KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چند پیشنهاد و نکته ی مهم برای تعیین واحد در ترم جدید.

سلام علیکم:


همان طور که می دانیم سه شنبه و چهارشنبه ( ۲۹ و ۳۰ بهمن ) تعیین واحد سه رشته ی آی تی، کامپیوتر و صنایع می باشد و طبق قولی که به دوستان دادم در این پست یک سری نکات که چیزی جز تجربه نیست را بیان می کنم .

از شما دوستان هم دوره خودم خواهش دارم کاستی های آن را در قسمت نطرات جبران کرده و به تعیین واحد هرچه بهتر یکدیگر کمک کنیم.

کلا توجه کنید که تا ترم سه شما شروع نشود دروس سه رشته تقریبا یکی است!

این مطالب فقط پیشنهاد می باشد و می توانید به دلخوه از آنها استفاده کنید.


1) دوستانی که به سلامتی تمامی دروس ترم یک را پاس کرده اند توجه کنند که ...


1) دوستانی که به سلامتی تمامی دروس ترم یک را پاس کرده اند توجه کنند که دروس ریاضی دو و فیزیک دو سنگین هستند و اگر می خواهند این دو را بردارند باید چندبرابر ریاضی یک و فیزیک یک و به صورت ممتد از اول ترم روی آن وقت بگذارند تا بتوانند با نمره ی مطلوب درس را بگذراند.

توجه:ترم گذشته، آقای افشار با کمک چند از دوستان زحمت تهیه سی دی محتوی دروس ریاضی یک و دو، فیزیک یک و دو و چند درس دیگه را کشیده اند، در صورت امکان برای در اختیار گذاشتن اطلاع رسنای خواهیم کرد.


2) پیشنهاد می شود رشته های آی تی و کام در ترم دو برنامه نویسی را برداشته و به خوبی کار کنند، چرا که هم درسی شیرین است و هم در صورت تلاش حتی می توان نمره ی 20 از آن گرفت.

3) مهندسان آی تی هم درس مبانی فناوری اطلاعات را انتخاب کنند و خوب بخوانند و پروژه های طول ترم را انجام دهند می توانند به نمره ی بالایی از آن امید داشته باشند، درس آسانی است.


4) فکر کنم بچه های صنایع هم درس اقتصاد یک و شیمی می توانند بردارند.


5) سعی کنید در ترم دوم بیش از دو درس عمومی بر ندارید، حتی پیشنهاد می شود یک درس برداشته شود، علت : فکر ترم های بالاتر که دروس تخصصی دارید و سخت هستند هم باشید، تا برای کمک به معدل دروس عمومی زود تمام نشوند.


6) درس زیاضی دو و فیزیک دو چندان پیش نیاز درس مهمی نیستند، سعی شود تا اخر ترم سه گذرانده شود. عجله نکنید.

توجه: می توانید پیش نیازهای دروس را در **این راهنما چک کنید.


7) دوستان رشته ی کامپیوتر و صنایع توجه کنند که درس آمار توسط استاد هاشمی پرست برای شما ارائه می شود و درس و امتحان سختی دارد، برای ترم دو پیشنهاد نمی شود.


8) درس زبان تخصصی هم درس آسانی نبوده و با آگاهی آن را بردارید. (ترم های بعدی هم می توان برداشت)


9) در انتخاب واحد توجه کنید که بر اساس اولویت، ترم ورود، معدل، انتخاب مقدماتی و ... بوده و حتما سر ساعتی که سایت اجازه به انتخاب واحد به شما می دهد وارد آن بشوید، چرا که زود واحدها تمام شده و نمی توانید واحد های دلخواه را انتخاب کنید.

توجه: شخصا در روز انتخاب واحد سعی می کنم بصورت انلاین مشکلات انتخاب واحد را پاسخ گویی کنم. ( در حد توان)

پیشنهاد: می کنم سوالات را افلاین بپرسید تا به ترتیب اما با سرعت بیشتر به آ«ها پاسخ دهم.

**از این طریق.

10) در انتخاب واحد حداقل ممکن 12 و حداکثر 20 تا است، در صورتی که مشروط شده باشید حداکثر واحدها می تواند 14 تا باشد.

نکته: در انتخاب واحد فقط اعمال تغییرات لازم است و لازم نیست ثبت نهایی کنید.


ادامه دارد...


منبع

.................


پاسخ گویی آفلاین

پاسخ گویی آفلاین به سوالات


....................

*وضعیت اینجانب در یاهو مسنجر*


.




نظرات 14 + ارسال نظر
شقایق دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 15:54

ممنون از اطلاع رسانیتون!

خواهش میکنم.
انشاءالله اداه پیدا می کند و مفید باشه.

رضا دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 15:58 http://www.arsenal.ir

خیلی ممنون آقا حسین گل

خواهش می کنم.
موفق باشید.

خیلی ممنون آقا حسین گل

گلی از خودتونه
:">
D:

حوریه جعفری-کامپیوتر دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 16:09

ممنون!!

واقعا مفید بود!!

خواهش میکنم.
خدا رو شکر

دانیال دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 16:46

برای ما که همه نمرمونو اعلام نکردن چی؟

مثلا فیزیک۱ من ۵/۹ شدم اعتراض زدم. اگه ۱۰ شدم بعد تو انتخاب واحد فردا فیزیک ۱ رو انتخاب کنم اونجوری که میپیچه به قضیه!

یا نمره زبان رو اعلام نکردن چی کار کنیم؟

ممنون

خوب باید بگم که این چیزا اینجا عادیه متاسفانه
حذف و اضافه که دو سه هفته ی دیگه است برای رفع همین مشکل هاست ُ مثلا شما فیزیک رو انتخاب کن و با نظر خودتون (اگر میدونید زبان قبول می شید) زبان رو انتخاب نکنید.
تیو حذف و اضفافه میشه یکی دوتا درس جابجا کرد.

[ بدون نام ] دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 17:20

تورو خدا دعا کنید من این ترم مشروط نشوم
خواهش میکنم

چشم

محمد حسین باقری دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 17:57

خیلی ممنون آقا حسین گل

D:

مسعود افشار دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 19:21

خیلی ممنون آقا حسین گل البته از نوع ...

خواهش میکنم
(:/

رویا دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 19:36

ممنون

نوش جان ، شما که هم دوره خودمون هستید که :-"

سمانه یوسفی دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 22:39

سلام اقای نصر ابادی
خیلی ممنون

علیکم السلام
خواهش میکنم

م.ر سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 01:43

ممنون

خواهش میکنم

مرجان شهریارپور IT سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 10:12

ممنون

خواهش میکنم D:

کمک سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 14:03

من برای انتخاب واحد ۲و۳ بار وارد گلستان قسمت ثبت نام شدم و نصفه کاره اومدم از سایت بیرون ( البته سیستم هنگ کرد ُ به من چه )‌
حالا وقتی می خوام برم داخل قسمت ثبت نام میگه:
کد22 : بیش از تعداد مجاز نمی توانید از این امکان استفاده کنید.
چه کنم عزیز جون؟

OH
با یه مرور گر دیگه امتحان کنید
یا صبر کنید یه چند دقیقه دیگه یا یکی دو ساعت دیگه
یا بدید دوستاتون و یا من براتون بردارم

ح م ن جمعه 27 آذر 1388 ساعت 19:21

تا کنون ۲۲۰ بازدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد