KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خدایا! لذتم مدام باد.

 

 

 

چقدر مروارید قشنگه دقت کردی؟ درخشندگیش برق رو از چشم آدم می بره..نمیدونم به خاطره وجود صدفه که مروارید قشنگه یا اینکه اگه همینطوریم بدون صدف بود قشنگ میشد..فکر نکنم چون صدف حفظش می کنه از انرژی های منفی! مثل خیلی چیزایی که ما رو حفظ  

می کنه ..بقیشو باید فکر کنی.. 

 

اگر به جملات بالا اعتقاد داری

اصلااگه دوست داری ببینی کسی احساسشو رو برهان قبولی حجابش می دونی  

اینجا 

 کلیک کن!

نظرات 11 + ارسال نظر
فرزانه محمدی پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 22:01

وقتی که خورشیدک من چادر شب به سر کشید ...
یادش نرفته بود که برای دیده نشدن یا زیبا نبودن این کار را نمی کند.

ــــــــــــــــ
متشکرم !

خورشیدک چادر شب به سر کشید نیازی نداشت برای .....
خورشیدک اگر حرفی زد دلش گرفته بود از انها که چون چادر شب را باورندارند ان را زیر پاهایشان له می کنند!
او چادر شب به سر کشید نه نیازی به تحسین دارد نه تمجید او می داند وخدای خودش
باشد که پوشش را پروردگارش بپسندد!

مهدی پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 22:55

با ادبیات زیر مخالفم!
«واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى سیاهى چادرم، دل مردهایى که چشمشان به دنبال خوش‏رنگ‏ترین زن‏هاست را مى‏زند. نمى‏دانید چقدر لذت‏بخش است وقتى وارد مغازه‏اى مى‏شوم و مى‏پرسم: آقا! اینا قیمتش چنده؟ و فروشنده جوابم را نمى‏دهد؛ دوباره مى‏پرسم: آقا! اینا چنده؟ فروشنده که محو موهاى مش‏کرده زن دیگرى است و حالش دگرگون است، من را اصلاً نمى‏بیند. باز هم سؤالم بى‏جواب مى‏ماند و من، خوشحال، از مغازه بیرون مى‏آیم. نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى مردهایى که به خیابان مى‏آیند تا لذت ببرند، ذره‏اى به تو محل نمى‏گذارند. نمى‏دانید؛»
-----------------------
مطمئن باشید خود اون مردها هم شاید محو شخصیت والای یک زن چادری میشند.
مطمئن باشید سولات شما بی جواب نمیمونه. الان تو جامعه ما از طرف عموم مردم، خوشبختانه به زنهای چادری بیشتر توجه میشه و برای اونها ارزش بیشتری قائلند.
شما، به مردهایی که بیرون می آیند تا لذت ببرند، محل نمیگذارید نه اونها به شما!
-------------------------
اگر چه میدونم منظور نویسنده از این جملات چیه و همونهاییه که من گفتم، ولی با این ادبیات مخالفم. حس خوبی بهم نداد. اگر چه حجاب برای رضای خداست ولی اگر فقط مادی هم به فلسفه حجاب نگاه کنیم باز هم آنقدر محسنات دارد که بخوایم بهش عمل کنیم. باز هم تاکید میکنم که منظور نویسنده همین بوده، ولی طرز بیانش شاید زیبا نبوده.
ممنون. موفق باشید.

من هم موافقم ادبیاتش زیاد خوب نبود اما همه ما میدانم منظورش چه بوده است!

ک پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 23:19

برای نویسنده متن بخاطر شخصیت والاشون

و یخاطر نظر بالایی

ممنون!

(-: پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 23:30

حجاب عالیه
ولی بعضی حرمت این حجاب رو نگه نمیدارن
باید دیده باشین که برخی اونقدر ضورتشون رو میپوشونن که به اصطلاح بینیشون فقط معلومه همون قدر که بد حجابی بد هستش کار اونها بدتره .. مثل این میمونه که یکی به خاطر پاداش اخرویش نماز 4 رکعتیش رو بکنه 5 تا و حتی این جور پوشش(بینی معلومی) ضررش چند برار بد حجابیه. فردی که از بیرون این جامعه رو نگاه میکنه و این تن پوش سیاه رو میبینه از این دین مردم زده میشه. امیدوارم منظورم رو خوب رسونده باشم و باعث تلخی مزاج دوستی نشده باشم

بله در هرکاری افراط وتفریط هست به امید انکه حجاب من فقط در پوشش من نباشد!

حسین محمدی نصرآبادی پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 23:46 http://www.kntu.blogsky.com/?postid=6969

احسنت بر شما و عقاید شما و نویسنده ی متن.
چند دقیقه ای نبود که مطلبی اشتباه و دروغ از حجاب خوانده بودم و عصبانی ام کرده بود.
خیلی شاد شدم وقتی که دیدم بزرگ زنان و بنده های خدایی هستند که هنوز فطرت خود را به زمانه آلوده نکرده اتد و گوهر خویش را در صدفی از طلا نگهداری می کنند.
به نظر من یکی از برترین مخلوقات خدا ، زن و وجود زن است که مرد را حمایت و دین او را کامل می کند، خوشحالم که هنوز گوهرشناس هایی هستند که گول بازار سهام دنیا نخورده اند و خویشتن داری می کنند.
درود خدا و فرشتگان بر بندگان خالص و صالح خدا
پاینده و پیروز ، موفق و سربلند باشید.
8->

ممنون!

حوریه جعفری-کامپیوتر جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 00:02

مشکل از جایی شروع میشود که مقصد را فراموش میکنیم و به راه مینگریم! امام را فراموش میکنیم و ضریح را مقدس میدانیم ، مهر را می بوسیم ولی فراموش میکنیم برای چه کسی سجده میکنیم ، تسبیح را مقدس میدانیم ولی از یاد میبریم بدون تسبیح هم میشود ذکر خدا گفت و از خدا یادکرد!

چادر پوشش است حجاب نیست!! و اگر اینگونه باشد پس هیچ کدام از زنان و دختران مسلمانی که در کشورهای دیگر ( اندونزی ، مالزی ، لبنان ، ...) چادر ندارند ، حجاب ندارند!!

**********
آقا یا خانم (-: فکر کنم منظور شما افراط باشد! چیزی که زیاد در دین ما نهی شده همین افراط و تفریط است!( یاداوری داستان حضرت محمد و مردی که خانواده خود و کارش را رها کرده بود و برای عبادت به کوه رفته بود)
اسلام دین تعادل است!


کسی نگفت چادر برتر است یا غیره!
افراط وتفریطی نمی بینم او حقیقت رو گفت اگر بگوییم این حقیقت نیست چشم هایمون رو بستیم او حرف دلش را زده است تحسینش می کنم!

مهدی جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 00:36

پوشش حجاب نیست، ولی برای حجاب، پوشش شرط لازم است و البته ناکافی.
-----------------------
نوع پوشش علاوه بر حدودی که در شرع معین شده (پوشاندن همه اعضا به جز گردی صورت و دستها تا مچ، پوشاندن برجستگیهای بدن، عدم جلب توجه ) بستگی به مکان و زمان نیز دارد. خانمی در پاریس از امام خمینی (ره) سوال کردند که آیا مانتو و روسری البته با رعایت حدود، حجاب محسوب میشود یا نه؟ ایشون در پاسخ میفرمایند که در اینجا (پاریس) بله ولی در ایران حجاب، چادر است! اینو شخص مورد اطمینانی که خودشون در حضور امام بودند برای من نقل کردند. بنابراین حجاب کشورهای دیگه ممکنه کمی فرق داشته باشه(البته با رعایت کامل حدود). که این بستگی به شرایط و فرهنگ و دید اونا داره. در ضمن خیلی از همون خانمهای لبنانی و .... مثل خیلی از خانمها تو ایران، متاسفانه حجاب مناسبی ندارند و پوشش اونا نباید برای ما ملاک قرار گیرد. و البته خیلیهاشون هم چادری هستند و حتی پوشیده تر از خانمهای ایرانی. ملاک ما باید فقه شیعه باشد که منبع آن هم فقهای شیعه هستند. میتونید به رساله توضیح المسائل مراجعه کنید.
مانتو میتونه حجاب باشه ولی مانتویی که کاملا برجستگیهای بدن رو بپوشونه. که تقریبا میشه گفت همچین مانتویی الان تو هیچ مغازه ای پیدا نمیشه! اگر هم پیدا بشه چون چادر به مراتب از مانتوی گشاد قشنگتره، احتمالا خانمها ترجیح میدن چادر سر کنند تا مانتوی گشاد!

من هم با نظر حوریه موافقم! چادر می تواند یکی از پوشش های برتر باشد! اما می توان حجاب های برتر را در پوشش های دیگر هم جستجو کرد!

همون بالایی جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 00:54

ببخشید منظورم از پاریس، فرانسه (نوفل لوشاتو) بود!

لیلا مستعانی جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 02:12

ممنونم سپیده جون از این پاسخ قشنگت بااینکه شما رو ندیده ام و نمی شناسم از صمیم قلب دوستت دارم و موفقیتتت را از خدا خواستارم

ممنون!
شما هم موفق باشید!

نیره جعفری جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 12:31

خیلی قشنگ بود.
چادر حجاب نیست پوشش است!!!
واقعا درسته
موافقم

مرسی از تائیدت!

صابره جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 22:20

چادر تنها پناهگاهه امن و سقف محکمیه که بدون منت مواظبته
با اینکه شما را دیدهام و میشناسم از صمیم قلب دوستتون دارم(جدی نگیر)

۱- یه بار حرف درست زده باشی همین دفعه است!
٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
۲- چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد