KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نظرخواهی انجمن علمی برق

سلام به همه همکلاسیان عزیز 

نمراتتون اومد؟ 

.

یه خواهشی داشتم از دوستانی که در کلاسهای تقویتی انجمن علمی برق شرکت کرده بودند. 

خواهشمندیم که در صورت شرکت در هر کدام از کلاسهای انجمن؛ نمره اخذ کرده از همان درس رو تو قسمت نظرات بیان کنند. 

و نظر خودشون رو درباره برگزاری کلاسهای تقویتی انجمن در ترم آینده نیز بیان کنند. 

آنچه که در نظراتتون بیان میشه حکم بر تصمیم گیریه ما خواهد بود. 

 

با سپاس فراوان از همکاری شما دوستان عزیز

نظرات 18 + ارسال نظر
م.ورودی۸۷ جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 19:10

من ریاضی (۱) ۱۲ شدم فکر نمیکردم قبول بشممن راضیم

کلاسا خیلی خوب بود برای ریاضی(۲) حتما احتیاج داریم چون به نظر سخت میاد
برای فیزیک ۱ و ۲ هم بذارید

ممنون

خیلی خوب شدی؛آفرین بابا
:دی:دی
یه جمله هست که میگه؛ مهندس خوب کسی که:
۱. ریاضی۲ رو خوب بلد باشه
۲. ریاضی۲ رو خوب بلد باشه
۳. تبدیل لاپلاس رو خوب بلد باشه
اگه متقاضیان در این پست زیاد باشن؛ سعی میکنیم کلاسها را حتما برگزار کنیم(این کار تنها با همکاری کامل شما دوستان امکان پذیره)
(:

الهه ترابی-کامپیوتر جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 20:08

من ریاضی ۲ شرکت کردم وخیلی به من کمک کرد خیلی راضی بودم برای ریاضیات مهندسی حتما لازم هست با توجه به نظرات چندتا از دوستانم اونا هم برای ریاضیات مهندسی به این کلاس ها احتیاج دارن چون واقعا درس سختیه تر قبل که کارتون عالی بود ان ترم هم مطمنا به خوبیه ترم قبل هست ممنون

خیلی خوبه که راضی بودین
بله ریاضی مهندسی درس سخت اما آسونیه ولی شب امتحانی نیس؛چون پراکندگی مباحث توش زیاد و باید در طول ترم جمعش کرد.
اگه با قاطعیت بیشتری دوستان درمورد تشکیل این کلاس نظر بدن؛سعی در تشکیل کلاس درس ریاضیات مهندسی نیز خواهیم کرد
(:

علیرضا قهرمانی جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 20:57

خدا خیرتون بده کلاس مدار 1 هم بذارین این ترم.اوضاع همه خرابه توی این درس

باشه چشم....
پس بقیه اونا چرا نمیگن اوضاعشون خرابه؟بیان نظر بدن تا اگه شد تشکیل بدیم
وضع برقی ها تو مدار یکم بهتره
بچه هایی که مدار۱ میخوان نظر بدن وگرنه......
:دی

سابین جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 21:43

عالی بوددددد...دستتون درد نکنه
بازم بذارین...می خوایم می خوایم!!

باشه چشم
حالا چی میخواین؟
هرچی بخواین در خدمتیم..............بدو که تموم شد
ونک؟!؟!؟! اسنیک؟!؟!؟!
:دی:دی:دی.....

غزاله جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 21:58

من ریاضی۱ رو ۱۶ شدم.
کلاسا هم خیلی خوب بود.
ممنون

آفرین بابا!
راستی من یکم ریاضی۱ مشکل دارم؛میتونی کمکم کنی؟؟؟؟ :دی
کلاس دیگه ای نمی خوای؟
در کل مرسی که ممنون بودین:دی

دوستان قبلا در نظرات سایر متون اعلام رضایت کرده اند!
با اینکه بار اول بود با حمایت موثر انجمن علمی برق و تلاش سهیل کیان زاد و تو دوست عزیز نتایج رضایت بخشی داشته است!

یکی از دانشجویان نرم افزار قبلا گفته بود که اگر لزومی به برگزاری کلاس ++C هست حاضر است به صورت رایگان تدریس را به عهده بگیرد، ممنون میشم اگه به این موضوع هم رسیدگی بشه!

موفق باشی!

چشم قربان؛شما امر بفرما!
اینجا بحث فقط اعلام رضایت نیست!میخویم بدونیم چه کلاسایی میخواین
ملت!فرض کنین پیش انتخاب واحد انجمن علمی!!!خب؟
پس اگه آمار متقاضیان برای تشکیل یه کلاس تو نظرات به حدنصاب نرسه کلاس می پره ها!!!!!
راستی وقتی جدی می نویسی خیلی بامزه میشی حمید:دی
:دی:دی:دی:دی(اینا رو از خودت یاد گرفتم داش حمید)

الهه ترابی شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 00:24

بله من ریاضی مهندسی ومدار ۱ میخوام ممنون

!
:دی:دی:دی:دی

فرزانه محمدی شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 14:29

بسیار تاسف بار است که ما افتخار می کنیم دانشجوی " دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی" هستیم و برای آموزش که تنها بخش امکانات دهی دانشگاه به ماست از استادان خارج دانشگاه بهره میبریم و راضی هستیم !

موافقم با شما
حالا نمی خواد بگم که دانشگاه از اینکه ما سعی در ارائه همین امکانات کوچک داریم نیز.......

سهیل شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 16:44

منم متاسفم
ولی متاسفانه هیچ وقت به نظر دانشجو بها داده نمیشه

................ شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 19:56

ریاضیات مهندسی

سحر تسبیحی شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 19:59

سلام من ریاضیات مهندسی میخوام من بیام دوستامم میان ولی باید تعداد جلساتش زیاد باشه بعدشم از الان شروع بشه نه اخر ترم بعدشم دستتون درد نکنه

باشه بابا!!!!!
بعدشم چرا میزنی؟
بعدشم سعی میشود همینطور باشد.....
بعدشم خواهش میشود
:دی:دی:دی

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 09:50

سلام
دستتون درد نکنه
من هم خیلی زیاد به ریاضی۲ و برنامه سازی پیشرفته نیاز دارم.
ممنون

شقایق یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 14:42

من ریاضی مهندسی میخوام ممنون

bahare IT شنبه 12 اردیبهشت 1388 ساعت 19:37

salam lotfan 3-4 jalase ham kelase rafe eshkale madar manteghi ba barname rizi khoob bezarid lazeme merc

Alireza Bargh یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 06:36

مدر ۱ و ریاضی‌ مهندسی‌ کیا درس میدن؟

سینا سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 14:51

لطفا دکتر آسمانی برا کلاساشون حل تمرین بذارن

لاله چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 15:32

سلام من دانشجوی برق امیر کبیر هستم میشه یه نفر لطف کنه بگه درس کنترل مدرن برای ارشد ها یا کارشناسی ها روز و ساعتش چیه؟ تو آدرس (http://saba.kntu.ac.ir/eecd/Academic/Calender.html#) فقط تاریخ امتحان کنترل مدرن هست . روز کلاسش نیست. این درس تو دانشکده ما ارائه نشده. ممنون از کمکتون. همینجا تو کامنت ها جواب بدید ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد