KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در همکلاسی....

    همه ی آنچه در همکلاسی منتشر می شود مورد رضایت ما نیست!

این ثمره ی آزادی است!


    برخی دوستان از اضافه شدن بندهایی به قوانین برای به بند کشیدن متن ها و نویسنده ها سخن می گویند....

    اما مدیریت بر محتوای متون از طریق اعمال فشار قوانین درست مانند آن است که بخواهیم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در همکلاسی اجرا کنیم، نتیجه ی این طرح ظاهرسازی در همکلاسی و فراموش کردن باطن و حقیقت های موجود است، حال آنکه وظیفه ی یک رسانه انعکاس واقعیت هاست، گاهی باید واقعیت تلخی باشد که ما را به فکر بیاندازد...


    باید به گونه ای بهتر به ارتقاء سطح همکلاسی پرداخت، به روشی که ارتقاء همکلاسی انعکاسی از ارتقاء نویسندگان همکلاسی باشد نه آنکه پرده ای باشد روی واقعیت ِ آنچه در ذهن ها می گذرد!


    اگر مخالف با متن یا متونی هستیم در قسمت نظرات، نظر خود را با حفظ شان اعلام کنیم، همانطور که نویسنده برای انتشار متن خود را آزاد دیده ما نیز باید آزادانه نظر بدهیم، احساس جرئت و آزادی در هنگام نظر دادن برای متون، نیمی از مشکل را حل می کند و توجه ِ نویسنده به نظرات نیم دیگر را!


    البته اگر نویسنده احساس می کند اعتراض و یا انتقاد وارد آمده بر متن به جا نیست، نباید جرئت خویش را در انتشار متون مشابه از دست بدهد، نویسنده باید مطابق با افکار خویش متن منتشر کند و سایرین نباید توقع داشته باشند که همه مثل آنها فکر کنند!


    اگر کسی فکر می کند که همکلاسی و همکلاسیهایش دارند مسیر را اشتباه می روند نباید توقع داشته باشد قوانین طبق عقاید او ویرایش شوند بلکه باید با اظهار نظر واقعی برای متن ها وارد گفتگو شود و اگر تمایلی به اظهار نظر نداشته یا اظهار نظر را موثر نمی داند، قلم به دست گرفته و آنچه فکر می کند صحیح است را با انتشار متن های مورد علاقه اش به زبان آورد!


    باید باور کنیم که دیگران نه میل و سلیقه ی ما را می دانند و نه لزومی دارد که برای احترام به سلیقه ی ما سلیقه ی خود را مخفی نمایند، هرکس باید خودش باشد، تنها کسی که سلیقه ی ما را به خوبی می شناسد و می تواند متن های مورد نظرمان را منتشر نماید، خود ِ ما هستیم، بهتر آن است که آنچه از دیگران توقع داریم منتشر کنند، خودمان منتشر کنیم!


نظرات 6 + ارسال نظر
محمد رشیدی - فناوری اطلاعات سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 09:17 http://www.ksna.ir

موافقم. سخن حق است و بس!


درود. موفق باشید

رویا IT سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 09:34

<نویسنده باید مطابق با افکار خویش متن منتشر کند...>

مصطفی کاظمی- نرم افزار86 سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 09:46

"سایرین نباید توقع داشته باشند که همه مثل آنها فکر کنند!"

وقتی همه ما یک جور فکر می کنیم، در واقع هیچ یک از ما فکر نمی کنیم!


حوریه جعفری-کامپیوتر سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 10:48

"نه آنکه پرده ای باشد روی واقعیت ِ آنچه در ذهن ها می گذرد!"

"اگر کسی فکر می کند که همکلاسی و همکلاسیهایش دارند مسیر را اشتباه می روند نباید توقع داشته باشد قوانین طبق عقاید او ویرایش شوند بلکه باید با اظهار نظر واقعی برای متن ها وارد گفتگو شود"

فکر کنم معنی آزادی بیان همین باشد! این که هر کسی با هر عقیده و تفکری حق اظهار نظر داشته باشد!! اگر به دنبال جامعه ای آزاد هستیم باید از همین جا شروع کنیم! همکلاسی هم جامعه کوچک ماست.

(هرکس باید "خودش "باشد!!!)

شفیعی سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 11:43

چیزی که مهتر از استاندارد کردن هم کلاسی است شناخت این استانداردهاست.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 17:03

این ستاره آبیا خیلی زشت کرده همکلاسی رو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد