KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اردوی کوهنوردی برای آقا پسرا(کلکچال)

سلام به همه دوستان  

شروع شدن ترم جدید رو به همه همکلاسی های عزیزم تبریک میگم.  

طی تماسی که با مسئولین محترم تربیت بدنی دانشگاه داشتم ، تربیت بدنی دانشگاه قرار است روز جمعه 2/12/87 اردوی کوهنوردی ویژه آقایان برگزار کند که با نظر مساعد آقای راهپیما قرار شد دانشجویان الکترونیکی هم در این اردو حضور داشته باشند. 

 

دوستانی که مایل به شرکت در این اردو کوهنوردی هستند تا ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مهلت دارند مشخصات کامل خود را در قسمت نظرات درج کنند تا امکانات و لوازم پذیرایشان از سوی تربیت بدنی مهیا شود .    

مکان تجمع : دانشکده علوم راس ساعت 6:45 صبح روز جمعه 2/12/87

 

جهت گرفتن اطلاعات بیشتر میتوانید با این شماره تماس بگیرین : 09355063355  

موفق و پیروز و شاد باشید.

نظرات 11 + ارسال نظر
- چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 16:29

اردوی غیر مختلط نیمیایم نمی خوایم

شقایق چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 17:03

واقعا متاسفم که دخترهارو نمی خواهید ببرید!


چرا تبعیض قائل می شوید؟

میلاد چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 17:39

یه نکته ای رو خدمتون عارض بشم

اگه خاطرتون باشه آبان سال جاری هم این اردو رو برا پسرا گذاشتن ولی دهنمون(بی ادبیه) شد من که دیگه از این اردوها نمیام

تازه ۹۵ درصد پسرا هم خوابگاهی بودن

صادق عباسی چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 19:14

بنده که میام!

پویا ضیائی کندری هم میاد!

فرقی هم نداره وجود دخترا باشن یا نباشن!!

با آرزوی توفیق روزافزون برای دخترانی که با ما نمیان!

لطف می‌کنن

رضا چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 20:16

شقایق چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 20:32

بله! واقعا خدارا شکر چون که چند ماه پیش یکی از دوستان اردوی کوه مختص دختران گذاشته بودند و پسران به قصد تلافی.......

حالا هم افرادی مثل آقای عباسی که این قدر اظهار شادمانی می کنند باید ضمن اطلاعشون عرض کنم که منظور من این نبود که با پسران () تشریف ببیرم بلکه جداگانه لطف می کردند برای دختران هم برنامه می گذاشتند.

وحید احمدپور چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 21:13

با سلام

خانم شقایق این اردو از طرف خود دانشگاه برنامه ریزی شده - اگر برنامه ریزیش با انجمن ورزش بود حتما برای خانم ها هم برنامه ریزی می شد .

از طرفی قابل توجه دوستان
یا چنان نمای که هستی یا چنان باش که می نمایی - مرد که گریه نمی کنه قدم میزنه
(تبلیغات پست جدیدمه )
حسن جان ممنون - اگر خدا بخواهد - بتونم در خدمت شما باشم اگر نه باید ببخشی



میشه زنگ بزنیم فوت کنیم ؟

حسن نوروزی چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 21:37

بازم به همه دوستان عزیز سلام عرض میکنم

دیروز بود که از دفتر تربیت بدنی دانشگاه با من تماس گرفته شد و به اطلاع من رساندن که این اردو قرار است برگزار بشود اگر خواستید می توانید شما به همراه اعضای فعال انجمنتان در این اردو شرکت کنین ، از آنجایی که دوست داشتم دوستان عزیز همکلاسی من از این موقعیت پیش آمده همانند دانشجویان روزانه به بهترین وجه استفاده کنند که حقشان هم هست به خودم واجب دونستم که به اطلاع دوستان عزیز همکلاسی برسانم تا اگر دوست داشتند شرکت کنند .

حال نیز هر کدام از دوستان که اعلام آمادگی کنن من فردا اسمشون رو به اطلاع دفر تربیت بدنی دانشگاه می رسانم و امیدوارم این اردو به همشون خوش بگذرد.


و برای خانمها هم اگر برگزار بشود و به من هم اطلاع بدهند من حتما به همکلاسی های محترم خانم اطلاع خواهم داد تا در این اردو شرکت کنند ولی این اردو فقط برای آقایون تدارک دیده شده است .


با امید موفقیت برای همه دوستان عزیز همکلاسی

ف چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 21:45

گفتش مشخصاتتون رو بزنید اینجا نه کتک کاری کنید

ر چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 22:24

مجتبی بیاد منم میاد

مجتبی معصوم پور چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 22:45

چه حیف من اون روز تا ۱۲ شب سر کارم جای ما رو هم خالی نکنید پر کنید برف بازی خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد