KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص)

سالروز فرخنده میلاد قطب عالم امکان   

 

حضرت محمد مصطفی(ص)   

 

و خجسته میلاد عالم آل محمد(ص) احیاگر مذهب تشیع   

 

امام جعفر صادق (ع)    

 

 مبارکباد.

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 01:19

مگه مذهب تشیع مرده بود که احیاش کردند؟

من هم تبریک میگم به همه ی هموطنام. به شما هم همینطور مهندس نوروزی

کوشا نرم افزار یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 06:30

با سلام خدمت شما دوست عزیز
من از شما فقط یک کمک می خوام . محض رضای خدا هم که شده بهم کمک کنید :
من یک دانشجوی ورودی 87 دانشگاه پیام نور واحد مشهد هستم که در رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار ) تحصیل می کنم . مشکلی برام پیش اومده و از شما خواهش می کنم که گوشه و کنارهای وبلاگت این مسئله رو مطرح کنی . قضیه اینه که از بین 400 دانشجویی که روز امتحان مبانی کامپیوتر و برنامه سازی امتحان دادند حدود 40 تا از ورقه های امتحانی چه تستی و چه تشریحی و همچنین لیست حضور و غیاب گم شده و ما الآن هیچ مدرکی نداریم تا بتونیم با استناد به اون ثابت کنیم که سر جلسه حضور داشتیم . من خودم 2 ماه این قضیه رو پیگیری کردم و مسئولین دانشگاهمون تازه الآن متوجه این موضوع شدند اما در جواب گفتند فقط متاسفم و تنها راهی که پیشنهاد کردند این بود که دوباره امتحان بدید . آیا به نظر شما این درسته که من که یک درس رو پاس می شدم دوباره امتحان بدم و از بقیه هم دوره ای هام عقب بمونم . به خصوص اینکه این در تخصصی و 4 واحدی و پیشنیاز بقیه دروس تخصصی و در واقع اگه اینو پاس نشم هیچ درس دیگه ای نمی تونم بردارم .این هم از دانشگاه بی در و پیکر ماست دیگه . شما هم دانشجویید و ازتون خواهش می کنم این مطلب رو درج کنید تا حداقل آبروی رفته دانشگاهمون بیشتر بره و حرص بچه ها خالی بشه . به خدا این آخر نامردی ای است که در حق ما تمومش کردند . خواهش می کنم کمکتون رو از ما دریغ نکنید .

حسین رنجبر ٬ نرم افزار یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 08:07

مبارکباد این ایام خرخنده

احمدIT یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 09:25

تبریک به همه ی بچه شیعه ها

گروه اکسیر یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 11:01 http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

رنجبر یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 11:48

ببخشید فرخنده رو نوشتم خرخنده ... با عرض پوزش
عید بر عاشقانش مبارک عاشقان عیدتان مبارک سرزمینمان ایران سرافراز و سربلند باد

الیار عاصمی زاده یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 12:11

تبریک عرض می کنم من هم به نوبه خودم

تبریک میگم!

سیدسعیدحلی یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 14:43 http://newcomeyear.blogfa.com

این عید مبارک رابرشما تبریک می گویم

رویا IT دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 00:21

تولدشون مبارک!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد