KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

رها شدنم مبارک

مژده دهید مژده دهید یار پسندید مرا 

سایه تو گشتم و او برد به خورشید مرا 

جان دل و دیده منم گریه خندیده منم 

یار پسندیده منم یار پسندید مرا

سلام به همه دوستان خوبم. من این مطلب رو نوشتم چون چیزی به رها شدنم نمونده در واقع چهارشنبه عازم سرزمین وحی هستم به همین دلیل خواستم از همه دوستان صمیمی و حتی دوستانی که در حد یک سلام و احوالپرسی ساده رابطه داشتم حلالیت بطلبم. 

 

 

از همه شما عزیزان خواهشمندم که من رو حلال کنید.

نظرات 20 + ارسال نظر

خوش بگذره!
موفق باشید!

ممنون.
پیروز و سربلند باشید.

فاضل شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 12:33

یادتون باشه خودتون خودتون رو رها می کنید و گر نه کسی رهاتون نمی کنه و اینکه اگه خودتون نخوایند حتی اگه مکه هم برید و نخوایند بهتر بشید امکانش هست که بدتر بشید پس از موقعیت استفاده کنید

راستی دعا یادتون نره ها

یه طواف هم به نیابت از همه بچه های دانشگاه برامون به عنوان سوغاتی انجام بدید ممنون

سلام.
من با حرف شما کاملا موافقم.
من همه رو دعا می کنم اگر دعام مورد قبول خداوند باشه.
چشم حتما یه طواف هم به نیابت از همه بچه های دانشگاه انجام میدم.

h.n شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 12:39

بهتون تبریک میگم

توی مدینه به یاد همه بچه های همکلاسی باشین
حتی کسایی رو که نمیشناسین اونارو هم دعا کنین.

یادتون باشه توی مدینه وقتی داشتین قدم میزدین هر بار که خواستین پاهاتون رو روی زمین بذارین خیلی آروم بذارین آخه شاید ..........


بازم بهتون غبطه میخورم و بهتون تبریک میگم انشاءالله که بهتون خوش بگذره

توی کوچه بنی هاشم مارو یاد کنین

خیلی ممنون .
چشم من به یاد تمام همکلاسی ها خواهم بود .بازم ممنون به خاطر نظرتون.
انشالا قسمت خودتون بشه اون موقع ما از شما التماس دعا داشته باشیم.

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 12:39

!!

مسلما سفری به یاد ماندنی برایتان خواهد بود!

التماس دعا!!

ممنون عزیزم.
انشالا سال دیگه نصیب خودتون بشه.

نگین شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 13:15

barammmm 2ak0o0o0n maedee j0o0n!

چشم خانومی.

شبنم کامپیوتر شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 13:29

سلام
خوش بگذره! دعا یادتون نره
سفر به خیر

سلام ممنون عزیزم.
انشاالله قسمت خودت بشه.
چشم دعات میکنم.
سال خوب و پراز موفقیت داشته باشی.

ellymodern شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 13:58

بسیار بسیار بسیار التماس دعا! سفر خوبی داشته باشی عزیزم

حتما دعات میکنم . ممنون عزیز دلم انشاالله قسمت خودت بشه.
سال خوبی داشته باشی خانومی.

فاطمه شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 14:02

مائده جان انشالله که از این سفر معنوی نهایت استفاده رو برای خودسازی ببری اون جا رفتی همه بچه ها رو دعا کن گوشه چشمی هم به من داشته باش

ممنون عزیز انشاالله قسمت خودت بشه.
چشم حتما همه رو دعا میکنم.
سال خوبی داشته باشی خانومی.

شقایق ـکامپیوتر شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 14:15

عزیزم خوش به سعادتت!
ای کاش خدا مارو هم می طلبید!
حتما رفتی از لحظه به لحظه اش استفاده کن! خیلی خیلی التماس دعاااااا

ایشالله پربار برگردی!(سفر به سلامت)

ممنون گلم . حتما میطلبه .
چشم هم استفاده میکنم و هم برای گل شقایقم دعا میکنم.
بازم ممنون عزیزم.
انشاالله هم سال خوبی داشته باشی هم اینکه این سفر نصیب خودتم بشه.

هانیه شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 14:21

امیدوارم سفر خوبی داشته باشی و این سفر تو را به سوی تکامل و بالندگی بیشتر پیش برد.
با آرزوی سالی خوش و سفری خوش!

برا منم دعا کن! سوغاتی هم یادت نره!!

ممنون خانوم خوشگله .انشاالله قسمت خودت بشه.
برای تو که ۱۰۰٪ دعا میکنم. چشم سوغاتیتم محفوظ.
سالی پر از عشق و نشاط و سلامتی داشته باشی.

فاضل شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 15:00

راستی یادم رفت بگم

یه موقع وقتتونو تو بازار ها و اینها تلف نکنید ها
از وقتتون کمال استفاده رو بکنید چون شاید دیگه نصیبتون نشه

اونجا بازاره ولی نه اجناس مادی بلکه بازار معنوی هستش و به این سادگی هم خدا ارزشی رو به آدم اضافه نمی کنه
و بسیار تلاش باید کرد پس سعی کن که در بازار خدا خریدار باشی


اگه خدا بخواد ان شاء الله اونجا می بینمون البته اگه خدا بخواد چون به هیچ وجه تا وقتی پا تو حرم نگذاری معلوم نیست که خواستند بیایی
و از اون بالاتر تا موقعی که دلت حر ی نریزه معلوم نمیشه که طلبیده شدی

و اینم بگم که مد نظر داشته یاشید تا رو اعمالتون تاثیر بگذاره

مد نظر داشته باشید که خدا به کدوم یک از این دلایل آوردتون
به این دلیل که بیایند و از نظر معنوی رشد کنید و به خدا نزدیک تر بشید
یا انکه
روز قیامت بگه که نگاه کن من حجتم رو بر تو تموم کردم حتی سرزمین وحی رو هم بردمت که آدم بشی ولی بازهم نشدی
و اینکه خدا کدوم یکی از این هدف ها رو برای بردن ما داره فقط و فقط به خودمون ربط داره که اونم با اعمالمون نشون داده میشه

اینم بگم که اونجا رفتید 2 تا عمره انجام میدید که دومی رو به نیابت از امام حسن عسگری بکنید که بابای امام زمان هستندو تنها امامی هستند که حج نکردند این کارو انجام بدید تا ببینید امام زمان چه جوری هواتون رو داره آخه سید ها به پدرشون خیلی حساسند

و دیگه اینکه یه جایی هست تو مسجد الحرام به اسم دارالاجابه که از نظر تابلویی اینها معلوم هم نشده و اونجا جایی هست که هر دعایی که کنید خدا جواب میده و حتما هم میده و اون بین مقام ابراهیم و کعبه هست که مکان دقیقش رو باز از روحانی کاروانتون بپرسید ولی یه خواهش دارم اونجا خواستید دعا کنید دعای من رو هم بکنید و بگید خدا حاجت فاضل رو بده که واقعا تو این مساله محتاج دعا هستم

و یه چیز دیگه اینکه از همون روز اول با شهر مدینه خداحافظی کنید جون به شدت سریع می گذره و خداحافظی که می کنید به خاطر این هست که حواستون باشه وقت خداحافظی خیلی نزدیکه

و یه چیز دیگه اینکه اگه دفعه اولتون باشه که می رید اولین بار که چشمتون به خونه خدا می افته خدا 3 تا حاجت رو بهتون حتما بهتون میده تو اون 3 تا منم فراموش نکنید ها

و دیگه اینکه هیچ موقع زیارت وداع نکنید و بگید خداحافظی نمی کنم که دوباره برگردم من خودم یادمه یک بار که قرار بود شب برگردیم ظهرش زیارت وداع کردم تا شب هر چی خواستم که دوباره حرم برم حرم نشد هر دفعه یه مشکلی پیش اومد

و در آخر هم اینکه مقداری پول رو بردارید و با اون پول طواف کنید با خودتون عهد ببندید که این پول رو می گذارید کنار و بعدا بهش اضافه می کنید تا دوباره برید حج این کار واقعا جواب میده

یه چیز دیگه اینکه رو کوه صفا زیاد بشینید قرآن بخونید خیلی ثواب داره و دیگه اینکه اونجا اگه چند آیه سوره یس رو بخونید برا کسی و بگید خدایا بقیشو خودش بیاید بخونه واقعا خدا اونو میاره مکه و خواهشا از طرف من 7 آیه اول سوره یس رو بخونید و بگید خدا بقیش رو خودش بیاد بخونه

ااینها همش تجربیاتم بود که از این تجربیات زیاد دارم ولی اینجا دیگه نمیشه گفت بازم میگم دعا یادتون نره ها و معذرت که این همه خورده فرمایش دادم

بازم التماس دعا

ممنون به خاطر کمکتون .
اگر میشه بیشتر بهم کمک کنید خوشحال میشم.
رو اسمم کلیک کنید آی دی من میاد دلم میخواد بیشتر بدونم که باید چیکار کنم.
بارم یه دنیا ممنون.

محمدحسین باقری شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 15:34

مبارکه!

ممنون.

هانی شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 16:05

:دی

رویا IT شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 19:29

آخی!!

خوش بگذره و سفر خوب و سال خوبی داشته باشی!!

هرجا که بری و باشی و بودی رها شدنت مبارک!! !

ممنون عزیزم.
انشاالله قسمت خودت بشه.
سال خوب و پر از موفقیت داشته باشی.

سوسن sanaye شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 20:16

ماهارو اونجا یادت نره !

همه رو دعا میکنم.

۱۱۸۱۱ شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 22:50

ای قوم به حج رفته ...
... معشوق همین جاست ...

معشوق همه جا هست فقط باید حواسمون رو جمع کنیم.

اسماعیل احمدی یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 11:53 http://ahmadi.javanblog.com

سلام..مبارک باشه...ایشالا هر چی از خدا بخوای بهت بده..
وقتی رفتی مدینه حتما یه چادر عربی با پوشیه رو صورتت بنداز و با عربها برو داخل حرم...درست تیپ زنهای عرب رو داشته باش تا اونجا راحت باشی...من با همسرم پارسال رفته بودیم و همسرم همینکارو کرد خودم هم لباس عربی تن کردم و هیچکس باهام کاری نداشت...
از من میشنوی با زنهای ایرانی داخل حرم نرو ..اذیت میشی ...
خواستی خرید کنی فقط یک شب برو آنهم فقط در مدینه..بعد از نماز عشا برو تا اسیر نشی...بیشتر از یک شب اگر بری خرید عمرتو حروم کردی ..برو یکی از اون پاساژهای بزرگش و همون شب همه چی برای هر کس که میخای بخر ..بیشتر از این وقتتو تلف نکن...
در مسجد النبی و مکه مارو یاد کن...راستی ببین ناودوون طلا هنوز سر جاشه؟؟..التماس دعا

سلام. ممنون انشاالله دوباره قسمتتون بشه.
ممنون به خاطر کمکتون.
سال خوبی داشته باید.

مسافر دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 00:20

سلام فقط میتونم بگم التماس دعا..
مریضا یادتون نره
خوش به حالتون

سلام چشم همه رو دعا میکنم
انشاالله قسمت خودت بشه.

زهرا دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 08:35

سلام عزیزم.
خوش به سعادتت. التماس دعا!!!
راستی مدیر کاروانت کیه؟ شاید باهم تویه کاروان باشیم...

سلام خانومی ممنون آقای آشتیانی هستند.

سپیده شیخ الاسلامی دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 16:04

التماس دعا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد