KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانلود Internet Explorer 8 RC1 با لینک مستقیم از سایت مایکروسافت

IE 8 RC1 4

 
مایکروسافت امروز نسخه RC1 مرورگر Internet Explorer 8 را منتشر کرد، برای دانلود نسخه مورد نظر خود از لینک های موجود در ادامه مطلب استفاده کنید.

 
 پس از نسخه های Beta نسخه های RC منتشر می شوند که بسیار پایدارتر از نسخه های Beta و بسیار نزدیکتر به نسخه اصلی (Final) می باشد.  
 در این نسخه بسیاری از مشکلات امنیتی این مرورگر رفع شده و در ضمن سرعت باز کردن صفحات افزایش یافته.

 
 
 
 
 
16MB
نظرات 12 + ارسال نظر
حمید توکلی، فناوری اطلاعات پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 22:18 http://wWw.knToosi.cOm

ممنونم!

خواهش می کنم

سپیده -ریاضی پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 22:41

ممنون!

خواهش می کنم

سپهر سارجانی پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 23:29 http://3pehr-kntu.dom.ir/

ممنون ولی کی دیگه IE میریزه همه یا فایرفاکس باز شدن یاد فلوک یا کروم و دیگه مرورگر ویندوز باید تعطیل کنه و دمه خونشون بازی کنه...

بعضی وقتها مجبوریم استفاده کنیم مثل زمانیکه می خوایم وارد گلستان بشیم.

امیررضا قاضی پور پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 23:35

به به به آقا نوید رو عشق است ... یه قرار بزار بیبینیمت سر حال بیایم
این دانلود رو بیخیال
خودت رو عشق است

حتماْ خوشحال میشم.

حسین محمدی نصرآبادی پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 23:50 http:// kntu.blogsky.com/?postid=6969

سلام اقا نوید گل.
فرق اینا باهم چیه؟ یعنی پیشنهاد میکنی کدوم رو دانلود کنم؟
ویستا ندارما، یه کار برد خوب و سر بزیر در نظر بگیرم.

سلام حسین جان.
فرق ۶۴ بیت و ۳۲ بیت در متفاوت بودن سیستم عامل هستش که من در پست بعدیم تفاوت این دو را می گم.

hesam جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 00:51

اه اه
مرورگر قحطی بود
من بهت پیشنهاد می دم ازsafariاستفاده کنی
سگش می ارزه به 100 IE

من خودم از Explorer بدم میاد ولی بعضی وقتها کاربرد داره البته به ندرت.

محمد حسین باقری جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 07:01

امیرعلی د A A D جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 08:10

ممنون رِف ! بسیار زیاد

الان آی ایی رُ درصد زیادی استفاده می کنن پس امنیتش لازمه

وینک

خواهش می کنم (;

.E جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 09:37

ممنون!

خواهش می کنم

احمدIT جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 11:17

چه عجب... بالاخره اومد...
دمت گرم آق نوید...
به قول رضا : خودتو عشقه

با این همه کار طولانی روی این مرورگر هنوز نقاط ضعفی داره.
به قول خودم : وینک !

رویا IT جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 16:00

مرسی!! !

سپهر سارجانی جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 20:39 http://3pehr-kntu.dom.ir/

برادر از افزونه IE-TAB در فایرفاکس و فلوک استفاده کنی کلستان که سهله سایت دانشگاه آزاد علی آباد کتول رو هم با مکنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد