KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانلود آهنگ محسن نامجو


قد هزارتا پنجرهبا تنهای اواز می خونم 

دارم باکی حرف می زنم؟

نمی دونم      نمی دونم  

این روزا دنیا واسه من از خونمون کوچیکتره  


         دانلود آهنگ محسن نامجو ادامه مطلب




دل تنگ می شمو   

      همراه دل تنهای میرم   

                     داغ دلم تازه میشه 

 زمزمه های خوندنم  

        دق دقه های موندنم 

                          با تو هم اندازه میشه  

  قد هزارتا پنجرهبا تنهای اواز می خونم 

      دارم باکی حرف می زنم؟ 

 نمی دونم      نمی دونم  

این روزا دنیا واسه من از خونمون کوچیکتره 

  کاش می تونستم  بخونم 

                              قد هزازتا پنجره 

  (  طلوع من 

                طلوع من  

           وقتی غروب سر یرنه موقع رفتنه منه)۲  

 

  حلا که دل تنگی داره رفیق تنهایم میشه  

                   کوچه ها نارفبق شدن 

                             حلا  که هی میخوام شب و روز دروغ بگن  

                     ساعت ها دقیق شدن  

(  طلوع من 

          طلوع من  

   وقتی غروب سر یرنه موقع رفتنه منه)۲  

  

 دانلود آهنگ محسن نام جو

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ع.ب سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 01:10 http://301040.blogsky.com

ino dozdidin!!! man tooye ye webloge dige ham didamesh. ay ay ay

کیارش سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 01:45

نامحو کیه مهندس !!
اصلا این آهنگ با لیریکش مال قمیشی ائه !!

حمید توکلی، فناوری اطلاعات سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 09:12 http://wWw.knToosi.cOm

قمیشی کیه مهندس !!

داریوش سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 17:38

قمیشی سالاره مهندس

HosseinBagheri چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 13:48

salar kie mohandes?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد