KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ماهواره امید ^ تٌستر امید ^ اس ام اس امید ^ و ...

و در ادامه خبر ها بشنوید از ...

.: ماهواره امید :.

امکان رصد ماهواره( امید ) برای همگان از طریق شبکه جهانی اینترنت وجود دارد.
کاربران اینترنت می توانند با مراجه به ادرس اینترنتی http://www.n2yo.com/?s=33506 بصورت زنده مسیر حرکت ماهواره را مشاهده کنند .
بر این اساس امکان مشاهده همه پارامترهای مربوط به سرعت - طول و عرض جغرافیایی و …. که بصورت لحطه یی در حال تغییر است وجود دارد.


حالا در ایران چه می گذرد :


اولین پیام ماهواره امید:

زمین گرداست!


در پی پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید و دستیابی ایران به تکنولوژی فضایی ، نام کهکشان راه شیری به شیخ فضل الله نوری تغییر کرد.


از ماهواره امید:
به ناهید و زهره تذکراکید داده شده حجاب خودرارعایت نمایندوازخودنمایی درجمع سایرسیارات خودداری نمایند.

در پی قوت گرفتن شایعه جا ماندن جوراب در ماهواره امید، سازمان محیط زیست آدم فضایی ها اعلام کرد تا اطلاع ثانوی از سفر به اطراف زمین بدون ماسک خودداری کنند.


خبر فوری: ماهواره امید پس از جلسه خواستگاری از ناهید گفت : به دلیل توقعات بالای ناهید و مشکل مسکن اینجانب از خیر ناهید گذشتم و به سراغ زهره خواهم رفت!!!


خبر عشقی از ماهواره امید: من عاشق زهره شدم !


و آخرین پیام:

یه دونه کارت شارژ ۵۰۰۰تومانی ایرانسل بفرستید تا بازم پیام بدم !!!

نظرات 13 + ارسال نظر
ف چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 18:20

ایستگاه شماره 1 هدایتگر ماهواره امید: امید رسما از زهره خواستگاری کرد شنیده ها حکایت از خودکشی ناهید دارد.

ممنون از اطلاع رسانی
ماهواره عشقی.....

۱۱۸۱۱ چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 20:04

باعث تاسفه

خودشونم میدونن ولی حق مسلم ماست....

آرمین همدمی - انصرافی چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 20:37

دوست من کارت شاید بتونه خیلی ها رو بخندونه ولی به نظر من میشه به جای کوبوندن خودمون و به مسخره گرفتن همه چیز دست به دست هم بدیم و باعث بهتر شدن اوضاع بشیم هر چند که همین ماهواره امید خیلی خیلی پیشرفت خوبیه که من یکی رو به عنوان یه ایرانی از ته قلب خوشحال کرد.
و اصلا هم دوست ندارم ببینم که کسی داره پیشرفت های ملیم رو مسخره میکنه.
شاید بگی جو گیر شدم اما مهم نیست. هر طور میخوای فکر کن من اصلا از این کارت خوشم نیومد.
حداقل اصلا تو این وبلاگ با عنوان خواجه نصیر الدین طوسی و با اون عکس اون بالای وبلاگ اصلا توقع یه همچین حرکتی رو نداشتم.

دست به دست هم میتونیم بدیم ولی اوضاع بهتر شدن به چیزای دیگه ربط داره شما یا دچار مالیخولیا شدی یا باور کردی که خبریه نه دادش ما هیچی نیستیم باور نکن
من از پیشرفت بدم نمیاد ولی اول از همه نمی تونم برای اینکه بگم ما پیشرفت کردیم خودم و یه ملتو گول بزنم

بهتر فکر کن....

سپیده -ریاضی چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 20:38

از بیکاریه زیاده!

بله خب اونم هست....

محمد علی رودسرابی-برق چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 20:50

اولین پیام رسیده از ماهواره امید: زهمین گرد است.
دومین از ماهواره امید: خورشید بدور زمین میچرخد
سومین پیام گزارش شده از امید: ..... در ماه نیست
چهارمین خبر از ماهواره امید من خسته شدم دارم بر میگردم
پنجمین پیام از ماهواره امید دریافت شد: من باید اینجا چیکار کنم؟
ششمین پیام از ماهواره امید مخابره شد یه دونه کارت شارژ 2000 تومنی ایرانسل بفرستید تا بازم پیام بدم.!
هفتمین پیام مخابره شده از ماهواره امید: مقداری آب بر روی کره زمین مشاهده میشود، احتمال وجود حیات است
هشتمین پیام ماهواره امید به زمین: بنزینم تموم شده کارت سوخت بفرستید
نهمین پیام ماهواره امید: جون مادرتون اینقدر مسخرم نکنید
دهمین پیام ماهواره امید : دارم سقوط میکنم، زیر پامو خالی کنین
یازدهمین پیام مخابره شده از ماهواره امید: من از این بالا روی اسرائیل تف کردم!
دوازدهمین پیام ماهواره امید، بازی ایران و کره یک یک شد.
سیزدهمین پیغام رسیده از موشک امید : هیچ چیز قابل مشاهده نیست !!!!! به دلیل نور زیادی که از مرقد امام می آید کور شدیم
.
.
هجدهمین خبر رسیده از ماهواره امید: اینجا تاریکه من میترسم

به علت قرار گرفتن امید درفضا, به ناهید و زهره هشدار داده شد حجاب خود را رعایت کنند

ماهواره امید به علت لایی کشی بین ماهواره ها ، سرعت غیر مجاز و مسافر کشی بازداشت شد.

در پی پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید و دستیابی ایران به تکنولوژی فضایی ، نام کهکشان راه شیری به بزرگراه شیخ فضل الله نوری تغییر یافت

ماهواره امید از کشف یک امامزاده بین زحل و مریخ خبر داد

پس از قرار گرفتن امید در فضا به ناهید و زهره اخطار داده شد حجاب خود را رعایت کنند

لحظاتی قبل ماهواره امید از ارتباط نا مشروع بین بهرام و زهره خبر داد

ماهواره امید از کشف یک امامزاده بین زحل و مریخ خبر داد
بنا بر خبر پرتاب ماهواره ی امید، نیروی انتظامی اعلام کرد: بزودی برای کنترل روابط میان امید و زهره یک فروند سفینه ی گشت ارشاد به فضا خواهیم فرستاد

ممنون
پرچمو بردی بالا
خیلی باحال بود....

رزا صنایع چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 21:23

من مخالف نظر آقای همدمی ام .گیرم که ایران ۱۰۰ تا دیگه هم امید فرستاد خوب چی شد؟غیر از اینه که همه اینها کارای سیاسی هستن نه علمی!ضمنا از برو بچه های دانشمند داخل ایران که استفاده نشده.چی آقا جون به من و شما می رسه ؟جز اینه که همه تو سرمون فکر فرار از این دیارو داریم؟؟؟؟

دقیقا چون تلویزین میگه ما هم چشممونو رو تمام حقایق ببندیمو توهم بزنیم که ما فلان کردیم یا با یک خیزش علم رو از اسارت در آوردیمو ...
تحریم ها به نفع ما شدو......

رزا چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 21:24

آخرین خبر اینکه ماهواره امید از مدار خارج شد و در فضا به دور زهره چرخید در حالی که می گفت جوووووون

خیلی بانمک بود
ممنون

امیر پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 09:42

اینو جهت اطلاع دوستان باید بگم که ایران ماهواره ی امید رو با کمک روسیه ساخت و به فضا پرتاب کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تعجب کردید . نه؟
ولی هیچ اسمی از روسیه به میون نیومد

این کاملا مشخصه
ولی دیدین عینه تٌستره...

حسن فیزیک سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 15:09

حرفهای خنده داری می زنید

با نمکیم دیگه....

آرمین همدمی چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 13:12


شاید
...

چی؟ بلههه؟!

دوست شما دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 14:30

اگر سعی کنید در ارتباط با ماهواره امید بیشتر به نکات علمی ان بپردازید بهتر است تا بیشتر به مسائل حاشیه ان از شما که دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر هستید توقع رعایت نزاکت بیشتر و دقت در املاء کلمات هستیم ضمنا بکارگیری الفاظی مانند داداش و ..... نیز در شان شما نیست. دوست دارم.

آیژی شما در سیستم ذخیره و شما شناسایی شدید لطفا با نام خودتان نظر بدهید

دوست شما جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 04:21

از اینکه شمارا ناراحت کردم پوزش میخواهم ولی آبزی هم نیستم

م.ف سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 20:06

واقعا جای تاسفه . تا کی می خوایم با مسخره کردن همدیگه جلوی پیشرفتمونو بگیریم؟ به نظر من که اصلا خنده دار نبود .بیش تر حالم بد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد