KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

رسالت درد

... 

 

 

 

رسالت درد را یک تهوع عجیب به من رساند ... 

 وقتی که جایی برای انباشت بیراهه ها نبود در معده ی فکر !

بالا خواهم آورد. خودم را. از پس قاف. قاف آخرعشق یا قاف اول قهر.

حکمش به دست اندیشه هایت است در پستوی ذهن ...  

بیراهه ها را با تو آمدیم ، حالا با ما کمی  راه  بیا عزیز !  

Image and video hosting by TinyPic

نظرات 6 + ارسال نظر
فرزان بالکانی سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 05:05

بیدارم و هشیار ، راه می روم و راه می برم ...

حمید توکلی، فناوری اطلاعات سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 07:21 http://wWw.knToosi.cOm

می آیند، می آیند!

رویا IT سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 09:56

گفتم بیایید، نیامدند!
حال خودم می روم، شاید با دیدن راه ٍ رفته ام به طی کردنش ترغیب شوند...

عاطفه شفیعی سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 10:10

نشانی.

کیارش سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 10:52

خیلی دور از تو یعنی نزدیک
نزدیک به من
و من دارم می روم پیش تو___...
مدام سوال می کنم شب پره را چه گناه که روز کور است !!

چلکولک سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 20:45

نشد دیگه
موضعت رو مشخص کن
یا رومیه روم یا زنگیه زنگ
یا شایدم چلکه چلک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد