KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

امین جک سون

سلام 

این هم برای روحیه همکلاسیام  

 

امین جک سون  

 

امیدوارم خوشتون بیاد !

نظرات 6 + ارسال نظر
......... پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 15:34

خیلی باحال بود تَنکس :دی


خواهش می کنم!

عمران پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 15:45 http://chehregon.persianblog.ir

درود بر شما
وبلاگ طنز ما میزبان قدوم مبارک شماست

:(( پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 15:58

داتلول نمیشه

چرا می شه!!
من خودم همین الآن امتحانش کردم
لینکش درسته درسته

:(( پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 15:59

دانلول=================>دانلود

محبعلی پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 21:24

مرسی دانلود شد ولی یه جوریه تصویرش انگار شطرنجیه

کیفتش که بالاست !
چطور برای شما اینجوری نشون می ده؟

رویا IT پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 22:20

باحال بووود! !

خواهش می کنم!
گفتم یکم دلتون شاد شه !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد