KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

در نبود شانهایت هرکسی رسیدم تکیه کردم

سکوتم را به باران هدیه کردم//،

  

         تمام زندگی را گریه کردم//

  

       ، نبودی در فراق شانه هایت//

  

      به هرکسی رسیدم تکیه کردم


گفتم تو شیرین منی گفتی تو فرهادی مگر؟ 

 

 

گفتم خرابت میشوم گفتی تو ابادی مگر؟

  

 گفتم ندادی دل به من گفتی تو جان دادی مگر؟

  

 گفتم ز کویت میروم گفتی تو آزادی مگر؟

 

 گفتم فراموشم نکن گفتی تو در یادی مگر؟

  

 گفتم خاموشم سالها  

 سالها گفتی تو فریادی مگر؟ 

 

گفتم که بربادم مده گفتی نبر بادی مگر؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پس سخن کوتاه کرد گفت

 

ان دل که بوود زه عشق خالی 

 

سیلاب غمش برد حالی


نظرات 3 + ارسال نظر
دریا آرام سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 20:47

بسیار زیبا بود!

تبارک الله به این همه ذوق شعری!

هوا فضا چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 16:13

سلام
خوبی شما
شعر زیبا و ساده ای گفتی مخصوصا بیت دومش عالی بود
فقط مصرع آخر از بحر خارج شدی و هر چی فکر کردم نشد که پیشنهادی برای اصلاحش بدم
به هر حال عالی بود

gharibeh چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 23:21

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد