KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تیم رزمی ( پسرونه )

توجه                    تیم رزمی(پسرونه)                      توجه 

          

حسن نوروزی - وحید احمد پور - منصور کیایی - الیار عاصمی زاده


سلام پسرا 

با جناب آقای نوروزی صحبت های چندین ساعته انجام دادم طی دیروز و امروز. ایشون گفتن که مثل ترم قبل بی نتیجه نباشه و بتونیم پیشرفت چشم گیری داشته باشیم در طول این ترم.پس نتیجه این گفت و گوی ما این شد : 

 

تمرین تیم رزمی ( پسرونه ) :   

یکشنبه  -  سه شنبه  - پنجشنبه        ساعت ۱۴-۱۶  سالن ورزشی دانشکده علوم 

 

این نتیجه صحبت های ما دو نفر هستش -  لطفا دوستانی که تمایل دارن بیان اسمشون رو تو نظرات اعلام کنن و نظرشون رو در مورد روز های تمرین هم بگن .

نظرات 10 + ارسال نظر
امین عموزاده جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 23:04

من پایم!!!

بعد از تعطیلات عید منتظرت هستم دوست من

الیار عاصمی زاده جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 23:11

منم هستم

اینجارووووووووو عکسم که هست خودمم میام اما بعد عید

وای چه شود وقتی که یک ترک رزمی کار می شود - بیا منم استقبال می کنم ازت با آغوش باز

جویا جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 23:29 http://toooska.blogfa.com

هورااااااااااااااااااا...ایولللللللللل...موفق باشین

ممنون تو هم هر وقت تهران بودی یه سر به ما بزن

رام جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 23:41

همه بگن سیبببب

از اون نگاه های عاقل اندر ........

یادآوری شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 07:19

بعد از رجوع به یادداشت های چرکنویس، متن را با طول معیار تطبیق داده و مجددا منتشر نمایید

طول معیار چک شده بود

من اگه رام دور نبود میومدم! !

برادران شوانلین یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 00:15

بیایید با هم با همین لباسا یک سری اتاق عقیق و زمانی بزنیم حتما خوشحال میشن

دانیال یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 01:18

منم میام

این تمرینها مجانیه یا رایگانه؟

احمدIT یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 09:28

اوه اوه چه خطرناک.

رنجبر ؛ نرم افزار یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 13:00

_حسین :
سلام وحید ؛
ما که راهمان از همه دورتر است.
ایشالا همگی هر جا باشین سلامت و تندرست باشید.
باریکلا باریکلا چه عکس قشنگی !
اگر اجازه بدید منم میخام بیام البته بعده عید ایشالا اگه خداخواست صد در صد میام.من تکواندو و کاراته رو هم دوست دارم.پنجم دبستان که بودم یه دوره کوتاه ژِیمناستیک کار کردم اما ادامه ندادم.سپس به فوتبال روی آورده و در چند باشگاه فوتبال بازی می کردم عشق پرسپولیسی شدم اما بعد از آن به همه تیم ها علاقه خاصی پیدا کردم.در سال اول دبیرستان فوتسال و در دوره های بعد تنیس والیبال و ...
اما متاسفانه در 2 سه سال اخیر به دلایل پرداختن به درس و تحصیل کمتر شد و فقط به ورزش صبحگاهی و دمبل ممبل و موسیقی و تردمیل محدود شد.اما همچنان اندام ورزشکاری خود را حفظ کرده و استیل مناسبم را تغییر نداده ام.شیتوریه،شیتوکان،هاپکیدو دای دوجوکو و ... هر چی که شد.به امید موفقیت و پیروزی تو،انجمن ورزشی و همه
ولی اگه ان قد خشئنت توش باشه نمیام.
خدانگهدارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد