شادی رسید عید شما مبارک عید شما مبارک.

مژده ای یاران من انتخابات آمده
بهر ما باز اینزمان سور با سات آمده
کاندیدای ناز ما چون هلوجات آمده
همجناحی جان بیا رهرو این جاده باش
روبرو آماده باش!
کاندیدای ما چو هست کاندیدایی بی نظیر
آخر کار آورد رای مبسوط و کثیر

(سعید سلیمانپور)

حسین رنجبر ٬ نرم افزار یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 14:17

طول معیار رعایت نشده

هادی بدری‌زاده یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 15:59

!!!

امیدوارم همشون رئیس جمهور شن!

ایمان زندیه یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 19:06 http://ahang.blogsky.com

حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 22:14

!!!

جالب بود!

حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 22:14

راستی خانم ها هم میتونن کاندید بشن؟؟!

سپیده شیخ الاسلامی دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 23:13

پوشش نماد فرهنگ 1 کشور است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد