KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

گریه ( مرد که گریه نمی کنه )

گریه نمی کنم نه اینکه سنگم 

گریه غرورم رو به هم می زنه 

 

مرد برای هضم دلتنگی هاش 

گریه نمی کنه قدم می زنه 

گریه نمی کنم نه اینکه خوبم 

نه اینکه دردی نیست نه اینکه شادم 

یه اتفاقه نصفه نیمه ام که 

یهو میون زندگی افتادم 

یه ماجرای تلخ ناگزیرم 

یه کهکشونم ولی بی ستاره 

یه قهوه که هر چی شکر بریزی 

بازم همون تلخی ناب رو داره 

اگه یکی باشه منو بفهمه 

براش غرورمو بهم می زنم 

گریه که سهله زیر چتر شونه اش 

تا آخر دنیا قدم می زنم 

 

 

شاعر : حامد عسگری 

خواننده : احسان خواجه امیری 

آلبوم  فصل تازه 

 

دانلود آهنگ  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
جویا چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 18:24 http://toooska.blogfa.com

بسیار زیبا مثل همیشه....ولی مردم گاهی واقعا نیاز به گریه داره....چون مرد بتن که نیستممنون داش وحید

عزیزم دیدی که آخر شعر گفته غرورم رو واسه اون یه نفر به هم می ریزم

خواهش می کنم - ممنون که خوندی

ف چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 18:27

نمی شه آهنگش رو دانلود کرد.

میشه خودم امتحان کردم - چند تا از بچه ها هم دانلود کردن

محمد رشیدی - فناوری اطلاعات چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 19:26 http://www.ksna.ir

فوق العااااااااااااااااااااااااادست!

ممنونم ازت.

خواهش می کنم - ممنون از شاعر و خواننده اش باشید که چنین اثر زببایی رو خلق کردند

صابره چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 19:51

خیلی شعر قشنگی داشت اما چرا فقط میشد گوش داد؟دانلودش کجاست؟

اگه با مدیا پلیر گوش دادی - گزینه فایل و save media as رو انتخاب کن میشه ذخیره اش کرد

رضا چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 20:18 http://www.arsenal.ir

خیلی ممنون

سپیده -ریاضی چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 20:33

گریه یکی از نعمت هایی است که خداوند به انسان داده است!(سریال امیلی در نیومون)

شقایق پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 11:20

زیبا یود.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد