KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تواگه دشت گناهی واسه من یه بی گناهی

تواگه پائیز زردی واسه من بهار سبزی 

 

...تواگه هوای سردی واسه من همیشه گرمی... 

 

تواگه ابر سیاهی واسه من ابر بهاری 

 

...تواگه دشت گناهی واسه من یه بی گناهی 

 

... تواگه غرق نیازی واسه من یه بی نیازی 

 

...تواگه رفیق راهی واسه من یه تکیه گاهی 

 

...تواگه دلت زسنگه واسه من خیلی قشنگه 

 

... تواگر باده پرستی تواگر هرچه هستی 

 

 من توراباانچه هستی دوست دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 17:39

خوش به حالش

می خواستم چیزی رو بگم اما ولش کن

عباس-برق سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 21:34

عجب دنیای قشنگی داری!!!!!........



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد